abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:02:03 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947979
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bans worden toch niet besproken? :@
We bespreken toch ook amper iets?
Your beauty never ever scared me.
pi_216947984
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bans worden toch niet besproken? :@
Niet inhoudelijk, je mag best zeggen dat je ooit geband bent of niet...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_216947985
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:02 schreef Ama het volgende:

[..]
We bespreken toch ook amper iets?
of je als gebande user zelf een bericht krijgt of je ban lijkt me niet hetzelfde als het bespreken van de ban zelf? :D
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:03:06 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216947990
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef Recce het volgende:

[..]
Ik moest een keer lachen toen Maarten 't Hart het over al die hippe diëten had bij een talkshow. Hij legde uit waarom het zo ingewikkeld is onderzoek te doen naar voeding etc. Dat was best interessant. Daarna zei hij dat hij zelf gewoon boterhammen met kaas en een appel at. Dat was heel droog. :+
Whehehe. Groot gelijk ook, qua nuttige stofjes prima voeding. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:03:09 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947992
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:

[..]
of je als gebande user zelf een bericht krijgt of je ban lijkt me niet hetzelfde als het bespreken van de ban zelf? :D
Of de vraag of iemand contact heeft met haar. Mag toch?
Your beauty never ever scared me.
pi_216947993
quote:
88s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Niet inhoudelijk, je mag best zeggen dat je ooit geband bent of niet...
Ohja, of dit. Snap wel dat je hierbij beredeneert 'dit is het bespreken van bans'
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:03:20 #157
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216947995
Was ook meer een vraag.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:04:00 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Was ook meer een vraag.
Je mag de reden en de duur niet bespreken en #freepietje berichten worden ook nooit zo gewaardeerd weet ik uit ervaring als mod en niet mod.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:04:47 #159
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216948011
quote:
88s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad :@ .

en dat in de bijna 22 jaar dat ik hier ronddwaal
Het liefste jongetje van de klas hier :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:05:00 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948015
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Het liefste jongetje van de klas hier :P
Jij wel dan? :o
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:05:07 #161
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948016
Bekijk deze YouTube-video Wat de fuck....
(sowieso een ontzettend tof kanaal met die bodycams)
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216948020
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Het liefste jongetje van de klas hier :P
mwa... Ik doe maar alsof hoor.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:05:56 #163
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948027

_O-
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:05:58 #164
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216948028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:05 schreef Ama het volgende:

[..]
Jij wel dan? :o
Ja, maar vooral op de FP volgens mij, kan me niet herinneren dat ik op het forum vaak geband ben. Wel 1 of 2 keer denk ik.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:06:23 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948031
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja, maar vooral op de FP volgens mij, kan me niet herinneren dat ik op het forum vaak geband ben. Wel 1 of 2 keer denk ik.
FP ben ik bewust nooit gekomen.
Your beauty never ever scared me.
pi_216948033
#freedimmie
Tap tap tap
pi_216948038
Ik heb ook nog nooit een ban gehad.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:06:41 #168
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Die Bol reclames zijn geniaal _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:06:47 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948045
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog nooit een ban gehad.
Kan wel wat tips geven.
Your beauty never ever scared me.
pi_216948047
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Kan wel wat tips geven.
Ik heb soms toch wel m'n best gedaan.
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:07:23 #171
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948050
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb soms toch wel m'n best gedaan.
Toch niet genoeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_216948051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
#freedimmie
Livebeeld van dimmie

pi_216948054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Livebeeld van dimmie

[ afbeelding ]
Awww!
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:07:49 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948055
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Livebeeld van dimmie

[ afbeelding ]
Die zit denk ik met een wijntje in de zon nu.
Your beauty never ever scared me.
pi_216948058
dimmie.gif
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')