Ik zou zelf ook niet echt behoefte hebben aan een gethematiseerde kamer. Alleen met een gewone luxe kamer betaal je uiteraard alleen voor de locatie en de vroegere entree om 9:30 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit kan zo'n beetje elk willekeurig beetje luxe hotel zijn
De afstand tussen de twee is minder groot dan ik had gedacht, maar alsnog 160 meter. En in het Sprookjesbos staan inderdaad wel wat bomenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat was me nog niet opgevallen. Klopt trouwens helemaal niet toch, vanuit waar ze gepostioneerd zijn. Staan volgens mij nogal wat bomen voor
We hebben de boeking al gedaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:33 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana Vanaf vandaag kan je reserveren voor het Efteling Grand Hotel, maar er staan nu al 22.000 mensen in de wachtrij
Het hoeft er ook niet meteen uit te zien als het huisje van Hans en Grietje, maar een beetje meer Efteling-touches zouden wel mogen wat mij betreftquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook niet echt behoefte hebben aan een gethematiseerde kamer. Alleen met een gewone luxe kamer betaal je uiteraard alleen voor de locatie en de vroegere entree om 9:30 uur.
Wat goed dat het jullie gelukt isquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hebben de boeking al gedaanWe stonden 10u stipt in de wachtrij en het ging wel smooth.
We gaan in september
Ik heb gekeken voor ons drieën, maar dan moet je naar een 5 persoons kamer en dan ben je 728 euro kwijt voor een nachtje in septemberquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hebben de boeking al gedaanWe stonden 10u stipt in de wachtrij en het ging wel smooth.
We gaan in september
Ohquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb gekeken voor ons drieën, maar dan moet je naar een 5 persoons kamer en dan ben je 728 euro kwijt voor een nachtje in september
O wacht! Er stonden standaard 2 kinderen aangevinktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhWaarom moet je dan naar een vijfpersoonskamer, omdat het drie volwassenen zijn?
Dat is wel duur ja.
Ah inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
O wacht! Er stonden standaard 2 kinderen aangevinkt![]()
Ik kan nu naar een 4 persoonskamer voor 574 euro. Nog niet goedkoop maar wel iets meer acceptabel
Maar wij wachten nog wel even, zijn net vorige maand een dagje geweest.
Ja nou krijg je dus de oranje-bruin-groene kamerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:18 schreef Guanabana het volgende:
Wat dan wél weer een beetje belachelijk was is dat je je eigen kamer + kleur kon kiezen voor slechts 40 eurootjes extra![]()
Dat hebben we niet gedaan, kom nou.
Ja, ik heb ook een codequote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhWaarom moet je dan naar een vijfpersoonskamer, omdat het drie volwassenen zijn?
Dat is wel duur ja.
edit: ik kijk nu, maar ik kom dan uit op 574 euro voor een vierpersoonskamer?
Overigens kon je vandaag alleen reserveren als je een code had, had je die ook? Want voor ''het gewone publiek'' is reserveren pas mogelijk vanaf volgende week.
Klopt, en alleen die kaartjes zijn los al hartstikke prijzigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:37 schreef Guanabana het volgende:
Bij die prijs zit overigens ook 2 dagen Efteling inbegrepen hè voor iedereen.
De kleuren bepalen toch welke richting je op kijkt en welk uitzicht je hebt? Kan me voorstellen dat best wel wat mensen dat zelf willen kiezen en daar wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:18 schreef Guanabana het volgende:
Wat dan wél weer een beetje belachelijk was is dat je je eigen kamer + kleur kon kiezen voor slechts 40 eurootjes extra![]()
Dat hebben we niet gedaan, kom nou.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]
De afstand tussen de twee is minder groot dan ik had gedacht, maar alsnog 160 meter. En in het Sprookjesbos staan inderdaad wel wat bomen
Als je 8x 50 euro entreekaarten van de prijs aftrekt (omdat je dat anders toch betaalt) valt het wel weer mee inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is wel duur ja.
edit: ik kijk nu, maar ik kom dan uit op 574 euro voor een vierpersoonskamer?
Overigens kon je vandaag alleen reserveren als je een code had, had je die ook? Want voor ''het gewone publiek'' is reserveren pas mogelijk vanaf volgende week.
50 al!?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je 8x 50 euro entreekaarten van de prijs aftrekt (omdat je dat anders toch betaalt) valt het wel weer mee inderdaad
46-53, zonder acties en afhankelijk van de dagquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
50 al!?
Toen ik in 1998 voor het laatst ging was het 32 gulden. Dat is 14 euro
Toch wel heftig hoor. Ik snap dat dingen omhoog gaan maar dit lijkt me niet heel proportioneel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:50 schreef H_T het volgende:
[..]
46-53, zonder acties en afhankelijk van de dag
Het is een stevige stijging, maar 1998 is ook al 27 jaar geleden. En in de tussentijd hebben ze ook weer nieuwe attracties gebouwdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch wel heftig hoor. Ik snap dat dingen omhoog gaan maar dit lijkt me niet heel proportioneel.
Volgens de inflatiecalculator is 32 gulden in 1998 nu 27 euro waard. Ik kan me niet voorstellen dat de Efteling als ervaring nu twee keer zo veel waard is als toen, maar misschien heb ik dat mis.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een stevige stijging, maar 1998 is ook al 27 jaar geleden. En in de tussentijd hebben ze ook weer nieuwe attracties gebouwd
De bedoeling was dat hij boven de bomen uit keek maar de bomen groeien snelquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]
De afstand tussen de twee is minder groot dan ik had gedacht, maar alsnog 160 meter. En in het Sprookjesbos staan inderdaad wel wat bomen
Met je ogen dicht zie je dat nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou krijg je dus de oranje-bruin-groene kamer
Eens hoor, maar ik vind het niet echt des-Eftelings, ALLES is ver-Eftelingdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:10 schreef Guanabana het volgende:
Qua look vind ik het prima, ik hoef geen sprookjesthema of Anton Pieck-achtige sfeer, ik vind het er wel mooi uitzien
Wat de prijs betreft; ja tuurlijk is het duur, maar als je het vergelijkt met het Eftelinghotel scheelt het niet eens zóveel. Het viel ons mee in ieder geval. Augustus was overigens duurder dan september en alles daarna.
Tja, als je een gezin van vier hebt tikt het aan ja, maar gelukkig zijn we maar met z'n tweeën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |