abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:39:23 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947699
Herrie jeej.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:39:42 #102
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216947702
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Praat eens wat duidelijker!
Tijd om je oren uit te spuiten. Ze mompelt niet, jij hoort gewoon niet goed :(
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 13:40:23 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216947709
quote:
8s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:39 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Tijd om je oren uit te spuiten. Ze mompelt niet, jij hoort gewoon niet goed :(
Ook voor jou hebben ze gips he!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216947712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zal je mijn rekeningnummer even DM'en.
nou succes met een cruisereis op de malediven
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:41:22 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947718
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
nou succes met een cruisereis op de malediven
Waar kan ik me aanmelden?
Your beauty never ever scared me.
pi_216947732
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan dus geen ho ho ho maar gewoon.... zie de maan schijnt door de bomen
Nee dat is normaal om 13.40 :{w

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:35 schreef Recce het volgende:

[..]
Ja, daar komen verschillende kennisgebieden van jou in samen toch?
:Y we zijn nu bezig met een groot BRAVO project, super tof en super interessant omdat het zo onwijs moeilijk is allemaal :'(
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 13:43:13 #107
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216947737
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:41 schreef Ama het volgende:

[..]
Waar kan ik me aanmelden?
Bij mij O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:44:02 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947745
Ik heb gisteren nieuwe koekjes gekocht bij de Jumbo :o maar ik wacht even met taste testen tot Solo er is. Donutkoekjes met framboos ozo.
Your beauty never ever scared me.
pi_216947746
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ja, heeft ook moeite met broodkorsten eten.
hoe oud was ze ook al weer eigenlijk
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat net ook eventjes IN de zon
Was lekker en ik wilde niet meer naar binnen komen

Toch maar gedaan

Zwaar leven, mompel mompel
Daarom ga ik maar niet naar buiten, ook niet in de zon zitten binnen want als je dat eenmaal voelt is het gedaan :{
Baby darling doll face honey
pi_216947752
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:

[..]
hoe oud was ze ook al weer eigenlijk
[..]
Daarom ga ik maar niet naar buiten, ook niet in de zon zitten binnen want als je dat eenmaal voelt is het gedaan :{
Zelfkennis is een groot goed
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216947763
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Zelfkennis is een groot goed
Zelfkennis hebben en er niet naar luisteren is ook leuk 'ik zou dit niet moeten doen maar ik doe het toch :)'
Baby darling doll face honey
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:45:40 #112
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947764
Your beauty never ever scared me.
pi_216947767
wanneer komt die dimmie weer terug
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:45:50 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947769
Oh dat is dus Arnhem.
Your beauty never ever scared me.
pi_216947773
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Rookpluim uit Arnhem?
Das wel een flinke rookpluim dan
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:46:20 #116
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947774
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
wanneer komt die dimmie weer terug
Weten alleen de mods maar mijn gevoel zegt dat ze een maandban heeft.
Your beauty never ever scared me.
pi_216947782
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Ama het volgende:

[..]
Weten alleen de mods maar mijn gevoel zegt dat ze een maandban heeft.
Weet je als user zelf ook niet hoe lang je ban is :?
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:47:16 #118
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216947786
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:39 schreef Recce het volgende:

[..]
Op basis van wat ik lees + voedingscentrum etc. Ik probeer ook niet te zeggen dat er helemaal niets over voeding valt te zeggen, maar ik ben wat sceptisch over hoe precies sommige voedingsadviezen zijn.
Dikgedrukte is sowieso goed, daarom vind ik het ook leuk om af en toe wat onderzoeken erbij te pakken. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:47:40 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947790
Bekijk deze YouTube-video
Ze moest haar kat achterlaten. :'(
Your beauty never ever scared me.
pi_216947792
quote:
88s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:36 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
FTFY :+
Ssssst
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216947795
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:45 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Zelfkennis hebben en er niet naar luisteren is ook leuk 'ik zou dit niet moeten doen maar ik doe het toch :)'
Ja, superlachen ook
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216947803
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:45 schreef Ama het volgende:
Oh dat is dus Arnhem.
Ja, ik geloof niet dat dit Afrika is
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:49:00 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947811
Hoop als hier ooit wel brand is dat ik de achterdeur nog open kan doen en dat ze dan weg kan rennen.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:49:01 #124
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216947812
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ze moest haar kat achterlaten. :'(
:'( Hopelijk heeft die kat zelf een weg naar buiten weten te vinden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:49:16 #125
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216947814
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:45 schreef Ama het volgende:
Oh dat is dus Arnhem.
Was
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 13:49:21 #126
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216947815
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
wanneer komt die dimmie weer terug
Niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:49:31 #127
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947816
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:'( Hopelijk heeft die kat zelf een weg naar buiten weten te vinden.
Echt hoor ;( ik zou gek worden als mijn kat nog binnen zou zijn op zo'n moment.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:50:02 #128
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947822
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:49 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Was
Nee hoor het is nog steeds in Arnhem. Het afgebrande gedeelte staat niet ineens in Groningen nu ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 13:50:14 #129
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216947826
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Weet je als user zelf ook niet hoe lang je ban is :?
yup
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216947827
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee hoor het is nog steeds in Arnhem. Het afgebrande gedeelte staat niet ineens in Groningen nu ofzo.
Of Afrika.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216947828
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:45 schreef Ama het volgende:
Oh dat is dus Arnhem.
Warnhem :{
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_216947838
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ssssst
:@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:52:25 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947852
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Weet je als user zelf ook niet hoe lang je ban is :?
Jawel maar heeft iemand contact dan?
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:52:43 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947857
Krijg niet het idee dat iemand privecontact heeft. Normaal is het altijd wel sneller duidelijker door appjes enz. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_216947863
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dikgedrukte is sowieso goed, daarom vind ik het ook leuk om af en toe wat onderzoeken erbij te pakken. :Y
Ik moest een keer lachen toen Maarten 't Hart het over al die hippe diëten had bij een talkshow. Hij legde uit waarom het zo ingewikkeld is onderzoek te doen naar voeding etc. Dat was best interessant. Daarna zei hij dat hij zelf gewoon boterhammen met kaas en een appel at. Dat was heel droog. :+
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:53:07 #136
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216947864
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee hoor het is nog steeds in Arnhem. Het afgebrande gedeelte staat niet ineens in Groningen nu ofzo.
Potjandorie :D
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:53:25 #137
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216947868
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Weet je als user zelf ook niet hoe lang je ban is :?
Oh dat vind ik wel apart, dacht dat je op z'n minst een berichtje krijgt over hoe lang je ban is of het ergens kon zien.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:53:33 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947871
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Oh dat vind ik wel apart, dacht dat je op z'n minst een berichtje krijgt over hoe lang je ban is of het ergens kon zien.
Krijg je ook.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 13:53:52 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216947874
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Oh dat vind ik wel apart, dacht dat je op z'n minst een berichtje krijgt over hoe lang je ban is of het ergens kon zien.
klopt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:54:26 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947883
Even de oudste uit mijn notes. Dit zie je dan naast de reden:

Je kunt weer posten op 25-06-2013 om 13:51.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:54:30 #141
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216947885
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:53 schreef Nizno het volgende:

[..]
klopt
Oh ik dacht dat je "yup" betekende dat het zo was als Crack zei.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216947895
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
Even de oudste uit mijn notes. Dit zie je dan naast de reden:

Je kunt weer posten op 25-06-2013 om 13:51.
Heb jij weleens een ban gehad hierzo :o
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 13:55:25 #143
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216947896
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Oh ik dacht dat je "yup" betekende dat het zo was als Crack zei.
ja of nee had beiden dat idee gegeven
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:56:26 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947903
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Heb jij weleens een ban gehad hierzo :o
Naja in 2013 sowieso zo te zien. Maar vorig jaar ook wel een aantal keer.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:57:02 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216947909
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:

[..]
hoe oud was ze ook al weer eigenlijk
[..]
Daarom ga ik maar niet naar buiten, ook niet in de zon zitten binnen want als je dat eenmaal voelt is het gedaan :{
Ze is 2.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:57:12 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947914
Oh nee dat was 2023 alweer. _O_ 2024 was ik best braaf.
Your beauty never ever scared me.
pi_216947937
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
yup
ahh dat is fijn
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:52 schreef Ama het volgende:

[..]
Jawel maar heeft iemand contact dan?
Geen idee, was niet mijn insteek :@ :D
Baby darling doll face honey
pi_216947944
Ik heb nog nooit een ban gehad :@ .

en dat in de bijna 22 jaar dat ik hier ronddwaal
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_216947950
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ze is 2.
ah oke, kan nog goed komen
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:01:10 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216947967
Bans worden toch niet besproken? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')