We bespreken toch ook amper iets?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bans worden toch niet besproken?
Niet inhoudelijk, je mag best zeggen dat je ooit geband bent of niet...quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bans worden toch niet besproken?
of je als gebande user zelf een bericht krijgt of je ban lijkt me niet hetzelfde als het bespreken van de ban zelf?quote:
Whehehe. Groot gelijk ook, qua nuttige stofjes prima voeding.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest een keer lachen toen Maarten 't Hart het over al die hippe diëten had bij een talkshow. Hij legde uit waarom het zo ingewikkeld is onderzoek te doen naar voeding etc. Dat was best interessant. Daarna zei hij dat hij zelf gewoon boterhammen met kaas en een appel at. Dat was heel droog.
Of de vraag of iemand contact heeft met haar. Mag toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of je als gebande user zelf een bericht krijgt of je ban lijkt me niet hetzelfde als het bespreken van de ban zelf?
Ohja, of dit. Snap wel dat je hierbij beredeneert 'dit is het bespreken van bans'quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk, je mag best zeggen dat je ooit geband bent of niet...
Je mag de reden en de duur niet bespreken en #freepietje berichten worden ook nooit zo gewaardeerd weet ik uit ervaring als mod en niet mod.quote:
Het liefste jongetje van de klas hierquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad.
en dat in de bijna 22 jaar dat ik hier ronddwaal
Jij wel dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het liefste jongetje van de klas hier
mwa... Ik doe maar alsof hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het liefste jongetje van de klas hier
Ja, maar vooral op de FP volgens mij, kan me niet herinneren dat ik op het forum vaak geband ben. Wel 1 of 2 keer denk ik.quote:
FP ben ik bewust nooit gekomen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar vooral op de FP volgens mij, kan me niet herinneren dat ik op het forum vaak geband ben. Wel 1 of 2 keer denk ik.
Die Bol reclames zijn geniaalquote:
Toch niet genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms toch wel m'n best gedaan.
Awww!quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Livebeeld van dimmie
[ afbeelding ]
Die zit denk ik met een wijntje in de zon nu.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Livebeeld van dimmie
[ afbeelding ]
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6quote:
Taylor.jpegquote:
En je andere accounts?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6
Ik weet me gewoon normaal en respectvol te gedragen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Die bans zijn soms ook beetje random heb ik het idee. En bij sommige onderwerpen/topics krijg je sneller een ban. Kan niet echt zeggen dat het beleid van fok daarin duidelijk is
quote:
dan heb je wel mazzelquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet me gewoon normaal en respectvol te gedragen.
De vergrootglasquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.
en sommige mogen dan weer alles wat tegen de regels isquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.
Ja we kunnen wel doen alsof dit je 2de account hier is maar we weten allemaal dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Kut.
Denk alles bij elkaar wel 15 stuks of zo
Maar nu ben ik lief enzulks
Mensen doxxenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Notes heb ik wel, vanwege het doxxen van Los en tijdens corona wat mensen geīrriteerd.
Dat is een trigger punt bij mij. Dat moet ik soms loslaten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en sommige mogen dan weer alles wat tegen de regels is
Denk echt al account 12 of zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja we kunnen wel doen alsof dit je 2de account hier is maar we weten allemaal dat dat niet zo is.Maar ach je bent de enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |