Ik had dit niet willen missen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
Ik zit wat treinenwebcams te kijken en ik wil jullie toch even laten weten dat het in Amsterdam regent maar in Amersfoort mooi weer is.
Ik ben hier wel even stil van.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
Ik zit wat treinenwebcams te kijken en ik wil jullie toch even laten weten dat het in Amsterdam regent maar in Amersfoort mooi weer is.
Helemaal goed gekomenquote:
Van Angela de Jong moet iedereen dit even bekijken. En ik ben het dit keer wel met haar eensquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:05 schreef NailQueen het volgende:
Onze nationale trots Gerri Eickhof gaat met pensioen
Dan neem ik niet de trein naar Amersfoortquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
Heb je ook Twentse treinenwebcams gekeken? Ik ben wel benieuwd wat voor weer het hier vandaag was!quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
Wat voor broodje?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef AgnesGru het volgende:
Snackspert is in Oss geweest, dat broodje klinkt echt goddelijk gewoon
Helaas niet. Dus je zult wat dat betreft in het ongewisse moeten blijvenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je ook Twentse treinenwebcams gekeken? Ik ben wel benieuwd wat voor weer het hier vandaag was!
Dat is de app waarbij je niet chat maar meteen een date moet regelen? Ik vind het een apart concept, geloof ook niet dat ik me er heel prettig bij zou voelen want ik wil toch eerst een beetje met wat voor persoon ik te maken heb.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Onder het motto 'durf te vragen'; heeft iemand hier ervaring met de datingapp Breeze? En hoe bevalt dat?
Beerburger. Broodje met o.a. spareribs, onion rings, kaas van een kaassoufflé, sambal en ketchup.quote:
Ja het resultaat zit al bijna tweeënhalf jaar naast me op de bankquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef NailQueen het volgende:
Onder het motto 'durf te vragen'; heeft iemand hier ervaring met de datingapp Breeze? En hoe bevalt dat?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas niet. Dus je zult wat dat betreft in het ongewisse moeten blijven
@NailQueen hoe denk je over Ajaxfans?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het resultaat zit al bijna tweeënhalf jaar naast me op de bank![]()
Ik vind het een hele leuke appIk knap namelijk heel snel af op hoe iemand typt, of vind de stap naar afspreken dan best wel groot als je lekker zit te chatten. Dit vond ik juist heel erg fijn en behapbaar, en fijn dat je allebei best serieus bent omdat je ook betaalt voor je date - dan heb je wat minder mensen die alleen maar op seks uit zijn. En doordat je ook maar een bepaald aantal profielen per dag krijgt zit je ook niet eindeloos op het toilet te swipen
![]()
Maarja mijn vriend was m'n tweede date via BreezeDus dat vertekent het beeld misschien ook wel
Maar we zouden er allebei zo weer op gaan als het nu weer uit zou gaan
Klopt. Al is het ook wel zo dat ze nu een goede tegenstander hebben, waardoor naar voren komt dat deze selectie Europees eigenlijk niet zo heel veel voorstelt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ajax is nog niet best vanavond.
Dat klopt wel. Zegt ook wel iets over het niveau van de Eredivisie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Al is het ook wel zo dat ze nu een goede tegenstander hebben, waardoor naar voren komt dat deze selectie Europees eigenlijk niet zo heel veel voorstelt.
Schept toch een band hè, die immer terugkerende wederzijdse teleurstellingen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat allebei wel gewend zijn
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Schept toch een band hè, die immer terugkerende wederzijdse teleurstellingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |