Tijd om je oren uit te spuiten. Ze mompelt niet, jij hoort gewoon niet goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Praat eens wat duidelijker!
Ook voor jou hebben ze gips he!quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijd om je oren uit te spuiten. Ze mompelt niet, jij hoort gewoon niet goed
nou succes met een cruisereis op de maledivenquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je mijn rekeningnummer even DM'en.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nou succes met een cruisereis op de malediven
Nee dat is normaal om 13.40quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan dus geen ho ho ho maar gewoon.... zie de maan schijnt door de bomen
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar komen verschillende kennisgebieden van jou in samen toch?
Bij mijquote:
hoe oud was ze ook al weer eigenlijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heeft ook moeite met broodkorsten eten.
Daarom ga ik maar niet naar buiten, ook niet in de zon zitten binnen want als je dat eenmaal voelt is het gedaanquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat net ook eventjes IN de zon
Was lekker en ik wilde niet meer naar binnen komen
Toch maar gedaan
Zwaar leven, mompel mompel
Zelfkennis is een groot goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe oud was ze ook al weer eigenlijk
[..]
Daarom ga ik maar niet naar buiten, ook niet in de zon zitten binnen want als je dat eenmaal voelt is het gedaan
Zelfkennis hebben en er niet naar luisteren is ook leuk 'ik zou dit niet moeten doen maar ik doe het tochquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed
Das wel een flinke rookpluim danquote:
Weten alleen de mods maar mijn gevoel zegt dat ze een maandban heeft.quote:
Weet je als user zelf ook niet hoe lang je ban isquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Weten alleen de mods maar mijn gevoel zegt dat ze een maandban heeft.
Dikgedrukte is sowieso goed, daarom vind ik het ook leuk om af en toe wat onderzoeken erbij te pakken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Op basis van wat ik lees + voedingscentrum etc. Ik probeer ook niet te zeggen dat er helemaal niets over voeding valt te zeggen, maar ik ben wat sceptisch over hoe precies sommige voedingsadviezen zijn.
Ssssstquote:
Ja, superlachen ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfkennis hebben en er niet naar luisteren is ook leuk 'ik zou dit niet moeten doen maar ik doe het toch'
Ja, ik geloof niet dat dit Afrika isquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ze moest haar kat achterlaten.
Wasquote:
Niet.quote:
Echt hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hopelijk heeft die kat zelf een weg naar buiten weten te vinden.
Nee hoor het is nog steeds in Arnhem. Het afgebrande gedeelte staat niet ineens in Groningen nu ofzo.quote:
yupquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je als user zelf ook niet hoe lang je ban is
Of Afrika.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor het is nog steeds in Arnhem. Het afgebrande gedeelte staat niet ineens in Groningen nu ofzo.
Jawel maar heeft iemand contact dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moest een keer lachen toen Maarten 't Hart het over al die hippe diëten had bij een talkshow. Hij legde uit waarom het zo ingewikkeld is onderzoek te doen naar voeding etc. Dat was best interessant. Daarna zei hij dat hij zelf gewoon boterhammen met kaas en een appel at. Dat was heel droog.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikgedrukte is sowieso goed, daarom vind ik het ook leuk om af en toe wat onderzoeken erbij te pakken.
Potjandoriequote:Op donderdag 6 maart 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor het is nog steeds in Arnhem. Het afgebrande gedeelte staat niet ineens in Groningen nu ofzo.
Oh dat vind ik wel apart, dacht dat je op z'n minst een berichtje krijgt over hoe lang je ban is of het ergens kon zien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Krijg je ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel apart, dacht dat je op z'n minst een berichtje krijgt over hoe lang je ban is of het ergens kon zien.
kloptquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel apart, dacht dat je op z'n minst een berichtje krijgt over hoe lang je ban is of het ergens kon zien.
Oh ik dacht dat je "yup" betekende dat het zo was als Crack zei.quote:
Heb jij weleens een ban gehad hierzoquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
Even de oudste uit mijn notes. Dit zie je dan naast de reden:
Je kunt weer posten op 25-06-2013 om 13:51.
ja of nee had beiden dat idee gegevenquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je "yup" betekende dat het zo was als Crack zei.
Naja in 2013 sowieso zo te zien. Maar vorig jaar ook wel een aantal keer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb jij weleens een ban gehad hierzo
Ze is 2.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe oud was ze ook al weer eigenlijk
[..]
Daarom ga ik maar niet naar buiten, ook niet in de zon zitten binnen want als je dat eenmaal voelt is het gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |