Ja.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral de klap met haar hoofd op de baan
Mooi binnendoor gestoken van p4 naar 1.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef Redefine het volgende:
Smidt gaat met de overtake award naar huis.
Ze hebben zelf ook de medaille gemist, blijkbaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:25 schreef Arizona het volgende:
We zijn wel een estafetteland lees ik. Ik heb de medailles gemist, ik was douchen.
Ook een tennisland trouwens, ONZE Botic heeft vannacht Djokovic verslagen
Ja klopt.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben zelf ook de medaille gemist, blijkbaar.
Helaas toch nietquote:
Toch door de wissel. Ja, jammer, maar niet verrassend.quote:
Het terugdraaien van dat goud is ondertussen teruggedraaid.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch door de wissel. Ja, jammer, maar niet verrassend.
huh wat.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het terugdraaien van dat goud is ondertussen teruggedraaid.
Dat klinkt echt goddelijkquote:Op zondag 9 maart 2025 19:23 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben in Die Heimat gewandeld vandaag. En uiteraard ook taart gegeten daar. Ik had een himbeer-baiser-torte, dat was me toch een portie zalig
. Het was cakebodem, een lekkere romig-frisse vulling met frambozen, dan weer een laagje cake en dan merengue bovenop
![]()
Oh ja en de wandeling was ook leuk.
Opmerkelijk, want Peeters hinderde de Britse wel degelijk, maar mogelijk dat Peeters hier geen kant op kon.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het terugdraaien van dat goud is ondertussen teruggedraaid.
Ja, ze hinderde die Britse inderdaad. Maar ik weet niet wat de regels zijn met betrekking tot het verlaten van de baan na je wissel.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Opmerkelijk, want Peeters hinderde de Britse wel degelijk, maar mogelijk dat Peeters hier geen kant op kon.
quote:
Is die toevallig ook oranje van kleur?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef H_T het volgende:
Ik heb net American Psycho gekeken. Dat is helemaal geen aardige man
Anders had het ook wel American Gentleman geheten hequote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef H_T het volgende:
Ik heb net American Psycho gekeken. Dat is helemaal geen aardige man
Nederland heeft bij het tegen protest aangegeven dat Peeters direct en zo snel mogelijk naar binnen ging en Anning er geen snelheid door verloor. Helaas hadden we geen beelden van bovenaf, dan hadden we dat denk ik beter kunnen zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze hinderde die Britse inderdaad. Maar ik weet niet wat de regels zijn met betrekking tot het verlaten van de baan na je wissel.
Nou ja, de mannen in The Gentlemen zijn óók niet aardig!quote:Op maandag 10 maart 2025 06:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders had het ook wel American Gentleman geheten he
Nee, deze haalt zijn kleurtje van de zonnebank en niet uit een flesjequote:Op zondag 9 maart 2025 22:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is die toevallig ook oranje van kleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |