SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Je hebt het goed opgelostquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:46 schreef Arizona het volgende:
Ik werd weer volledig overvallen door de LaPo
Je hebt er een onmeunig mooie TT van gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:46 schreef Arizona het volgende:
Ik werd weer volledig overvallen door de LaPo
Gelukkig zijn we er 3 dagen en 2 nachten maar haal het liefst er het meest uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is niet het meest rooskleurige uitzicht danSterkte en beterschap
en anders snel maar weer een keer naar de Efteling
Dat is fijn, dan heb je alle tijd om het rustig aan te doen! Zitten jullie in het hotel of in een huisje?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we er 3 dagen en 2 nachten maar haal het liefst er het meest uit.
Nu wachtend op WIDM. Dan een weekje niks voor we weer kunnen uitkijken naar De Mol
Hotel is dicht maar we zitten in het hotel van Bosrijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is fijn, dan heb je alle tijd om het rustig aan te doen! Zitten jullie in het hotel of in een huisje?
Ah, superleuk! Ben je al eerder in Bosrijk geweest? Wij hebben in het Landhuys overnacht en ook in een huisje daar. Beide echt leuk, nog helemaal in Efteling-sferenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hotel is dicht maar we zitten in het hotel van Bosrijk
Helemaal nog niet overnacht in de Efteling dus super veel zin in! Hingen net wel met de huisartsenpost aan de lijn want mini werd wakker met een oog alsof hij er een klap op had gehad. Mochten foto’s doorsturen om te beoordelen of er een zalfje oid nodig is of dat we kunnen afwachten. Sowieso zielig want hij werd wakker omdat z’n oog helemaal dicht zat. Maar slapen deden we toch nog niet want de buurman/vrouw is 50 geworden en dat wordt gevierd met harde muziek in een tent buitenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah, superleuk! Ben je al eerder in Bosrijk geweest? Wij hebben in het Landhuys overnacht en ook in een huisje daar. Beide echt leuk, nog helemaal in Efteling-sferen
Gezelligquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Helemaal nog niet overnacht in de Efteling dus super veel zin in! Hingen net wel met de huisartsenpost aan de lijn want mini werd wakker met een oog alsof hij er een klap op had gehad. Mochten foto’s doorsturen om te beoordelen of er een zalfje oid nodig is of dat we kunnen afwachten. Sowieso zielig want hij werd wakker omdat z’n oog helemaal dicht zat. Maar slapen deden we toch nog niet want de buurman/vrouw is 50 geworden en dat wordt gevierd met harde muziek in een tent buiten
Edit: niks aan de oogontsteking te doen maar ziet er gelukkig niet uit als een gevaarlijke oogontsteking. De buren zingen ondertussen “lalalalaa” lekker door :|
Het ging tot 2 uur 's nachts door met de muziekquote:Op zondag 9 maart 2025 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
GezelligHopelijk hebben jullie nog wat kunnen slapen! Vervelend zo’n oogontsteking bij mini
, maar gelukkig niet ernstig.
Klinkt goedquote:Op zondag 9 maart 2025 10:19 schreef BillDauterive het volgende:
Lekker geslapen, geen hoofdpijn vandaag. Voor het wekkertje wakker geworden en ik heb mijn lesjes duolingo al gedaan. Het kon minder
En jij en ik zitten ook in de top 3quote:Op zondag 9 maart 2025 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ik zat in een verkeerd topic, sorry @:momo
Hier moest ik zijn: @:momo gefeliciteerd voor het winnen van de ESF Mol poule
EK atletiek.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
@:redefine sterkte met je voet! Is er vandaag nog wat leuks qua sport om te zien?
Ja. Heb ik wel minder mee met het indoor gebeuren. Ik heb altijd het gevoel dat dit meer een leuke meting is voor het echte werk. Maar misschien ziet men dit in de atletiekwereld heel anders?quote:
Dank je. Laatste dag EK indoor.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:35 schreef Strani het volgende:
@:redefine sterkte met je voet! Is er vandaag nog wat leuks qua sport om te zien?
Het is ook wel minder. Een deel van de toppers doet ook geen indoor seizoen. Maar het blijft wel mooie sport om te zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Heb ik wel minder mee met het indoor gebeuren. Ik heb altijd het gevoel dat dit meer een leuke meting is voor het echte werk. Maar misschien ziet men dit in de atletiekwereld heel anders?
Wat presenteert ze?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:39 schreef Redefine het volgende:
De NOS heeft met Ghislaine Plag wel eindelijk weer een goede presentator erbij. Die heeft tenminste verstand van zaken en stelt de juiste vragen
Die doet nu het EK indoor. En verder natuurlijk de sportjournaals etc.quote:
Ah zo. Ik kijk nu toevallig even maar alleen een mannenstem nuquote:Op zondag 9 maart 2025 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die doet nu het EK indoor. En verder natuurlijk de sportjournaals etc.
D'n Joris?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah zo. Ik kijk nu toevallig even maar alleen een mannenstem nu
Als je naar de NOS kijkt dan is het Joris van den Berg ja. De presentatie komt dan straks wel weer met ook Sedoc en Anouk Vetter.quote:
Gaat het alweer wat beter met je voet?quote:
Schreeuwt hij heel hard?quote:
Vooral de klap met haar hoofd op de baanquote:
Gelukkig wel een stuk beter jaquote:Op zondag 9 maart 2025 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaat het alweer wat beter met je voet?
Ja.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral de klap met haar hoofd op de baan
Mooi binnendoor gestoken van p4 naar 1.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef Redefine het volgende:
Smidt gaat met de overtake award naar huis.
Ze hebben zelf ook de medaille gemist, blijkbaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:25 schreef Arizona het volgende:
We zijn wel een estafetteland lees ik. Ik heb de medailles gemist, ik was douchen.
Ook een tennisland trouwens, ONZE Botic heeft vannacht Djokovic verslagen
Ja klopt.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben zelf ook de medaille gemist, blijkbaar.
Helaas toch nietquote:
Toch door de wissel. Ja, jammer, maar niet verrassend.quote:
Het terugdraaien van dat goud is ondertussen teruggedraaid.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch door de wissel. Ja, jammer, maar niet verrassend.
huh wat.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het terugdraaien van dat goud is ondertussen teruggedraaid.
Dat klinkt echt goddelijkquote:Op zondag 9 maart 2025 19:23 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben in Die Heimat gewandeld vandaag. En uiteraard ook taart gegeten daar. Ik had een himbeer-baiser-torte, dat was me toch een portie zalig
. Het was cakebodem, een lekkere romig-frisse vulling met frambozen, dan weer een laagje cake en dan merengue bovenop
![]()
Oh ja en de wandeling was ook leuk.
Opmerkelijk, want Peeters hinderde de Britse wel degelijk, maar mogelijk dat Peeters hier geen kant op kon.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het terugdraaien van dat goud is ondertussen teruggedraaid.
Ja, ze hinderde die Britse inderdaad. Maar ik weet niet wat de regels zijn met betrekking tot het verlaten van de baan na je wissel.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Opmerkelijk, want Peeters hinderde de Britse wel degelijk, maar mogelijk dat Peeters hier geen kant op kon.
quote:
Is die toevallig ook oranje van kleur?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef H_T het volgende:
Ik heb net American Psycho gekeken. Dat is helemaal geen aardige man
Anders had het ook wel American Gentleman geheten hequote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef H_T het volgende:
Ik heb net American Psycho gekeken. Dat is helemaal geen aardige man
Nederland heeft bij het tegen protest aangegeven dat Peeters direct en zo snel mogelijk naar binnen ging en Anning er geen snelheid door verloor. Helaas hadden we geen beelden van bovenaf, dan hadden we dat denk ik beter kunnen zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze hinderde die Britse inderdaad. Maar ik weet niet wat de regels zijn met betrekking tot het verlaten van de baan na je wissel.
Nou ja, de mannen in The Gentlemen zijn óók niet aardig!quote:Op maandag 10 maart 2025 06:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders had het ook wel American Gentleman geheten he
Nee, deze haalt zijn kleurtje van de zonnebank en niet uit een flesjequote:Op zondag 9 maart 2025 22:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is die toevallig ook oranje van kleur?
Ik ga zo wel even tuinieren. Lekker met zo’n elektrische snoeischaar dingen te lijfquote:
Wees wel voorzichtig dat niet opeens de buurman “Goedem…” zegt.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even tuinieren. Lekker met zo’n elektrische snoeischaar dingen te lijf
Goed zo. Alles moet kapótquote:Op maandag 10 maart 2025 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even tuinieren. Lekker met zo’n elektrische snoeischaar dingen te lijf
Ik zou wegblijven van de planten die secuur gesnoeid moeten wordenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oei, da's vroegquote:
Ik vind het zo irritant dat je op Twitter niet meer de laatste berichten gewoon kan lezen zonder een account aan te maken.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:17 schreef H_T het volgende:
Ondertussen is de rechtszaak over de uitbuiting van Barbie bezig en lees ik af en toe de updates op Twitter
https://x.com/SaskiaBelleman
Ik ben ingelogd en heb dat probleem nietquote:Op maandag 10 maart 2025 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant dat je op Twitter niet meer de laatste berichten gewoon kan lezen zonder een account aan te maken.
Is het een beetje interessant?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ingelogd en heb dat probleem niet
Insert Run Forest, Run gifje.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat de meesten van jullie investeren op de Amerikaanse beurs dus hou er rekening mee dat de zomertijd daar al is ingegaan en dat de beurs dus al om 14:30 opent in plaats van een uur later!
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:45 schreef Strani het volgende:
Tesla is alweer 5% gevallen sinds de opening 15 minuten geleden
quote:
Afgelopen week was een aandeel Tesla evenveel waard als aan het begin van de periode-Biden. Twee maanden geleden was het nog twee keer zoveel waard.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:45 schreef Strani het volgende:
Tesla is alweer 5% gevallen sinds de opening 15 minuten geleden
Oh jawelquote:
Precies, het ging uitstekend met het aandeel afgelopen jaar maar je kan aan de koers prima zien wanneer hij gek begon te doen. En waar het in eerste instantie nog om principes ging, zie je nu gewoon de logische gevolgen van een initiële koersval.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Afgelopen week was een aandeel Tesla evenveel waard als aan het begin van de periode-Biden. Twee maanden geleden was het nog twee keer zoveel waard.
Ja Elon, je kunt wel lekker fascistje spelen, maar je aandeelhouders zijn niet blij.
Niet echt, ik moet nog wel even wat leuks verzinnen.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, da's vroeg
Heb je nog wel wat leuks op korte termijn om naar uit te kijken?
Hmm.... wordt het niet weer eens tijd om pannenkoeken te eten?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet echt, ik moet nog wel even wat leuks verzinnen.
Heb juist wel een heeeeerlijk weekend achter de rugwaardoor het contrast met de werkweek wel erg groot is
Trump is zo ontzettend kansloos. Als hij de afgelopen twee maanden niks had gedaan, letterlijk helemaal niks, had het land er economisch veel beter voorgestaan dan nu. Hij kreeg een uitstekende economie in de schoot geworpen en hij verkloot het totaal door z'n incompetentie. Wel een bekend verhaal van Republikeinse presidenten overigens.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:23 schreef Strani het volgende:
NASDAQ staat inmiddels ook lager dan voor de verkiezingen afgelopen november. Toen Trump won ging de koers flink omhoog maar dat is nu allemaal weer teniet gedaan.
Oja ook dat nog, we eten macaroni vandaag en ik ben niet zo’n pasta-mensquote:Op maandag 10 maart 2025 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmm.... wordt het niet weer eens tijd om pannenkoeken te eten?
Wel apart, zo op dezelfde dagquote:Op maandag 10 maart 2025 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Ben vandaag zowel op mijn werk - als privémobiel gebeld door een onbekend 06-nummer (wel twee verschillende nummers). Na het opnemen hoorde ik een bandje met iets van “ik wil graag met u praten, voeg me toe op whatsapp”
Gelijk opgehangen natuurlijk, maar wel vaag
Hm, dit komt wel heel erg overeen met hoe @Strani hosseltquote:Op maandag 10 maart 2025 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Ben vandaag zowel op mijn werk - als privémobiel gebeld door een onbekend 06-nummer (wel twee verschillende nummers). Na het opnemen hoorde ik een bandje met iets van “ik wil graag met u praten, voeg me toe op whatsapp”
Was er al bang voor ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dit komt wel heel erg overeen met hoe @:Strani hosselt
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde maar dan zonder bandje. De laatste tijd wel vaker dat ik door onbekende nummers word gebeld zonder dat er dan iets gebeurt. Terugbellen doe ik niet maar irritant is het wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
When it rains, it pours!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oja ook dat nog, we eten macaroni vandaag en ik ben niet zo’n pasta-mens
Ik word periodiek gebeld door Engelssprekenden over mijn “assets”. De laatste tijd is het weer rustig. Afkloppen.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde maar dan zonder bandje. De laatste tijd wel vaker dat ik door onbekende nummers word gebeld zonder dat er dan iets gebeurt. Terugbellen doe ik niet maar irritant is het wel.
Wow, loopt die nog steeds. Eerste seizoenen wel gekeken maar op een gegeven moment vond ik t veel van hetzelfde worden.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie kijkt hier ook alweer de serie You?
Er is nieuwe trailer gereleased
Ik vind het wel meevallen.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wow, loopt die nog steeds. Eerste seizoenen wel gekeken maar op een gegeven moment vond ik t veel van hetzelfde worden.
Er zullen vast een paar mensen daar flink rijk mee geworden.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:23 schreef Strani het volgende:
NASDAQ staat inmiddels ook lager dan voor de verkiezingen afgelopen november. Toen Trump won ging de koers flink omhoog maar dat is nu allemaal weer teniet gedaan.
Als je op tijd verkocht hebt of short bent gegaan welquote:Op maandag 10 maart 2025 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zullen vast een paar mensen daar flink rijk mee geworden.
Ikquote:Op maandag 10 maart 2025 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is het erge. Trump heeft de val van vandaag ook direct beinvloed door gisteren niet te willen uitsluiten dat er een recessie kan komen. Dus samen met z'n vriendjes kan hij met flinke voorkennis handelen.quote:Op maandag 10 maart 2025 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zullen vast een paar mensen daar flink rijk mee geworden.
Dit is niet helemaal waar trouwens. Ik begin altijd eerst via het makkelijkste medium. In dit geval is dit gewoon per FOK! DM. Pas als ik daar genegeerd word probeer ik het via Instagram en Facebook, daarna nog LinkedIn en pas dáárna ga ik echt aan de slag om een volledig profiel van iemand samen te stellen.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dit komt wel heel erg overeen met hoe @:Strani hosselt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar trouwens. Ik begin altijd eerst via het makkelijkste medium. In dit geval is dit gewoon per FOK! DM. Pas als ik daar genegeerd word probeer ik het via Instagram en Facebook, daarna nog LinkedIn en pas dáárna ga ik echt aan de slag om een volledig profiel van iemand samen te stellen.
De persoon waar AgnesGru last van heeft, is duidelijk direct doorgegaan naar die laatste stapJe hebt het maar zwaar StraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik. Al weet ik niet of ik na het vorige seizoen nog verder ga kijkenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volhouden! Het is bijna lente. Zeg ik met wallen tot op m’n knieën na de zoveelste nacht wakker liggen door m’n verkoudheid en de oogontsteking van mini piekerend over hoe dat moet in de Efteling de komende dagen. Oh en het weer want gaat het wel of niet regenenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:29 schreef Arizona het volgende:
En mijn vreugdevolle bestaan gaat door! Vanmorgen ging de wekker spontaan om 6 uur
Ik zet de wekker nooit, gebruik altijd mijn telefoon. Maar waarschijnlijk gisteren met afstoffen een knopje ingedrukt
Had je dan wel een wekker staan om zes uur, maar stond die uit en heb je die per ongeluk aangezet. Anders heb je wel heel grondig je telefoon afgestoftquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:29 schreef Arizona het volgende:
En mijn vreugdevolle bestaan gaat door! Vanmorgen ging de wekker spontaan om 6 uur
Ik zet de wekker nooit, gebruik altijd mijn telefoon. Maar waarschijnlijk gisteren met afstoffen een knopje ingedrukt
6:00 is schijnbaar de standaard instelling van die wekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had je dan wel een wekker staan om zes uur, maar stond die uit en heb je die per ongeluk aangezet. Anders heb je wel heel grondig je telefoon afgestoft
Ik doe mijn best om met je mee te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volhouden! Het is bijna lente. Zeg ik met wallen tot op m’n knieën na de zoveelste nacht wakker liggen door m’n verkoudheid en de oogontsteking van mini piekerend over hoe dat moet in de Efteling de komende dagen. Oh en het weer want gaat het wel of niet regenen![]()
Vandaag ga ik dingen positief bekijken! Het is nu droog
Hij heeft nu last aan beide ogenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
6:00 is schijnbaar de standaard instelling van die wekker
[..]
Ik doe mijn best om met je mee te doen.
Sterkte met de verkoudheid! Wordt het oog van mini al wat beter?
Mijn weerapp zegt dat het de hele week droog blijft in Kaatsheuvel![]()
Straks eerst weer naar de huisarts met mijn schouder, ik ben weer helemaal terug bij af. Ruim een maand geleden is de spuit uitgewerkt en ondanks mijn oefeningen op geleide van pijn, gaat het alleen maar slechter.
Ik hoop eigenlijk dat ik doorverwezen wordquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft nu last aan beide ogenmaar dat zat er ook wel aan te komen na al dat wrijven. Het ging zondag verrassend snel beter maar vannacht zaten z’n ogen weer helemaal dichtgekoekt. Maar hij is vrolijk en verder niet ziek dus dat is een voordeel.
Pfff daar wordt je ook moedeloos van. Zijn er geen andere oefeningen die beter werken?
6 uur, mooie tijd om op te staan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:29 schreef Arizona het volgende:
Ikke. Trailer nog niet gezien maar het kan niet veel erger worden dan het vorige seizoen.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:05 schreef Arizona het volgende:
De huisarts denkt dat de slijmbeursontsteking weg is (denk ik ook) en dat ik een frozen shoulder heb. Ik word doorverwezen naar iemand die tussen een orthopeed en een schouderfysio in zit voor een screening. Moet nog even afwachten waar en wanneer, want degene die zij kende is met pensioen.
In het kader van positief de dag aangaan : Wel fijn dat je in ieder geval doorverwezen bent nuquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:05 schreef Arizona het volgende:
De huisarts denkt dat de slijmbeursontsteking weg is (denk ik ook) en dat ik een frozen shoulder heb. Ik word doorverwezen naar iemand die tussen een orthopeed en een schouderfysio in zit voor een screening. Moet nog even afwachten waar en wanneer, want degene die zij kende is met pensioen.
Ja en als het een frozen shoulder is duurt het maar een paar jaar voordat mijn schouder weer de oude isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
In het kader van positief de dag aangaan : Wel fijn dat je in ieder geval doorverwezen bent nu
Hier wordt vandaag een pakketje voor dochter bezorgd, met een Zeer Belangrijk Item: een potentieel jurkje voor haar 21 dinerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:28 schreef AgnesGru het volgende:
Als het goed is, krijg ik vandaag vier pakketjes
Daar gaan Strani's carrierekansenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat weer beter met de paus. Ons bidden heeft geholpen.
Dat wordt dus een vandaag, een morgen bij een pakketpunt, eentje komt helemaal niet en de laatste belandt in de slootquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:28 schreef AgnesGru het volgende:
Is daar een playlist van op yt?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:53 schreef Arizona het volgende:
Ik ben eigenlijk knetterdruk met werk, maar ik heb er gewoon de energie niet voor vandaag. Heb straks nog een meeting en daarna wil ik eigenlijk inzendingen gaan luisteren
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:04 schreef NailQueen het volgende:
Klein renovatie drama:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Groot ontvangerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:28 schreef AgnesGru het volgende:
Geen idee, goeie, ik ga zoekenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is daar een playlist van op yt?
#dtv
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:04 schreef NailQueen het volgende:
Klein renovatie drama:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
De like is voor het laatste stuk, niet het eerstequote:
En dat terwijl de huidige concepten minder leuk ogen dan het originele hotelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:33 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana Vanaf vandaag kan je reserveren voor het Efteling Grand Hotel, maar er staan nu al 22.000 mensen in de wachtrij
En dan heb je nog iemand die naar binnen kijkt daar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat terwijl de huidige concepten minder leuk ogen dan het originele hotelEcht een beetje klinisch..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan heb je nog iemand die naar binnen kijkt daar.
Het ziet er ook niet echt Efteling-achtig uit. Het is dat je Langnek op de achtergrond ziet, anders kan het een kamer in ieder ander willekeurig hotel zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat terwijl de huidige concepten minder leuk ogen dan het originele hotelEcht een beetje klinisch..
[ afbeelding ]
Dat zal wel zijn omdat het zo goedkoop is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:33 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana Vanaf vandaag kan je reserveren voor het Efteling Grand Hotel, maar er staan nu al 22.000 mensen in de wachtrij
quote:Op de eerste openingsdag variëren de prijzen van een kamer van het type premium deluxe voor twee volwassenen tussen de 569 en 619 euro. Een torenkamer kost dan maximaal 644 euro, een torensuite 919 tot 1459 euro. Verder zijn er junior suites voor 719 tot 769 euro en reguliere suites voor 744 tot 844 euro. Sommige suites hebben een balkon.
Dat moeten we even aan de Eftelingkenner hier vragen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat was me nog niet opgevallen. Klopt trouwens helemaal niet toch, vanuit waar ze gepostioneerd zijn. Staan volgens mij nogal wat bomen voor
Dit kan zo'n beetje elk willekeurig beetje luxe hotel zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat is per maand?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal wel zijn omdat het zo goedkoop is.
[..]
Wat een slechte “photoshop” is ditquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan heb je nog iemand die naar binnen kijkt daar.
Anders krijg je:quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit kan zo'n beetje elk willekeurig beetje luxe hotel zijn
Ik zou zelf ook niet echt behoefte hebben aan een gethematiseerde kamer. Alleen met een gewone luxe kamer betaal je uiteraard alleen voor de locatie en de vroegere entree om 9:30 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit kan zo'n beetje elk willekeurig beetje luxe hotel zijn
De afstand tussen de twee is minder groot dan ik had gedacht, maar alsnog 160 meter. En in het Sprookjesbos staan inderdaad wel wat bomenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat was me nog niet opgevallen. Klopt trouwens helemaal niet toch, vanuit waar ze gepostioneerd zijn. Staan volgens mij nogal wat bomen voor
We hebben de boeking al gedaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:33 schreef H_T het volgende:
Het hoeft er ook niet meteen uit te zien als het huisje van Hans en Grietje, maar een beetje meer Efteling-touches zouden wel mogen wat mij betreftquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook niet echt behoefte hebben aan een gethematiseerde kamer. Alleen met een gewone luxe kamer betaal je uiteraard alleen voor de locatie en de vroegere entree om 9:30 uur.
Wat goed dat het jullie gelukt isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hebben de boeking al gedaanWe stonden 10u stipt in de wachtrij en het ging wel smooth.
We gaan in september
Ik heb gekeken voor ons drieën, maar dan moet je naar een 5 persoons kamer en dan ben je 728 euro kwijt voor een nachtje in septemberquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hebben de boeking al gedaanWe stonden 10u stipt in de wachtrij en het ging wel smooth.
We gaan in september
Ohquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb gekeken voor ons drieën, maar dan moet je naar een 5 persoons kamer en dan ben je 728 euro kwijt voor een nachtje in september
O wacht! Er stonden standaard 2 kinderen aangevinktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhWaarom moet je dan naar een vijfpersoonskamer, omdat het drie volwassenen zijn?
Dat is wel duur ja.
Ah inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
O wacht! Er stonden standaard 2 kinderen aangevinkt![]()
Ik kan nu naar een 4 persoonskamer voor 574 euro. Nog niet goedkoop maar wel iets meer acceptabel
Maar wij wachten nog wel even, zijn net vorige maand een dagje geweest.
Ja nou krijg je dus de oranje-bruin-groene kamerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:18 schreef Guanabana het volgende:
Wat dan wél weer een beetje belachelijk was is dat je je eigen kamer + kleur kon kiezen voor slechts 40 eurootjes extra![]()
Dat hebben we niet gedaan, kom nou.
Ja, ik heb ook een codequote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhWaarom moet je dan naar een vijfpersoonskamer, omdat het drie volwassenen zijn?
Dat is wel duur ja.
edit: ik kijk nu, maar ik kom dan uit op 574 euro voor een vierpersoonskamer?
Overigens kon je vandaag alleen reserveren als je een code had, had je die ook? Want voor ''het gewone publiek'' is reserveren pas mogelijk vanaf volgende week.
Klopt, en alleen die kaartjes zijn los al hartstikke prijzigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:37 schreef Guanabana het volgende:
Bij die prijs zit overigens ook 2 dagen Efteling inbegrepen hè voor iedereen.
De kleuren bepalen toch welke richting je op kijkt en welk uitzicht je hebt? Kan me voorstellen dat best wel wat mensen dat zelf willen kiezen en daar wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:18 schreef Guanabana het volgende:
Wat dan wél weer een beetje belachelijk was is dat je je eigen kamer + kleur kon kiezen voor slechts 40 eurootjes extra![]()
Dat hebben we niet gedaan, kom nou.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]
De afstand tussen de twee is minder groot dan ik had gedacht, maar alsnog 160 meter. En in het Sprookjesbos staan inderdaad wel wat bomen
Als je 8x 50 euro entreekaarten van de prijs aftrekt (omdat je dat anders toch betaalt) valt het wel weer mee inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is wel duur ja.
edit: ik kijk nu, maar ik kom dan uit op 574 euro voor een vierpersoonskamer?
Overigens kon je vandaag alleen reserveren als je een code had, had je die ook? Want voor ''het gewone publiek'' is reserveren pas mogelijk vanaf volgende week.
50 al!?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je 8x 50 euro entreekaarten van de prijs aftrekt (omdat je dat anders toch betaalt) valt het wel weer mee inderdaad
46-53, zonder acties en afhankelijk van de dagquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
50 al!?
Toen ik in 1998 voor het laatst ging was het 32 gulden. Dat is 14 euro
Toch wel heftig hoor. Ik snap dat dingen omhoog gaan maar dit lijkt me niet heel proportioneel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:50 schreef H_T het volgende:
[..]
46-53, zonder acties en afhankelijk van de dag
Het is een stevige stijging, maar 1998 is ook al 27 jaar geleden. En in de tussentijd hebben ze ook weer nieuwe attracties gebouwdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch wel heftig hoor. Ik snap dat dingen omhoog gaan maar dit lijkt me niet heel proportioneel.
Volgens de inflatiecalculator is 32 gulden in 1998 nu 27 euro waard. Ik kan me niet voorstellen dat de Efteling als ervaring nu twee keer zo veel waard is als toen, maar misschien heb ik dat mis.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een stevige stijging, maar 1998 is ook al 27 jaar geleden. En in de tussentijd hebben ze ook weer nieuwe attracties gebouwd
De bedoeling was dat hij boven de bomen uit keek maar de bomen groeien snelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]
De afstand tussen de twee is minder groot dan ik had gedacht, maar alsnog 160 meter. En in het Sprookjesbos staan inderdaad wel wat bomen
Met je ogen dicht zie je dat nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou krijg je dus de oranje-bruin-groene kamer
Eens hoor, maar ik vind het niet echt des-Eftelings, ALLES is ver-Eftelingdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:10 schreef Guanabana het volgende:
Qua look vind ik het prima, ik hoef geen sprookjesthema of Anton Pieck-achtige sfeer, ik vind het er wel mooi uitzien
Wat de prijs betreft; ja tuurlijk is het duur, maar als je het vergelijkt met het Eftelinghotel scheelt het niet eens zóveel. Het viel ons mee in ieder geval. Augustus was overigens duurder dan september en alles daarna.
Tja, als je een gezin van vier hebt tikt het aan ja, maar gelukkig zijn we maar met z'n tweeën.
Sommige kortingen als de 13 euro van Albert Heijn zijn toch wel redelijk makkelijk te krijgen. Maar inderdaad, als je toch twee dagen wil gaan, is de prijs minder afschrikwekkend dan het lijkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je 8x 50 euro entreekaarten van de prijs aftrekt (omdat je dat anders toch betaalt) valt het wel weer mee inderdaad
Mensen die nog terugrekenen naar euro’squote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
50 al!?
Toen ik in 1998 voor het laatst ging was het 32 gulden. Dat is 14 euro
In vergelijking met attractieparken over de grens en met kleinere attractieparken of dierenparken is de Efteling denk ik zeer redelijk geprijsd. Uiteraard moet je niet op Tweede Paasdag gaan ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens de inflatiecalculator is 32 gulden in 1998 nu 27 euro waard. Ik kan me niet voorstellen dat de Efteling als ervaring nu twee keer zo veel waard is als toen, maar misschien heb ik dat mis.
Zonder acties zijn parken als Europa Park, Phantasialand en Disneyland Parijs duurder en kost Walibi België ongeveer hetzelfde. En inderdaad, als je op een rustige dag gaat heb je aanzienlijk meer waar voor je geld dan wanneer het stervensdruk isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In vergelijking met attractieparken over de grens en met kleinere attractieparken of dierenparken is de Efteling denk ik zeer redelijk geprijsd. Uiteraard moet je niet op Tweede Paasdag gaan ofzo.
Twee keer zoveel waard is moeilijk uit te rekenen natuurlijk. In 1998 ging Vogel Rok open. Daarna zijn De Vliegende Hollander, Symbolica, Panda Droom (of hoe het nu ook heet), Aquanura en Baron 1898 er nieuw bijgekomen. Joris en de Draak is gebouwd als vervanger van Pegasus, Max & Moritz in plaats van de Bob en Danse Macabre in plaats van Spookslot en de Python is gerenoveerd. Het Sprookjesbos heeft ook wat (kleinere) vernieuwingen gekregen, dus het is ook weer niet exact hetzelfde product als in 1998quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens de inflatiecalculator is 32 gulden in 1998 nu 27 euro waard. Ik kan me niet voorstellen dat de Efteling als ervaring nu twee keer zo veel waard is als toen, maar misschien heb ik dat mis.
Omdat de Bob weg is zou het juist goedkoper moeten wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Twee keer zoveel waard is moeilijk uit te rekenen natuurlijk. In 1998 ging Vogel Rok open. Daarna zijn De Vliegende Hollander, Symbolica, Panda Droom (of hoe het nu ook heet), Aquanura en Baron 1898 er nieuw bijgekomen. Joris en de Draak is gebouwd als vervanger van Pegasus, Max & Moritz in plaats van de Bob en Danse Macabre in plaats van Spookslot en de Python is gerenoveerd. Het Sprookjesbos heeft ook wat (kleinere) vernieuwingen gekregen, dus het is ook weer niet exact hetzelfde product als in 1998
Dan weet je dat je met een boomer te maken hebtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die nog terugrekenen naar euro’s
Bob was fantastischquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat de Bob weg is zou het juist goedkoper moeten worden![]()
Ik vond dat zo'n geweldige attractie
Wij zijn naar de Winter Efteling geweest voor 38 euro pp en dat vond ik het zeker waard. Ga eens naar een kermis, dan betaal je zo 5 euro per skere attractie. In de Efteling betaal je op een niet te drukke dag gemiddeld minder, per veel mooiere attractie.
2,20371 DING FLOF BIPSquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weet je dat je met een boomer te maken hebt
9 euro per rit, dat vind ik wel heel forsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Bob was fantastischHelaas van een uitstervend attractietype. Dat model is nooit heel populair geweest (er zijn er halverwege de jaren 80 in totaal vijf gebouwd), reserve-onderdelen waren op en daardoor zijn in een paar jaar tijd ook de laatst overgebleven exemplaren gesloopt
Paar jaar terug was ik in Wiener Prater, een park waar je per ritje betaalt. Matige achtbanen waren vijf euro per ritje, de wat boeiender exemplaren kostten 9 euro per ritDan zit je inderdaad snel op hetzelfde bedrag als wat je normaal aftikt voor een hele dag in het veel grotere Efteling
Ja, ik heb toen ook maar twee of drie ritjes gedaan en ben weer vertrokkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
9 euro per rit, dat vind ik wel heel fors![]()
Dan denk je wel zorgvuldig na welke attracties je wel en niet gaat doen.
Ik sla wel eens een jaartje of wat over, maar ik zit in de buurt van een keer per jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Nu wil ik naar de efteling. Een vriend van mij was er al 20 jaar niet geweest.ik ga echt elk jaar wel een keer.
ZZONDE was een makkelijker ezelsbruggetje.quote:
Ik vond de sfeer in het Prater Park op een warme zomeravond wel erg leukquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ik heb toen ook maar twee of drie ritjes gedaan en ben weer vertrokkenDie van 9 euro is wel Olympia Looping en die heeft een zekere status onder achtbaanfans. Maar ik was er al eens in geweest in Hyde Park (het is de grootste verplaatsbare achtbaan ter wereld) dus dat hoefde nu niet zo nodig
Oh jij zit alweer bij de opvolger van de Euro?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die nog terugrekenen naar euro’s
En tel er meteen maar 50% importheffing bovenop!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jij zit alweer bij de opvolger van de Euro?
Nou ja als het zo doorgaat hebben we het inderdaad over een paar jaar over hoeveel Roebel kaartjes voor de Ефтелинг kosten
Ik kom gemiddeld een keer per 2 of 3 jaar bij de Efteling denk ik? We komen wel vrijwel ieder jaar bij een pretpark.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Nu wil ik naar de efteling. Een vriend van mij was er al 20 jaar niet geweest.ik ga echt elk jaar wel een keer.
Prater was wel erg leuk ja. Al ben zelf toen ook nergens in geweest.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer in het Prater Park op een warme zomeravond wel erg leuk![]()
Maar de prijzen waren fors, dus het was vooral kijken hoe andere mensen in een overprijsde attractie gingen, net als 90% van de aanwezigen.
Trumpquote:The only thing that makes sense is for Canada to become our cherished Fifty First State. This would make all Tariffs, and everything else, totally disappear. Canadians’ taxes will be very substantially reduced, they will be more secure, militarily and otherwise, than ever before, there would no longer be a Northern Border problem, and the greatest and most powerful nation in the World will be bigger, better and stronger than ever — And Canada will be a big part of that.
Hij kan ook van Mexico de 51e staat maken, dan hoeft ie ook geen muur meer te maken en zijn al die mensen ook niet meer illegaal in de VS.quote:
Lijkt mij ook een prima planquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij kan ook van Mexico de 51e staat maken, dan hoeft ie ook geen muur meer te maken en zijn al die mensen ook niet meer illegaal in de VS.
Wat heeft ze nu weer gedaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
Ik hoop dat die blonde press secretary (Karoline Leavitt) ook ter plekke is als op een mooie dag een bom bovenop Trump valt. Wat een serpent, die vrouw.
Dank jequote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat heeft ze nu weer gedaan
(Mooi trouwens, serpent)
Daar zitten dan weer landen tussen die heul niet in de EU zatenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ZZONDE was een makkelijker ezelsbruggetje.
(Zweden, Zwitserland, Oostblok, Noorwegen, Denemarken, Engeland hadden de euro niet)
Zonde dus van het ezelsbruggetje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar zitten dan weer landen tussen die heul niet in de EU zaten
Met dank aan Kopspijkersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ZZONDE was een makkelijker ezelsbruggetje.
(Zweden, Zwitserland, Oostblok, Noorwegen, Denemarken, Engeland hadden de euro niet)
Een volslagen idioot is president van Amerika, helpt z’n land en daarmee de wereldorde naar de tyfus in twee maanden, en iedereen staat erbij en kijkt ernaar… sterker nog, ook in Nederland zijn er nog mensen die elke stap die hij neemt verafgoden (Raymond Mens, anyone?). Zo’n bizarre wereld waar we in zijn beland.quote:
Ben je de hele dag positief doorgekomen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:22 schreef Yesse het volgende:
Nog minder dan 10 dagen voor het lente is![]()
Zo nog even wat positivisme op deze avond.
Een soort van, ik moest snel de Erasmusbrug opfietsen want ik zag een boot liggen en toen belandde ik al fietsend in een mega hoestbui en kreeg ik weer meer keelpijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je de hele dag positief doorgekomen?![]()
Klaar voor de Efteling morgen?
Goed bezigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een soort van, ik moest snel de Erasmusbrug opfietsen want ik zag een boot liggen en toen belandde ik al fietsend in een mega hoestbui en kreeg ik weer meer keelpijn![]()
Maar de rest van de dag aan de goede dingen aandacht besteed ipv de minderejij nog de goede kant van de dag kunnen zien?
Oh ja, weer te laat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
@:molloot200, heb je dit jaar weer een startbewijs voor de vierdaagse bemachtigd?
Hahaha huisdieren brengen vaak wel rust in de tentquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Zeker! Ik had in de lunchpauze een kat op schoot en nu de andere kat op schoot!
Dit jaar mocht je toch alleen kaartjes kopen als je al eerder had gelopen? Zoiets hoorde ik laatstquote:
Oh, dan had het sowieso niet gekund.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit jaar mocht je toch alleen kaartjes kopen als je al eerder had gelopen? Zoiets hoorde ik laatst
We zijn niet al te lang geleden ook bij Disneyland Parijs geweest, maar dat vond ik tegenvallen. Duur en matige attracties. Beetje oude zooi.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kom gemiddeld een keer per 2 of 3 jaar bij de Efteling denk ik? We komen wel vrijwel ieder jaar bij een pretpark.
Overigens ben ik bij Walibi al heel lang niet geweest en ik mis het totaal niet, ik vind dat een sfeerloos park en ik ben geen achtbaanfanaat
Wij gaan voor onze zomervakantie naar Zwitserland en op de terugweg langs Europapark. Ben wel benieuwd. We kijken ook nog voor Plopsaland de panne. Jammer dat Disney dan een beetje tegenvalt. Is qua thema juist wel tof.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We zijn niet al te lang geleden ook bij Disneyland Parijs geweest, maar dat vond ik tegenvallen. Duur en matige attracties. Beetje oude zooi.
Ah lijkt me ook leuk inderdaad. Ik heb ook al een tijdje Phantasialand op mn verlanglijstje staan. En dan eigenlijk ook overnachten in zo'n thema hotel wat ze hebben, helemaal in steam punk stijl. Lijkt me tof.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij gaan voor onze zomervakantie naar Zwitserland en op de terugweg langs Europapark. Ben wel benieuwd. We kijken ook nog voor Plopsaland de panne. Jammer dat Disney dan een beetje tegenvalt. Is qua thema juist wel tof.
Wij gaan in het najaar naar Disneyland. We zijn er jaren terug ook geweest en ik vond de sfeer geweldigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We zijn niet al te lang geleden ook bij Disneyland Parijs geweest, maar dat vond ik tegenvallen. Duur en matige attracties. Beetje oude zooi.
Europapark lijkt me ook heel gaafquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij gaan voor onze zomervakantie naar Zwitserland en op de terugweg langs Europapark. Ben wel benieuwd. We kijken ook nog voor Plopsaland de panne. Jammer dat Disney dan een beetje tegenvalt. Is qua thema juist wel tof.
Naar Disney moet je gaan voor de het thema en de beleving, niet voor de attracties. Volgens mij is er in het Disneypark zelf al twintig jaar niks nieuws gebouwd. Wel in de naastgelegen Studio's maar het is jammer dat alle aandacht vooral daar naar uit gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja wij gaan maar 1 dag maar dat komt voornamelijk omdat we puur gaan voor de kinderattracties. Man durft toch niet in achtbanen dus dan ga ik nog wel een keer mocht mini ze wel leuk vinden zoals ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan in het najaar naar Disneyland. We zijn er jaren terug ook geweest en ik vond de sfeer geweldigen ook voldoende leuke attracties.
Phantasialand is ook leuk! Heel compact, de attracties staan heel dicht bij elkaar.
[..]
Europapark lijkt me ook heel gaaf![]()
Hoeveel dagen gaan jullie? Ik begreep dat je daar wel meerdere dagen nodig hebt.
Europapark is leukquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klinkt als dat ik ooit terug moet met iemand die wel in achtbanen gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Europapark is leukVeel achtbanen en ook een goede spreiding qua types en heftigheid, dus ook als je niet van heel heftige dingen houdt kan je er alsnog een paar bezoeken. Arthur is ook heel mooi gemaakt. En er staat een bobsleeachtbaan, maar wel van een ander type dan die in de Efteling was
Ze hebben er ook aardig wat darkrides en een vliegsimulator (Voloteum of zoiets) die de moeite waard is om te bezoeken. En als je wel van heftige achtbanen houdt kan je leuk in Silver Star en Wodan
Ze hebben ook per themaland andere voedselkraampjes, een sterrenrestaurant en een restaurant waar je eten ook een achtbaanritje maakt voor het bij je tafel komt
Kijk in principe, Ari, is het op onze leeftijd zaak om zo weinig mogelijk te bewegen en te doen. Probeer gewoon, wanneer mogelijk, op de bank te blijven liggen in een zo donker mogelijke woonkamer. Dat is de beste manier om fysieke en emotionele pijn te beperken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nou die speciale fysio wordt ook nog weer een ding, die nam niet zomaar patiënten aan, dat moet allemaal weer eerst overlegd worden, had sowieso niet op korte termijn plek en ik word weer teruggebeld.
Verder heb ik nu meer pijn dan ooit door dat gedraai en getrek gisteren, mijn biceps en triceps hebben zelfs last van uitstralingspijn nu. Als ik morgen niet teruggebeld ben, bel ik zelf wel een andere gewone schouderfysio.
@:Strani er is hier nu die witte lucht waar wij zo'n hekel aan hebben, zelfs als ik binnen zit en naar buiten kijk, is het vervelend![]()
@:Yesse heel veel plezier de komende dagen
Dat zou inderdaad het beste zijn Strani, al die prikkels uit de grote moderne buitenwereld zijn veel te overweldigend voor onsquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk in principe, Ari, is het op onze leeftijd zaak om zo weinig mogelijk te bewegen en te doen. Probeer gewoon, wanneer mogelijk, op de bank te blijven liggen in een zo donker mogelijke woonkamer. Dat is de beste manier om fysieke en emotionele pijn te beperken.
Ik tag jullie hiervoor evenquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:37 schreef NailQueen het volgende:
Marco Mengoni komt naar Tivoli Utrecht
Fijn dat je toch gewoon terecht kanquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn Strani, al die prikkels uit de grote moderne buitenwereld zijn veel te overweldigend voor ons. Ik ga aan het eind van de middag nog wel even naar de schoonheidssalon. Die gaat mijn huidje vertroetelen en mijn gezicht en nek/schouders masseren. Dat soort activiteiten passen nog wel
![]()
(Qua schouder is het serieus wel waar, hoe minder ik die beweeg, hoe minder klachten ik heb. Maar dat kan nooit goed zijn, want dan verslapt de hele boel. )
De fysiopersoon bleek een misverstand, er is gewoon voor komende week een afspraak voor mij ingepland.
Jaquote:
Iedereen is uitgeputquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaBen benieuwd of er nu een echte oorzaak/diagnose komt, ik heb al zoveel gehoord.
Hoe was je eerste dag?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nou die speciale fysio wordt ook nog weer een ding, die nam niet zomaar patiënten aan, dat moet allemaal weer eerst overlegd worden, had sowieso niet op korte termijn plek en ik word weer teruggebeld.
Verder heb ik nu meer pijn dan ooit door dat gedraai en getrek gisteren, mijn biceps en triceps hebben zelfs last van uitstralingspijn nu. Als ik morgen niet teruggebeld ben, bel ik zelf wel een andere gewone schouderfysio.
@:Strani er is hier nu die witte lucht waar wij zo'n hekel aan hebben, zelfs als ik binnen zit en naar buiten kijk, is het vervelend![]()
@:Yesse heel veel plezier de komende dagen
Damokles had hiervoor wel een mooie kamer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk in principe, Ari, is het op onze leeftijd zaak om zo weinig mogelijk te bewegen en te doen. Probeer gewoon, wanneer mogelijk, op de bank te blijven liggen in een zo donker mogelijke woonkamer. Dat is de beste manier om fysieke en emotionele pijn te beperken.
Literatuurlijst-traumaquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Damokles had hiervoor wel een mooie kamer.
Nooit meer de winterreportages van hem met bontmuts.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:05 schreef NailQueen het volgende:
Onze nationale trots Gerri Eickhof gaat met pensioen
Een aderlating voor Nederlandse televisie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit meer de winterreportages van hem met bontmuts.
[ x ]quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:39 schreef linebear het volgende:
Hoe is het nu met Serving Kant afgelopen? Is de tekst aangepast?
Spannend.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef AgnesGru het volgende:
Heb van de week drie pakketjes gekregen in plaats van vier. Stond een beetje onduidelijk in de h&m app (die heeft een boxpakje apart verzonden) dus de rest komt vanmiddag
![]()
Nog wel een slag om de arm, want DHL
"Als je goed kijkt zie je dat hij iets op zijn hoofd heeft"quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit meer de winterreportages van hem met bontmuts.
Bedankt voor deze weersupdate vanuit Amsterdam en Amersfoort.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
Ik zit wat treinenwebcams te kijken en ik wil jullie toch even laten weten dat het in Amsterdam regent maar in Amersfoort mooi weer is.
Ik had dit niet willen missen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
Ik zit wat treinenwebcams te kijken en ik wil jullie toch even laten weten dat het in Amsterdam regent maar in Amersfoort mooi weer is.
Ik ben hier wel even stil van.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
Helemaal goed gekomenquote:
Van Angela de Jong moet iedereen dit even bekijken. En ik ben het dit keer wel met haar eensquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:05 schreef NailQueen het volgende:
Onze nationale trots Gerri Eickhof gaat met pensioen
Dan neem ik niet de trein naar Amersfoortquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
Heb je ook Twentse treinenwebcams gekeken? Ik ben wel benieuwd wat voor weer het hier vandaag was!quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
Wat voor broodje?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef AgnesGru het volgende:
Snackspert is in Oss geweest, dat broodje klinkt echt goddelijk gewoon
Helaas niet. Dus je zult wat dat betreft in het ongewisse moeten blijvenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je ook Twentse treinenwebcams gekeken? Ik ben wel benieuwd wat voor weer het hier vandaag was!
Dat is de app waarbij je niet chat maar meteen een date moet regelen? Ik vind het een apart concept, geloof ook niet dat ik me er heel prettig bij zou voelen want ik wil toch eerst een beetje met wat voor persoon ik te maken heb.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Onder het motto 'durf te vragen'; heeft iemand hier ervaring met de datingapp Breeze? En hoe bevalt dat?
Beerburger. Broodje met o.a. spareribs, onion rings, kaas van een kaassoufflé, sambal en ketchup.quote:
Ja het resultaat zit al bijna tweeënhalf jaar naast me op de bankquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Onder het motto 'durf te vragen'; heeft iemand hier ervaring met de datingapp Breeze? En hoe bevalt dat?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas niet. Dus je zult wat dat betreft in het ongewisse moeten blijven
@NailQueen hoe denk je over Ajaxfans?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het resultaat zit al bijna tweeënhalf jaar naast me op de bank![]()
Ik vind het een hele leuke appIk knap namelijk heel snel af op hoe iemand typt, of vind de stap naar afspreken dan best wel groot als je lekker zit te chatten. Dit vond ik juist heel erg fijn en behapbaar, en fijn dat je allebei best serieus bent omdat je ook betaalt voor je date - dan heb je wat minder mensen die alleen maar op seks uit zijn. En doordat je ook maar een bepaald aantal profielen per dag krijgt zit je ook niet eindeloos op het toilet te swipen
![]()
Maarja mijn vriend was m'n tweede date via BreezeDus dat vertekent het beeld misschien ook wel
Maar we zouden er allebei zo weer op gaan als het nu weer uit zou gaan
Klopt. Al is het ook wel zo dat ze nu een goede tegenstander hebben, waardoor naar voren komt dat deze selectie Europees eigenlijk niet zo heel veel voorstelt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ajax is nog niet best vanavond.
Dat klopt wel. Zegt ook wel iets over het niveau van de Eredivisie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Al is het ook wel zo dat ze nu een goede tegenstander hebben, waardoor naar voren komt dat deze selectie Europees eigenlijk niet zo heel veel voorstelt.
Schept toch een band hè, die immer terugkerende wederzijdse teleurstellingen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat allebei wel gewend zijn
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Schept toch een band hè, die immer terugkerende wederzijdse teleurstellingen!
Is ze volgens Osdorp Posse een schilderij, ja?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:34 schreef Redefine het volgende:
Het gezicht van Leerdam is net zo oranje als het schaatspak
Haar vriend is een Trumper he. It rubs off.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:34 schreef Redefine het volgende:
MAGA tokkie Paul.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haar vriend is een Trumper he. It rubs off.
Oh dan wist ik niet maar dan gun ik haar ook geen overwinningen verder.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haar vriend is een Trumper he. It rubs off.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan wist ik niet maar dan gun ik haar ook geen overwinningen verder.
Ze gaat voor de Trump kleur, vast vanwege Jake MAGA Paulquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:34 schreef Redefine het volgende:
Tokkies zoeken graag Tokkies op.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is de app waarbij je niet chat maar meteen een date moet regelen? Ik vind het een apart concept, geloof ook niet dat ik me er heel prettig bij zou voelen want ik wil toch eerst een beetje met wat voor persoon ik te maken heb.
Het voelt wat meer serieuzer aan omdat je gelijk moet afspreken. Op tinder/bumble/Happn kom je vooral de verkeerde types tegen die een open relatie hebben (gatver) of voor de lust zitten (ook gatver). En wat ik vorig jaar heb gemerkt is dat je elkaar veel beter leert kennen in het echt dan met het chatten. Je weet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Maar om gelijk af te spreken is ook weer doodengquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het resultaat zit al bijna tweeënhalf jaar naast me op de bank![]()
Ik vind het een hele leuke appIk knap namelijk heel snel af op hoe iemand typt, of vind de stap naar afspreken dan best wel groot als je lekker zit te chatten. Dit vond ik juist heel erg fijn en behapbaar, en fijn dat je allebei best serieus bent omdat je ook betaalt voor je date - dan heb je wat minder mensen die alleen maar op seks uit zijn. En doordat je ook maar een bepaald aantal profielen per dag krijgt zit je ook niet eindeloos op het toilet te swipen
![]()
Maarja mijn vriend was m'n tweede date via BreezeDus dat vertekent het beeld misschien ook wel
Maar we zouden er allebei zo weer op gaan als het nu weer uit zou gaan
Hm ja. Meer dan eng zou ik het persoonlijk gewoon veel gedoe vinden voor een kleine kans van slagen. Je moet inderdaad ook geen maanden met elkaar gaan chatten. Voor mij persoonlijk is een klein weekje redelijk intensief contact via chat een mooi moment om iemand in het echt te gaan ontmoeten. De meesten zijn tegen die tijd allang afgevallen (of ik bij hun, natuurlijk).quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Het voelt wat meer serieuzer aan omdat je gelijk moet afspreken. Op tinder/bumble/Happn kom je vooral de verkeerde types tegen die een open relatie hebben (gatver) of voor de lust zitten (ook gatver). En wat ik vorig jaar heb gemerkt is dat je elkaar veel beter leert kennen in het echt dan met het chatten. Je weet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Maar om gelijk af te spreken is ook weer doodeng![]()
Ik heb ajaxfans meegemaakt die na een teleurstellende wedstrijd losgingen op Bloed, Zweet en Tranen. Met de nadruk op 'Rot hier nou maar op'. Dat advies nam ik dan ook ten harte.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:nailqueen hoe denk je over Ajaxfans?
Nee, dan krijg je het geld als breeze-tegoed terug.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat je met Breeze ook voor elke date moet betalen? Ook als 'ie uiteindelijk niet doorgaat?
Ahh oké oh ja ik zag het net. Dat is wel beter ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je het geld als breeze-tegoed terug.
En dat kun je uit laten betalen als je wiltquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je het geld als breeze-tegoed terug.
Ja het is een beetje kiezen of delenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ja. Meer dan eng zou ik het persoonlijk gewoon veel gedoe vinden voor een kleine kans van slagen. Je moet inderdaad ook geen maanden met elkaar gaan chatten. Voor mij persoonlijk is een klein weekje redelijk intensief contact via chat een mooi moment om iemand in het echt te gaan ontmoeten. De meesten zijn tegen die tijd allang afgevallen (of ik bij hun, natuurlijk).
Bij dating via datingapps is ongeveer een week chatten voor mij ook wel de sweetspot. De keren dat het ook wat werd was het ook zo dat we relatief kort met elkaar chatten en daarna daten. Zodra het langer dan een paar weken was, dan kwam er meestal nooit iets van een echte date.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ja. Meer dan eng zou ik het persoonlijk gewoon veel gedoe vinden voor een kleine kans van slagen. Je moet inderdaad ook geen maanden met elkaar gaan chatten. Voor mij persoonlijk is een klein weekje redelijk intensief contact via chat een mooi moment om iemand in het echt te gaan ontmoeten. De meesten zijn tegen die tijd allang afgevallen (of ik bij hun, natuurlijk).
Het scheelt ook wel denk ik hoeveel je voor elke date moet doen. Als je in een stedelijk gebied woont en niet ver hoeft te reizen voor een date, is het makkelijker gedaan om dan inderdaad maar even snel af te spreken. Als je het echt moet plannen omdat het in een andere plaats is, dan is het al een stuk meer gedoe dus dan wil je iets meer zekerheid dat het wat zou kúnnen worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het is een beetje kiezen of delenIk vind een week chatten dan weer meer tijd kosten dan een uurtje een drankje doen. Je vult een datumprikker in, Breeze fixt locatie en reservering.
Qua locatie vond ik het trouwens ook wel een voordeel, heb ook wel eens op andere apps gehad dat je toevallig bij elkaar in de buurt was geweest maar eigenlijk heel ver weg woonde
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:nailqueen hoe denk je over Ajaxfans?
Paar leuke dates gehad, maar (nog) geen relatie aan overgehouden. Ik vind het niet chatten wel een voordeelquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Ah nee hints doen we niet aan, we gaven gewoon antwoord op je vraagquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:24 schreef NailQueen het volgende:
Maar jullie hadden de hint al door. Ik wil het daten langzaamaan weer oppakken
Klaarblijkelijk.quote:
Met wie?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:24 schreef NailQueen het volgende:
Maar jullie hadden de hint al door. Ik wil het daten langzaamaan weer oppakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |