abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:02:03 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947979
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bans worden toch niet besproken? :@
We bespreken toch ook amper iets?
Your beauty never ever scared me.
pi_216947984
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bans worden toch niet besproken? :@
Niet inhoudelijk, je mag best zeggen dat je ooit geband bent of niet...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_216947985
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:02 schreef Ama het volgende:

[..]
We bespreken toch ook amper iets?
of je als gebande user zelf een bericht krijgt of je ban lijkt me niet hetzelfde als het bespreken van de ban zelf? :D
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:03:06 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216947990
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef Recce het volgende:

[..]
Ik moest een keer lachen toen Maarten 't Hart het over al die hippe diëten had bij een talkshow. Hij legde uit waarom het zo ingewikkeld is onderzoek te doen naar voeding etc. Dat was best interessant. Daarna zei hij dat hij zelf gewoon boterhammen met kaas en een appel at. Dat was heel droog. :+
Whehehe. Groot gelijk ook, qua nuttige stofjes prima voeding. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:03:09 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947992
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:

[..]
of je als gebande user zelf een bericht krijgt of je ban lijkt me niet hetzelfde als het bespreken van de ban zelf? :D
Of de vraag of iemand contact heeft met haar. Mag toch?
Your beauty never ever scared me.
pi_216947993
quote:
88s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Niet inhoudelijk, je mag best zeggen dat je ooit geband bent of niet...
Ohja, of dit. Snap wel dat je hierbij beredeneert 'dit is het bespreken van bans'
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:03:20 #157
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216947995
Was ook meer een vraag.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:04:00 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Was ook meer een vraag.
Je mag de reden en de duur niet bespreken en #freepietje berichten worden ook nooit zo gewaardeerd weet ik uit ervaring als mod en niet mod.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:04:47 #159
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216948011
quote:
88s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad :@ .

en dat in de bijna 22 jaar dat ik hier ronddwaal
Het liefste jongetje van de klas hier :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:05:00 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948015
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Het liefste jongetje van de klas hier :P
Jij wel dan? :o
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:05:07 #161
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948016
Bekijk deze YouTube-video Wat de fuck....
(sowieso een ontzettend tof kanaal met die bodycams)
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216948020
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Het liefste jongetje van de klas hier :P
mwa... Ik doe maar alsof hoor.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:05:56 #163
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948027

_O-
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:05:58 #164
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216948028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Jij wel dan? :o
Ja, maar vooral op de FP volgens mij, kan me niet herinneren dat ik op het forum vaak geband ben. Wel 1 of 2 keer denk ik.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:06:23 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948031
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja, maar vooral op de FP volgens mij, kan me niet herinneren dat ik op het forum vaak geband ben. Wel 1 of 2 keer denk ik.
FP ben ik bewust nooit gekomen.
Your beauty never ever scared me.
pi_216948033
#freedimmie
Tap tap tap
pi_216948038
Ik heb ook nog nooit een ban gehad.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:06:41 #168
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Die Bol reclames zijn geniaal _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:06:47 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948045
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog nooit een ban gehad.
Kan wel wat tips geven.
Your beauty never ever scared me.
pi_216948047
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Kan wel wat tips geven.
Ik heb soms toch wel m'n best gedaan.
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:07:23 #171
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948050
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb soms toch wel m'n best gedaan.
Toch niet genoeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_216948051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
#freedimmie
Livebeeld van dimmie

pi_216948054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Livebeeld van dimmie

[ afbeelding ]
Awww!
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:07:49 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948055
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Livebeeld van dimmie

[ afbeelding ]
Die zit denk ik met een wijntje in de zon nu.
Your beauty never ever scared me.
pi_216948058
dimmie.gif
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:08:09 #176
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948060
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog nooit een ban gehad.
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6 :')
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:08:16 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948061
Die kans lijkt me best realistisch.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:08:27 #178
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216948063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog nooit een ban gehad.
Boks.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:08:33 #179
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948064
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
dimmie.gif
Taylor.jpeg
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:08:34 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948065
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6 :')
En je andere accounts? :T
Your beauty never ever scared me.
pi_216948066
Die bans zijn soms ook beetje random heb ik het idee. En bij sommige onderwerpen/topics krijg je sneller een ban. Kan niet echt zeggen dat het beleid van fok daarin duidelijk is (8>
Baby darling doll face honey
pi_216948069
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6 :')
Ik weet me gewoon normaal en respectvol te gedragen.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:08:53 #183
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216948070
Ik heb niet eens notes geloof ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:08:56 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948071
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Die bans zijn soms ook beetje random heb ik het idee. En bij sommige onderwerpen/topics krijg je sneller een ban. Kan niet echt zeggen dat het beleid van fok daarin duidelijk is (8>
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:09:01 #185
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948073
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:

[..]
En je andere accounts? :T
_O- Kut.
Denk alles bij elkaar wel 15 stuks of zo :')
Maar nu ben ik lief enzulks :@
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:09:04 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948074
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb niet eens notes geloof ik.
:o :o
Your beauty never ever scared me.
pi_216948075
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik weet me gewoon normaal en respectvol te gedragen.
dan heb je wel mazzel :Y
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:09:33 #188
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948080
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:

[..]
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.
De vergrootglas
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216948081
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:

[..]
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.
en sommige mogen dan weer alles wat tegen de regels is _O_
Baby darling doll face honey
pi_216948087
Notes heb ik wel, vanwege het doxxen van Los en tijdens corona wat mensen geīrriteerd.
Tap tap tap
pi_216948088
Volgens mij moet je het ook wel erg bont maken hierzo op FOK!
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:09:58 #192
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216948089
Check, 0 notes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:10:02 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948091
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
_O- Kut.
Denk alles bij elkaar wel 15 stuks of zo :')
Maar nu ben ik lief enzulks :@
Ja we kunnen wel doen alsof dit je 2de account hier is maar we weten allemaal dat dat niet zo is. _O- Maar ach je bent niet de enige.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:10:13 #194
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Notes heb ik wel, vanwege het doxxen van Los en tijdens corona wat mensen geīrriteerd.
Mensen doxxen :r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216948098
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Check, 0 notes.
Braverik.
Tap tap tap
pi_216948099
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:10 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Mensen doxxen :r
hou op hoor
Baby darling doll face honey
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 14:10:25 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216948100
ik heb een mooie UI vroegah gekregen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:10:27 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:

[..]
en sommige mogen dan weer alles wat tegen de regels is _O_
Dat is een trigger punt bij mij. Dat moet ik soms loslaten.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:10:33 #199
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948102
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:10 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja we kunnen wel doen alsof dit je 2de account hier is maar we weten allemaal dat dat niet zo is. _O- Maar ach je bent de enige.
Denk echt al account 12 of zo _O- :@ Maar maakt verder niet uit.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:10:50 #200
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216948105
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Braverik.
Gewoon beige.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')