Klopt wel maar dat heeft een andere reden, mensen willen niet graag bukken en pakken daarom de middelste....met de echte merken. Vroeger als bijbaantje vakkenvuller geweest. Je moet is weten hoe supermarkten ingedeeld worden door zowel de reclame en zelfs geuren.....om ons over te halen om te kopen.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
OMG volgens Mattheus staan de goedkope spullen op de onderste plank in de supermarkt omdat oudere mensen niet kunnen bukken en daarom van de middelste plank pakken.
Wat een niveau dit jaar!
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, maar volgens mij was het niet heel bijzonder .....![]()
[ afbeelding ]
Onderonsje Jane en Sharice - 13 maart 2025.Ik verstond "ik ben volwassen en heb nog heel veel was."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat? Op jane haar insta staat dat het ivm de planning van bb volgende week pas kan plaatsvinden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik zag het maar de bewoners worden door bb naar binnengeroepen. ze werken dit jaar niet meer mee aan vliegtuigjes voor bewoners
Heeft niets met bukken te maken. Het gaat gewoon om ooghoogte. Dat pakken mensen het eerst.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt wel maar dat heeft een andere reden, mensen willen niet graag bukken en pakken daarom de middelste....met de echte merken. Vroeger als bijbaantje vakkenvuller geweest. Je moet is weten hoe supermarkten ingedeeld worden door zowel de reclame en zelfs geuren.....om ons over te halen om te kopen.....
Yup, toen in het filmpjes topic gezetquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef Droopie het volgende:
In andere nieuws
Was op de streams te zien dat Axel Pootje aansprak op het spel.?
Nu heb ik het deze amper kunnen volgen, maar wat een verraad van Pootje
Tnx mate.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, toen in het filmpjes topic gezet
Hoogverraad omdat je op het matje wordt geroepen. Raar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tnx mate.
Fijn dat ze persoonlijk nog goed met elkaar omgaan.
Maar speltechnisch hoogverraad
Omdat die water bij Jane in haar bakje deedquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:16 schreef Folies het volgende:
[..]
Hoogverraad omdat je op het matje wordt geroepen. Raar.
en dan ook nog op de bank komenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
afl: Sharice heeft heel die GC vaan haar niet ingezet!
Voor jan lul Nele gespeeld, geld voor gekregen, dure GC van gekocht en hop de prullenmand in
En binnenkort alsnog door die 3 aan de kant geschoven wordenquote:
Jawel dat was toen ook voor de tuinsetquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
er is toch nooit verteld waarvoor ze moesten zagen?
of is dat in de uitzending geframed ofzo
raar, als je het vergelijkt met de secret missions die ze hebben gedaan voor een tuinset, staat het niet in verhoudingquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel dat was toen ook voor de tuinset
Misschien kan de Suite dicht en gewoon in één kamer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:24 schreef Folies het volgende:
Jane zegt dat Pootje bij haar in de Suite komt slapen als Axel eruit moet. Maar Pootje heeft zelf gezegd nooit meer in die kamer te willen slapen.
Spijker op de kop ook in DBK erna, moest er hard om lachenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:27 schreef Hznootje het volgende:
Uitzending gezien..Petje af voor Jane hoe sportief ze met alles is omgegaan, ik had waarschijnlijk iemand z’n strot doorgebeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |