Ja en als het een frozen shoulder is duurt het maar een paar jaar voordat mijn schouder weer de oude isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
In het kader van positief de dag aangaan : Wel fijn dat je in ieder geval doorverwezen bent nu
Hier wordt vandaag een pakketje voor dochter bezorgd, met een Zeer Belangrijk Item: een potentieel jurkje voor haar 21 dinerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:28 schreef AgnesGru het volgende:
Als het goed is, krijg ik vandaag vier pakketjes
Daar gaan Strani's carrierekansenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat weer beter met de paus. Ons bidden heeft geholpen.
Dat wordt dus een vandaag, een morgen bij een pakketpunt, eentje komt helemaal niet en de laatste belandt in de slootquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:28 schreef AgnesGru het volgende:
Is daar een playlist van op yt?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:53 schreef Arizona het volgende:
Ik ben eigenlijk knetterdruk met werk, maar ik heb er gewoon de energie niet voor vandaag. Heb straks nog een meeting en daarna wil ik eigenlijk inzendingen gaan luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:04 schreef NailQueen het volgende:
Klein renovatie drama:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Groot ontvangerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:28 schreef AgnesGru het volgende:
Geen idee, goeie, ik ga zoekenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is daar een playlist van op yt?
#dtv
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:04 schreef NailQueen het volgende:
Klein renovatie drama:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
De like is voor het laatste stuk, niet het eerstequote:
En dat terwijl de huidige concepten minder leuk ogen dan het originele hotelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:33 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana Vanaf vandaag kan je reserveren voor het Efteling Grand Hotel, maar er staan nu al 22.000 mensen in de wachtrij
En dan heb je nog iemand die naar binnen kijkt daar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat terwijl de huidige concepten minder leuk ogen dan het originele hotelEcht een beetje klinisch..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan heb je nog iemand die naar binnen kijkt daar.
Het ziet er ook niet echt Efteling-achtig uit. Het is dat je Langnek op de achtergrond ziet, anders kan het een kamer in ieder ander willekeurig hotel zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat terwijl de huidige concepten minder leuk ogen dan het originele hotelEcht een beetje klinisch..
[ afbeelding ]
Dat zal wel zijn omdat het zo goedkoop is.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:33 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana Vanaf vandaag kan je reserveren voor het Efteling Grand Hotel, maar er staan nu al 22.000 mensen in de wachtrij
quote:Op de eerste openingsdag variëren de prijzen van een kamer van het type premium deluxe voor twee volwassenen tussen de 569 en 619 euro. Een torenkamer kost dan maximaal 644 euro, een torensuite 919 tot 1459 euro. Verder zijn er junior suites voor 719 tot 769 euro en reguliere suites voor 744 tot 844 euro. Sommige suites hebben een balkon.
Dat moeten we even aan de Eftelingkenner hier vragen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat was me nog niet opgevallen. Klopt trouwens helemaal niet toch, vanuit waar ze gepostioneerd zijn. Staan volgens mij nogal wat bomen voor
Dit kan zo'n beetje elk willekeurig beetje luxe hotel zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat is per maand?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal wel zijn omdat het zo goedkoop is.
[..]
Wat een slechte “photoshop” is ditquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan heb je nog iemand die naar binnen kijkt daar.
Anders krijg je:quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit kan zo'n beetje elk willekeurig beetje luxe hotel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |