Toch door de wissel. Ja, jammer, maar niet verrassend.quote:
Het terugdraaien van dat goud is ondertussen teruggedraaid.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch door de wissel. Ja, jammer, maar niet verrassend.
huh wat.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het terugdraaien van dat goud is ondertussen teruggedraaid.
Dat klinkt echt goddelijkquote:Op zondag 9 maart 2025 19:23 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben in Die Heimat gewandeld vandaag. En uiteraard ook taart gegeten daar. Ik had een himbeer-baiser-torte, dat was me toch een portie zalig
. Het was cakebodem, een lekkere romig-frisse vulling met frambozen, dan weer een laagje cake en dan merengue bovenop
![]()
Oh ja en de wandeling was ook leuk.
Opmerkelijk, want Peeters hinderde de Britse wel degelijk, maar mogelijk dat Peeters hier geen kant op kon.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het terugdraaien van dat goud is ondertussen teruggedraaid.
Ja, ze hinderde die Britse inderdaad. Maar ik weet niet wat de regels zijn met betrekking tot het verlaten van de baan na je wissel.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Opmerkelijk, want Peeters hinderde de Britse wel degelijk, maar mogelijk dat Peeters hier geen kant op kon.
quote:
Is die toevallig ook oranje van kleur?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef H_T het volgende:
Ik heb net American Psycho gekeken. Dat is helemaal geen aardige man
Anders had het ook wel American Gentleman geheten hequote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef H_T het volgende:
Ik heb net American Psycho gekeken. Dat is helemaal geen aardige man
Nederland heeft bij het tegen protest aangegeven dat Peeters direct en zo snel mogelijk naar binnen ging en Anning er geen snelheid door verloor. Helaas hadden we geen beelden van bovenaf, dan hadden we dat denk ik beter kunnen zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze hinderde die Britse inderdaad. Maar ik weet niet wat de regels zijn met betrekking tot het verlaten van de baan na je wissel.
Nou ja, de mannen in The Gentlemen zijn óók niet aardig!quote:Op maandag 10 maart 2025 06:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders had het ook wel American Gentleman geheten he
Nee, deze haalt zijn kleurtje van de zonnebank en niet uit een flesjequote:Op zondag 9 maart 2025 22:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is die toevallig ook oranje van kleur?
Ik ga zo wel even tuinieren. Lekker met zo’n elektrische snoeischaar dingen te lijfquote:
Wees wel voorzichtig dat niet opeens de buurman “Goedem…” zegt.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even tuinieren. Lekker met zo’n elektrische snoeischaar dingen te lijf
Goed zo. Alles moet kapótquote:Op maandag 10 maart 2025 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even tuinieren. Lekker met zo’n elektrische snoeischaar dingen te lijf
Ik zou wegblijven van de planten die secuur gesnoeid moeten wordenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oei, da's vroegquote:
Ik vind het zo irritant dat je op Twitter niet meer de laatste berichten gewoon kan lezen zonder een account aan te maken.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:17 schreef H_T het volgende:
Ondertussen is de rechtszaak over de uitbuiting van Barbie bezig en lees ik af en toe de updates op Twitter
https://x.com/SaskiaBelleman
Ik ben ingelogd en heb dat probleem nietquote:Op maandag 10 maart 2025 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant dat je op Twitter niet meer de laatste berichten gewoon kan lezen zonder een account aan te maken.
Is het een beetje interessant?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ingelogd en heb dat probleem niet
Insert Run Forest, Run gifje.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat de meesten van jullie investeren op de Amerikaanse beurs dus hou er rekening mee dat de zomertijd daar al is ingegaan en dat de beurs dus al om 14:30 opent in plaats van een uur later!
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:45 schreef Strani het volgende:
Tesla is alweer 5% gevallen sinds de opening 15 minuten geleden
quote:
Afgelopen week was een aandeel Tesla evenveel waard als aan het begin van de periode-Biden. Twee maanden geleden was het nog twee keer zoveel waard.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:45 schreef Strani het volgende:
Tesla is alweer 5% gevallen sinds de opening 15 minuten geleden
Oh jawelquote:
Precies, het ging uitstekend met het aandeel afgelopen jaar maar je kan aan de koers prima zien wanneer hij gek begon te doen. En waar het in eerste instantie nog om principes ging, zie je nu gewoon de logische gevolgen van een initiële koersval.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Afgelopen week was een aandeel Tesla evenveel waard als aan het begin van de periode-Biden. Twee maanden geleden was het nog twee keer zoveel waard.
Ja Elon, je kunt wel lekker fascistje spelen, maar je aandeelhouders zijn niet blij.
Niet echt, ik moet nog wel even wat leuks verzinnen.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, da's vroeg
Heb je nog wel wat leuks op korte termijn om naar uit te kijken?
Hmm.... wordt het niet weer eens tijd om pannenkoeken te eten?quote:Op maandag 10 maart 2025 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet echt, ik moet nog wel even wat leuks verzinnen.
Heb juist wel een heeeeerlijk weekend achter de rugwaardoor het contrast met de werkweek wel erg groot is
Trump is zo ontzettend kansloos. Als hij de afgelopen twee maanden niks had gedaan, letterlijk helemaal niks, had het land er economisch veel beter voorgestaan dan nu. Hij kreeg een uitstekende economie in de schoot geworpen en hij verkloot het totaal door z'n incompetentie. Wel een bekend verhaal van Republikeinse presidenten overigens.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:23 schreef Strani het volgende:
NASDAQ staat inmiddels ook lager dan voor de verkiezingen afgelopen november. Toen Trump won ging de koers flink omhoog maar dat is nu allemaal weer teniet gedaan.
Oja ook dat nog, we eten macaroni vandaag en ik ben niet zo’n pasta-mensquote:Op maandag 10 maart 2025 16:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmm.... wordt het niet weer eens tijd om pannenkoeken te eten?
Wel apart, zo op dezelfde dagquote:Op maandag 10 maart 2025 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Ben vandaag zowel op mijn werk - als privémobiel gebeld door een onbekend 06-nummer (wel twee verschillende nummers). Na het opnemen hoorde ik een bandje met iets van “ik wil graag met u praten, voeg me toe op whatsapp”
Gelijk opgehangen natuurlijk, maar wel vaag
Hm, dit komt wel heel erg overeen met hoe @Strani hosseltquote:Op maandag 10 maart 2025 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
Ben vandaag zowel op mijn werk - als privémobiel gebeld door een onbekend 06-nummer (wel twee verschillende nummers). Na het opnemen hoorde ik een bandje met iets van “ik wil graag met u praten, voeg me toe op whatsapp”
Was er al bang voor ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dit komt wel heel erg overeen met hoe @:Strani hosselt
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde maar dan zonder bandje. De laatste tijd wel vaker dat ik door onbekende nummers word gebeld zonder dat er dan iets gebeurt. Terugbellen doe ik niet maar irritant is het wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |