Europapark is leukquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij gaan voor onze zomervakantie naar Zwitserland en op de terugweg langs Europapark. Ben wel benieuwd. We kijken ook nog voor Plopsaland de panne. Jammer dat Disney dan een beetje tegenvalt. Is qua thema juist wel tof.
Klinkt als dat ik ooit terug moet met iemand die wel in achtbanen gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Europapark is leukVeel achtbanen en ook een goede spreiding qua types en heftigheid, dus ook als je niet van heel heftige dingen houdt kan je er alsnog een paar bezoeken. Arthur is ook heel mooi gemaakt. En er staat een bobsleeachtbaan, maar wel van een ander type dan die in de Efteling was
Ze hebben er ook aardig wat darkrides en een vliegsimulator (Voloteum of zoiets) die de moeite waard is om te bezoeken. En als je wel van heftige achtbanen houdt kan je leuk in Silver Star en Wodan
Ze hebben ook per themaland andere voedselkraampjes, een sterrenrestaurant en een restaurant waar je eten ook een achtbaanritje maakt voor het bij je tafel komt
Kijk in principe, Ari, is het op onze leeftijd zaak om zo weinig mogelijk te bewegen en te doen. Probeer gewoon, wanneer mogelijk, op de bank te blijven liggen in een zo donker mogelijke woonkamer. Dat is de beste manier om fysieke en emotionele pijn te beperken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nou die speciale fysio wordt ook nog weer een ding, die nam niet zomaar patiënten aan, dat moet allemaal weer eerst overlegd worden, had sowieso niet op korte termijn plek en ik word weer teruggebeld.
Verder heb ik nu meer pijn dan ooit door dat gedraai en getrek gisteren, mijn biceps en triceps hebben zelfs last van uitstralingspijn nu. Als ik morgen niet teruggebeld ben, bel ik zelf wel een andere gewone schouderfysio.
@:Strani er is hier nu die witte lucht waar wij zo'n hekel aan hebben, zelfs als ik binnen zit en naar buiten kijk, is het vervelend![]()
@:Yesse heel veel plezier de komende dagen
Dat zou inderdaad het beste zijn Strani, al die prikkels uit de grote moderne buitenwereld zijn veel te overweldigend voor onsquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk in principe, Ari, is het op onze leeftijd zaak om zo weinig mogelijk te bewegen en te doen. Probeer gewoon, wanneer mogelijk, op de bank te blijven liggen in een zo donker mogelijke woonkamer. Dat is de beste manier om fysieke en emotionele pijn te beperken.
Ik tag jullie hiervoor evenquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:37 schreef NailQueen het volgende:
Marco Mengoni komt naar Tivoli Utrecht
Fijn dat je toch gewoon terecht kanquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn Strani, al die prikkels uit de grote moderne buitenwereld zijn veel te overweldigend voor ons. Ik ga aan het eind van de middag nog wel even naar de schoonheidssalon. Die gaat mijn huidje vertroetelen en mijn gezicht en nek/schouders masseren. Dat soort activiteiten passen nog wel
![]()
(Qua schouder is het serieus wel waar, hoe minder ik die beweeg, hoe minder klachten ik heb. Maar dat kan nooit goed zijn, want dan verslapt de hele boel. )
De fysiopersoon bleek een misverstand, er is gewoon voor komende week een afspraak voor mij ingepland.
Jaquote:
Iedereen is uitgeputquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaBen benieuwd of er nu een echte oorzaak/diagnose komt, ik heb al zoveel gehoord.
Hoe was je eerste dag?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nou die speciale fysio wordt ook nog weer een ding, die nam niet zomaar patiënten aan, dat moet allemaal weer eerst overlegd worden, had sowieso niet op korte termijn plek en ik word weer teruggebeld.
Verder heb ik nu meer pijn dan ooit door dat gedraai en getrek gisteren, mijn biceps en triceps hebben zelfs last van uitstralingspijn nu. Als ik morgen niet teruggebeld ben, bel ik zelf wel een andere gewone schouderfysio.
@:Strani er is hier nu die witte lucht waar wij zo'n hekel aan hebben, zelfs als ik binnen zit en naar buiten kijk, is het vervelend![]()
@:Yesse heel veel plezier de komende dagen
Damokles had hiervoor wel een mooie kamer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk in principe, Ari, is het op onze leeftijd zaak om zo weinig mogelijk te bewegen en te doen. Probeer gewoon, wanneer mogelijk, op de bank te blijven liggen in een zo donker mogelijke woonkamer. Dat is de beste manier om fysieke en emotionele pijn te beperken.
Literatuurlijst-traumaquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Damokles had hiervoor wel een mooie kamer.
Nooit meer de winterreportages van hem met bontmuts.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:05 schreef NailQueen het volgende:
Onze nationale trots Gerri Eickhof gaat met pensioen
Een aderlating voor Nederlandse televisie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit meer de winterreportages van hem met bontmuts.
[ x ]quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:39 schreef linebear het volgende:
Hoe is het nu met Serving Kant afgelopen? Is de tekst aangepast?
Spannend.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:52 schreef AgnesGru het volgende:
Heb van de week drie pakketjes gekregen in plaats van vier. Stond een beetje onduidelijk in de h&m app (die heeft een boxpakje apart verzonden) dus de rest komt vanmiddag
![]()
Nog wel een slag om de arm, want DHL
"Als je goed kijkt zie je dat hij iets op zijn hoofd heeft"quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit meer de winterreportages van hem met bontmuts.
Bedankt voor deze weersupdate vanuit Amsterdam en Amersfoort.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
Ik zit wat treinenwebcams te kijken en ik wil jullie toch even laten weten dat het in Amsterdam regent maar in Amersfoort mooi weer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |