SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ja, harder dan van de normale Coca-Colaquote:
Goed punt inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:41 schreef Nizno het volgende:
ow en bij cassis wil ik hero en geen fanta cassis...
*Rent naar supermarktquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet wil dat Nederlanders een noodpakket voor 72 uur in huis hebben
Deel dit artikel
Het kabinet vindt dat Nederlanders zich moeten voorbereiden op noodsituaties. Ze zouden zichzelf 72 uur moeten kunnen redden, als bijvoorbeeld de stroom uitvalt. Tot nu toe was de aanbeveling om een noodpakket voor 48 uur in huis te hebben.
https://nos.nl/artikel/25(...)2-uur-in-huis-hebben
Moeten jullie morgen maar gaan regelen jongens
ik kan mezelf wel een week redden zonder stroom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet wil dat Nederlanders een noodpakket voor 72 uur in huis hebben
Deel dit artikel
Het kabinet vindt dat Nederlanders zich moeten voorbereiden op noodsituaties. Ze zouden zichzelf 72 uur moeten kunnen redden, als bijvoorbeeld de stroom uitvalt. Tot nu toe was de aanbeveling om een noodpakket voor 48 uur in huis te hebben.
https://nos.nl/artikel/25(...)2-uur-in-huis-hebben
Moeten jullie morgen maar gaan regelen jongens
Ik echt nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan mezelf wel een week redden zonder stroom.
Kunnen sommige mensen nog wat van leren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
Die cicades zijn zulke fascinerende beestjes. Elke dag beginnen ze op het zelfde tijdstip met hun zang en het hier is vrij oorverdovend. En dan ineens stoppen ze allemaal tegelijk op het zelfde moment. Er is niet eentje die niet op tijd stopt en nog doorzingt
ja en elke dag zelfde tijdstip ook. ze missen nooit een dagquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen sommige mensen nog wat van leren.
awwwwquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat als alles uitvalt mijn vader mij meteen komt oppikken
Misschien is dat door evolutie zo ontstaan. Als je als koppige cicade gewoon doorzingt terwijl de rest stopt, ben je ineens wel een makkelijk te vinden hapje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
Die cicades zijn zulke fascinerende beestjes. Elke dag beginnen ze op het zelfde tijdstip met hun zang en het hier is vrij oorverdovend. En dan ineens stoppen ze allemaal tegelijk op het zelfde moment. Er is niet eentje die niet op tijd stopt en nog doorzingt
merendeel van de dag slapenquote:
Misschien hebben zo nooit tegelijkertijd vakantie, maar hebben ze wel vrije dagen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en elke dag zelfde tijdstip ook. ze missen nooit een dag
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat door evolutie zo ontstaan. Als je als koppige cicade gewoon doorzingt terwijl de rest stopt, ben je ineens wel een makkelijk te vinden hapje.
nee ze doen niet aan vrije dagenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben zo nooit tegelijkertijd vakantie, maar hebben ze wel vrije dagen.
het klinkt altijd even hardquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ze hebben gewoon niet allemaal dezelfde vrije dagen.
goede planners op de afdeling planningquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan hebben ze het allemaal goed ingeroosterd.
Zeggen ze met al die rare dingenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
Ben ergens wel geïntrigeerd om een keer insecten te proberen. Schijnt naar kip te smaken.
Mijn kip smaakt ook van kipquote:
En hoe smaakte dat?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel een keer een sprinkhaan gegeten.
Ga je het proberenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat de thai ze ook eten
ah ja
Deep fried Cicada is one of the normal traditional local Thai food in Thailand. They are deep fried until reaching a complete state of crispness, heav.
[ afbeelding ]
Jij hoopte op orgelsoep toen er organ soup op de kaart stond?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
meest spannende wat ik hier heb gegeten was organen soep. wist niet dat dat het wasvond het al niet zo lekker ook
Dus eigenlijk is't net als met slakken? Er zit weinig smaak aan dus de smaak moet van een sausje komen?quote:
Smekken ze?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ja ik zie de gecko's ook altijd smullen als ze iets te pakken hebben
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hoopte op orgelsoep toen er organ soup op de kaart stond?
Stond niet eens in het engels. Was allemaal in het thaiquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hoopte op orgelsoep toen er organ soup op de kaart stond?
ho ho hoquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem. en als ik sinas wil wil ik fanta en geen sisi. want sisi is troep in een flesje
Het blijven richtlijnen gebaseerd op gemiddelden, dus nee, tot op de gram nauwkeurig gaat het niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik heb m'n twijfels of de kennis over voeding en het menselijk lichaam zo ver is gevorderd dat je zo precies kunt zeggen hoeveel een bepaald iemand van iets moet eten. Maar ja, buiten de kans op orthorexie zal het weinig kwaad doen.
Waai waai Baai (Bye) Thaiquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
ze voorspellen weer storm voor het weekend
Hopen op een glas waterquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
ze voorspellen weer storm voor het weekend
nee, maar druiven!!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee? Is dat een combi die ik heb gemist?
Weggooien dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.
Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
Dat had ik gister met de paaseitjes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik gister met de paaseitjes.
succes met opVOEDENquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
wat mot je?quote:
Sisi no bubblesquote:
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinasquote:
Okequote:Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinas
nu al een voedselverspillerquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
hoeft toch ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinas
Inmiddels het nasi ei al eens gegeten?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik gister met de paaseitjes.
Ik ben een professionele mobiele FOK!kerquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe kan je als fokker in hemelsnaam naar buiten gaan om te voelen hoe lekker het is?
Ja, ook alleen even de tanden zachtjes ingezet en toen meteen weggegooid en handen gewassen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inmiddels het nasi ei al eens gegeten?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ook alleen even de tanden zachtjes ingezet en toen meteen weggegooid en handen gewassen.
Alles door een rietje. Dan zal er toch uiteindelijk wat binnen moeten komen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ook alleen even de tanden zachtjes ingezet en toen meteen weggegooid en handen gewassen.
Leefstijlonderzoeken zijn heel erg ingewikkeld, dus je kunt je afvragen of die richtlijnen wel echt een solide wetenschappelijke basis hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijven richtlijnen gebaseerd op gemiddelden, dus nee, tot op de gram nauwkeurig gaat het niet.
En maak alsjeblieft niet de denkfout dat de kennis die ik heb vergaard in een voeding is reteinteressant en ik wil er zoveel mogelijk over weten gevestigd is in een ziekte.
als ik sinas bestel wel.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon opeten als ouder?
Wel heel interessant, leefstijlonderzoeken enzoquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Leefstijlonderzoeken zijn heel erg ingewikkeld, dus je kunt je afvragen of die richtlijnen wel echt een solide wetenschappelijke basis hebben.
En ik dacht helemaal niet aan jou specifiek. Sorry als dat zo overkwam.
oh, ja dat snap ikquote:
Einde van de wereld!quote:
Hoe ben je dan zelf tot je "niet te veel dit, niet te veel dat" gekomen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Leefstijlonderzoeken zijn heel erg ingewikkeld, dus je kunt je afvragen of die richtlijnen wel echt een solide wetenschappelijke basis hebben.
En ik dacht helemaal niet aan jou specifiek. Sorry als dat zo overkwam.
dan dus geen ho ho ho maar gewoon.... zie de maan schijnt door de bomenquote:
Ja, daar komen verschillende kennisgebieden van jou in samen toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel heel interessant, leefstijlonderzoeken enzo
FTFYquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een professionele mobiele onderkoffer FOK!ker
Zal je mijn rekeningnummer even DM'en.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja , hallo. Geef me dan iig even de kans mijn spaargeld op te maken.
Praat eens wat duidelijker!quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat net ook eventjes IN de zon
Was lekker en ik wilde niet meer naar binnen komen
Toch maar gedaan
Zwaar leven, mompel mompel
Op basis van wat ik lees + voedingscentrum etc. Ik probeer ook niet te zeggen dat er helemaal niets over voeding valt te zeggen, maar ik ben wat sceptisch over hoe precies sommige voedingsadviezen zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe ben je dan zelf tot je "niet te veel dit, niet te veel dat" gekomen?
Tijd om je oren uit te spuiten. Ze mompelt niet, jij hoort gewoon niet goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Praat eens wat duidelijker!
Ook voor jou hebben ze gips he!quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijd om je oren uit te spuiten. Ze mompelt niet, jij hoort gewoon niet goed
nou succes met een cruisereis op de maledivenquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je mijn rekeningnummer even DM'en.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nou succes met een cruisereis op de malediven
Nee dat is normaal om 13.40quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan dus geen ho ho ho maar gewoon.... zie de maan schijnt door de bomen
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar komen verschillende kennisgebieden van jou in samen toch?
Bij mijquote:
hoe oud was ze ook al weer eigenlijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heeft ook moeite met broodkorsten eten.
Daarom ga ik maar niet naar buiten, ook niet in de zon zitten binnen want als je dat eenmaal voelt is het gedaanquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat net ook eventjes IN de zon
Was lekker en ik wilde niet meer naar binnen komen
Toch maar gedaan
Zwaar leven, mompel mompel
Zelfkennis is een groot goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe oud was ze ook al weer eigenlijk
[..]
Daarom ga ik maar niet naar buiten, ook niet in de zon zitten binnen want als je dat eenmaal voelt is het gedaan
Zelfkennis hebben en er niet naar luisteren is ook leuk 'ik zou dit niet moeten doen maar ik doe het tochquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed
Das wel een flinke rookpluim danquote:
Weten alleen de mods maar mijn gevoel zegt dat ze een maandban heeft.quote:
Weet je als user zelf ook niet hoe lang je ban isquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Weten alleen de mods maar mijn gevoel zegt dat ze een maandban heeft.
Dikgedrukte is sowieso goed, daarom vind ik het ook leuk om af en toe wat onderzoeken erbij te pakken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Op basis van wat ik lees + voedingscentrum etc. Ik probeer ook niet te zeggen dat er helemaal niets over voeding valt te zeggen, maar ik ben wat sceptisch over hoe precies sommige voedingsadviezen zijn.
Ssssstquote:
Ja, superlachen ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfkennis hebben en er niet naar luisteren is ook leuk 'ik zou dit niet moeten doen maar ik doe het toch'
Ja, ik geloof niet dat dit Afrika isquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ze moest haar kat achterlaten.
Wasquote:
Niet.quote:
Echt hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hopelijk heeft die kat zelf een weg naar buiten weten te vinden.
Nee hoor het is nog steeds in Arnhem. Het afgebrande gedeelte staat niet ineens in Groningen nu ofzo.quote:
yupquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je als user zelf ook niet hoe lang je ban is
Of Afrika.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor het is nog steeds in Arnhem. Het afgebrande gedeelte staat niet ineens in Groningen nu ofzo.
Jawel maar heeft iemand contact dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moest een keer lachen toen Maarten 't Hart het over al die hippe diëten had bij een talkshow. Hij legde uit waarom het zo ingewikkeld is onderzoek te doen naar voeding etc. Dat was best interessant. Daarna zei hij dat hij zelf gewoon boterhammen met kaas en een appel at. Dat was heel droog.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikgedrukte is sowieso goed, daarom vind ik het ook leuk om af en toe wat onderzoeken erbij te pakken.
Potjandoriequote:Op donderdag 6 maart 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor het is nog steeds in Arnhem. Het afgebrande gedeelte staat niet ineens in Groningen nu ofzo.
Oh dat vind ik wel apart, dacht dat je op z'n minst een berichtje krijgt over hoe lang je ban is of het ergens kon zien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Krijg je ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel apart, dacht dat je op z'n minst een berichtje krijgt over hoe lang je ban is of het ergens kon zien.
kloptquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel apart, dacht dat je op z'n minst een berichtje krijgt over hoe lang je ban is of het ergens kon zien.
Heb jij weleens een ban gehad hierzoquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
Even de oudste uit mijn notes. Dit zie je dan naast de reden:
Je kunt weer posten op 25-06-2013 om 13:51.
ja of nee had beiden dat idee gegevenquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je "yup" betekende dat het zo was als Crack zei.
Naja in 2013 sowieso zo te zien. Maar vorig jaar ook wel een aantal keer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb jij weleens een ban gehad hierzo
Ze is 2.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe oud was ze ook al weer eigenlijk
[..]
Daarom ga ik maar niet naar buiten, ook niet in de zon zitten binnen want als je dat eenmaal voelt is het gedaan
We bespreken toch ook amper iets?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bans worden toch niet besproken?
Niet inhoudelijk, je mag best zeggen dat je ooit geband bent of niet...quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bans worden toch niet besproken?
of je als gebande user zelf een bericht krijgt of je ban lijkt me niet hetzelfde als het bespreken van de ban zelf?quote:
Whehehe. Groot gelijk ook, qua nuttige stofjes prima voeding.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest een keer lachen toen Maarten 't Hart het over al die hippe diëten had bij een talkshow. Hij legde uit waarom het zo ingewikkeld is onderzoek te doen naar voeding etc. Dat was best interessant. Daarna zei hij dat hij zelf gewoon boterhammen met kaas en een appel at. Dat was heel droog.
Of de vraag of iemand contact heeft met haar. Mag toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of je als gebande user zelf een bericht krijgt of je ban lijkt me niet hetzelfde als het bespreken van de ban zelf?
Ohja, of dit. Snap wel dat je hierbij beredeneert 'dit is het bespreken van bans'quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk, je mag best zeggen dat je ooit geband bent of niet...
Je mag de reden en de duur niet bespreken en #freepietje berichten worden ook nooit zo gewaardeerd weet ik uit ervaring als mod en niet mod.quote:
Het liefste jongetje van de klas hierquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad.
en dat in de bijna 22 jaar dat ik hier ronddwaal
Jij wel dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het liefste jongetje van de klas hier
mwa... Ik doe maar alsof hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het liefste jongetje van de klas hier
Ja, maar vooral op de FP volgens mij, kan me niet herinneren dat ik op het forum vaak geband ben. Wel 1 of 2 keer denk ik.quote:
FP ben ik bewust nooit gekomen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar vooral op de FP volgens mij, kan me niet herinneren dat ik op het forum vaak geband ben. Wel 1 of 2 keer denk ik.
Die Bol reclames zijn geniaalquote:
Toch niet genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms toch wel m'n best gedaan.
Awww!quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Livebeeld van dimmie
[ afbeelding ]
Die zit denk ik met een wijntje in de zon nu.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Livebeeld van dimmie
[ afbeelding ]
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6quote:
Taylor.jpegquote:
En je andere accounts?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6
Ik weet me gewoon normaal en respectvol te gedragen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Die bans zijn soms ook beetje random heb ik het idee. En bij sommige onderwerpen/topics krijg je sneller een ban. Kan niet echt zeggen dat het beleid van fok daarin duidelijk is
quote:
dan heb je wel mazzelquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet me gewoon normaal en respectvol te gedragen.
De vergrootglasquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.
en sommige mogen dan weer alles wat tegen de regels isquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.
Ja we kunnen wel doen alsof dit je 2de account hier is maar we weten allemaal dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Kut.
Denk alles bij elkaar wel 15 stuks of zo
Maar nu ben ik lief enzulks
Mensen doxxenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Notes heb ik wel, vanwege het doxxen van Los en tijdens corona wat mensen geïrriteerd.
Dat is een trigger punt bij mij. Dat moet ik soms loslaten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en sommige mogen dan weer alles wat tegen de regels is
Denk echt al account 12 of zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja we kunnen wel doen alsof dit je 2de account hier is maar we weten allemaal dat dat niet zo is.Maar ach je bent de enige.
Want? Mensen doxxen is nou niet echt chill. Heb er best wel wat ervaring mee, zeg maar.quote:
Er moest dus staan niet de enige.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk echt al account 12 of zo![]()
Maar maakt verder niet uit.
Dat had ik al deurquote:
Denk dat dat beter is voor je eigen hart, en het gaat toch niet veranderenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is een trigger punt bij mij. Dat moet ik soms loslaten.
jupquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want? Mensen doxxen is nou niet echt chill. Heb er best wel wat ervaring mee, zeg maar.
Ohquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij deed het eigenlijk zelf, we wezen hem er daar gewoon op
Ooooooh dat. Ja dat niet echt doxxen. Dat was gewoon op zijn eigen linkje klikken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook al tien keer gedoxxed hier. Nobody cares.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooooh dat. Ja dat niet echt doxxen. Dat was gewoon op zijn eigen linkje klikken.
ik vond het wel leukquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook al tien keer gedoxxed hier. Nobody cares.
*bladert door fotoboek van van foto's van gerrie thuisquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook al tien keer gedoxxed hier. Nobody cares.
perenijsjequote:
Raketjesquote:
Precies. Helpen om het te voorkomen en niet meer gekke social media dingen te delen met zijn eigen account erbij.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
We wilden hem alleen maar waarschuwen en helpen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Helpen om het te voorkomen en niet meer gekke social media dingen te delen met zijn eigen account erbij.
Ik zei toch dat ik verkeerd was!quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien wou hij/zij gewoon leuk een koffietje doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergstequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste
Hij/zij/het.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien wou hij/zij gewoon leuk een koffietje doen
wtf? Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Whut.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste
De/eenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb niet eens iets gezegd en mijn raam is wel gebleven. Haha.Die man is klaar namelijk en bij alle buren is die wel weg.
wat een rare constructieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
miss vonden ze het wel gezellig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen eens iemand gehad die m'n telefoonnummer van icq had en allemaal dingen over me wist. Is al 20+ jaar geleden maar toch. Hij bleef maar bellen en iemand blokkeren ging toen nog niet zo makkelijk op m'n KPN Hi Swing-telefoontje. Dus hebben vrienden van me z'n nummer op cu2night gezet en daarna smeekte ie dat we dat account weghaalden.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen eens iemand gehad die m'n telefoonnummer van icq had en allemaal dingen over me wist. Is al 20+ jaar geleden maar toch. Hij bleef maar bellen en iemand blokkeren ging toen nog niet zo makkelijk op m'n KPN Hi Swing-telefoontje. Dus hebben vrienden van me z'n nummer op cu2night gezet en daarna smeekte ie dat we dat account weghaalden.
Ik heb het niet bedacht. Ventilatiebuizen moesten bedekt worden. Dit is mijn gang nu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mja, ze zeiden naderhand "wat een aardige jongen".quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
miss vonden ze het wel gezellig.
wat wilde die dan van je?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent me toch. Ik doe geen vlieg kwaad.
Hier belden ze ook bij m'n ouders aan. Was een "journalist".quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, ze zeiden naderhand "wat een aardige jongen".
Heb maar niet gezegd dat ik 'm van internet kende en hij vanuit het noorden helemaal naar Limburg was gereist om mij 'spontaan' op te zoeken![]()
Hun telefoonnummer en adres stond nog in het telefoonboek en hij dacht dat ik dat was. Ze woonden toen in hetzelfde dorp.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb maar niet gezegd dat ik 'm van internet kende en hij vanuit het noorden helemaal naar Limburg was gereist om mij 'spontaan' op te zoeken![]()
Hun telefoonnummer en adres stond nog in het telefoonboek en hij dacht dat ik dat was. Ze woonden toen in hetzelfde dorp.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht. Ventilatiebuizen moesten bedekt worden. Dit is mijn gang nu:Achja, sociale woning constructieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En prima hoor. Ik heb ook alle leidingen en weet ik het aan de buitenkant van de muren zitten. Het is fijn dat ze het komen doen
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier belden ze ook bij m'n ouders aan. Was een "journalist".
Er lopen meer gekken rond dan dat er vastzitten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een hoop gekken op het internet
Diegene dacht oprecht dat je dit wel kon waarderen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik heb er weinig over te zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, sociale woning constructie. En prima hoor. Ik heb ook alle leidingen en weet ik het aan de buitenkant van de muren zitten. Het is fijn dat ze het komen doen
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Diegene dacht oprecht dat je dit wel kon waarderen?dat is ook wel bijzonder....
Je had eerst je adres in je FOBO staan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sindsdien ben ik hier undercover
[ afbeelding ]
Dat niet. Ze hadden wel beetje hun best gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je had eerst je adres in je FOBO staan?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Ze hadden wel beetje hun best gedaan.
Wat hebben ze eigenlijk gedaan?quote:
quote:
Klinkt dubbel gezellig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Als je nu in die glazen doodskist van die kerk in Arnhem gaat staan, heb je wel goed uitzicht op dat afgebrande deel.
Toch denken mensen zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat hebben ze eigenlijk gedaan?
[..]![]()
Het zou echt helemaal af zijn als hij geirriteerd/boos zou worden op jou 'want ik doe dit helemaal voor jou, kom héél dit eind hier naar toe, betaal bezine speciaal voor jou, en dan is dít de reactie die je me geeft?!??!?!?!'
Ventilatiebuizen afgedekt. Ze hadden maand geleden ofzo een ventilatiesysteem geplaatst hier.quote:
Ja, heel fijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon overal een pluspunt in te zien.
Dat denkprocesquote:
Moeten natuurlijk "verkiezingen" komen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Trump is nu in gesprek met de oppositie van Oekraïne.
Echt iedere keer als ik denk dat die wortel niet dieper kan zinken...
Jupquote:
Sommige mensen hebben een mooie steek los jaquote:
Ohlolquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ventilatiebuizen afgedekt. Ze hadden maand geleden ofzo een ventilatiesysteem geplaatst hier.
Nou ja, zo was het dus ook wel een beetje. Ik heb 'm eruit gebonjourdquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat hebben ze eigenlijk gedaan?
[..]![]()
Het zou echt helemaal af zijn als hij geirriteerd/boos zou worden op jou 'want ik doe dit helemaal voor jou, kom héél dit eind hier naar toe, betaal bezine speciaal voor jou, en dan is dít de reactie die je me geeft?!??!?!?!'
Ik denk dat geen van zijn twee hersencellen het kan bevatten dat er niets dan eensgezindheid is in Oekraïne.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten natuurlijk "verkiezingen" komen.
ik ken er wel een paarquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een mooie steek los ja
Ik ook welquote:
Liever dat je m'n werk even overneemt eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo richting bed, moet ik voor jou ook gaan?
mja heb ik gisteren ook gedaan en vond het toch niet zo'n goede ruilquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever dat je m'n werk even overneemt eigenlijk.
Daarom goed leren knopen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een mooie steek los ja
De optimale belevingquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Heb de airco al aangezet, geschoren benen dus mja...
Zo voorspelbaar. Heeft ie nog geprobeerd dat jij een deel moest meebetalen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, zo was het dus ook wel een beetje. Ik heb 'm eruit gebonjourd
metalen knopen zijn altijd beter dan lerenquote:
Knoop in je zakdoek?quote:
Ja, is goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo richting bed, moet ik voor jou ook gaan?
Andries.quote:
Eh. Kan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
metalen knopen zijn altijd beter dan leren
quote:
quote:
Nee, dat zou helemaal mooi geweest zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar. Heeft ie nog geprobeerd dat jij een deel moest meebetalen?
Wat wad gezellig?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Dat was gezellignu weer in de trein naar huis.
hahahaquote:
Hoe was het met koe Bertha695468?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat wad gezellig?
Was met een vriendin gaan lunchen vandaag, was ook gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |