abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216947428
ze voorspellen weer storm voor het weekend
pi_216947434
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
ze voorspellen weer storm voor het weekend
Waai waai Baai (Bye) Thai
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:16:12 #53
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216947449
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
ze voorspellen weer storm voor het weekend
Hopen op een glas water
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:16:30 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947453
Mosterdsoep gehaald. :9
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:16:52 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:10 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ho ho ho :{w
Sisi Mango _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_216947462
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Mosterdsoep gehaald. :9
ICH KOMME
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:17:36 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947466
quote:
88s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
ICH KOMME
_O_
Your beauty never ever scared me.
pi_216947480
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Mosterdsoep gehaald. :9
En druiven?
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:16 schreef Ama het volgende:

[..]
Sisi Mango _O_
jaaaaaa, al miste ik de prik een beetje :@
Baby darling doll face honey
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:19:31 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947482
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
En druiven?
Nee? Is dat een combi die ik heb gemist?
Your beauty never ever scared me.
pi_216947483
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee? Is dat een combi die ik heb gemist?
nee, maar druiven!!!
Baby darling doll face honey
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:20:22 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947485
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:

[..]
nee, maar druiven!!!
Oh nou nee niet gekocht.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:21:14 #62
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216947488
Druiven _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:21:22 #63
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216947492
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.

Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:21:44 #64
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216947495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.

Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
Weggooien dus :r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216947496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.

Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
Dat had ik gister met de paaseitjes.
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:22:38 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat had ik gister met de paaseitjes.
_O- _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_216947500
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.

Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
succes met opVOEDEN :{
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 13:22:51 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216947502
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:10 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ho ho ho :{w
wat mot je?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:23:24 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947507
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat mot je?
Niks mis met Sisi.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:23:43 #70
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216947510
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Niks mis met Sisi.
Sisi no bubbles O+ _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 13:23:46 #71
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216947511
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Niks mis met Sisi.
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinas
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:24:22 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947522
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:

[..]
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinas
Oke
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:25:35 #73
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216947536
Sisi en Sinas zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen.
Net als dat Orangina ook geen Sinas is, maar het er wel op lijkt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216947553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.

Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
nu al een voedselverspiller :N
Baby darling doll face honey
pi_216947555
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat mot je?
geen motjes xD
Baby darling doll face honey
pi_216947560
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:

[..]
nu al een voedselverspiller :N
Kun je toch gewoon opeten als ouder?
Tap tap tap
pi_216947562
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:

[..]
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinas
hoeft toch ook niet
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:27:35 #78
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216947565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat had ik gister met de paaseitjes.
Inmiddels het nasi ei al eens gegeten?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_216947569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Hoe kan je als fokker in hemelsnaam naar buiten gaan om te voelen hoe lekker het is?
Ik ben een professionele mobiele FOK!ker
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216947576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Inmiddels het nasi ei al eens gegeten?
Ja, ook alleen even de tanden zachtjes ingezet en toen meteen weggegooid en handen gewassen.
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 13:28:28 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216947578
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja, ook alleen even de tanden zachtjes ingezet en toen meteen weggegooid en handen gewassen.
_O-
Your beauty never ever scared me.
pi_216947588
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja, ook alleen even de tanden zachtjes ingezet en toen meteen weggegooid en handen gewassen.
Alles door een rietje. Dan zal er toch uiteindelijk wat binnen moeten komen.
pi_216947591
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het blijven richtlijnen gebaseerd op gemiddelden, dus nee, tot op de gram nauwkeurig gaat het niet.

En maak alsjeblieft niet de denkfout dat de kennis die ik heb vergaard in een voeding is reteinteressant en ik wil er zoveel mogelijk over weten gevestigd is in een ziekte.
Leefstijlonderzoeken zijn heel erg ingewikkeld, dus je kunt je afvragen of die richtlijnen wel echt een solide wetenschappelijke basis hebben.

En ik dacht helemaal niet aan jou specifiek. Sorry als dat zo overkwam.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 13:29:45 #84
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216947592
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:

[..]
hoeft toch ook niet
als ik sinas bestel wel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216947594
Bewolking :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216947597
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Kun je toch gewoon opeten als ouder?
:{ misschien wel maar ik heb een speekseldruifje voor me en bah.
Baby darling doll face honey
pi_216947614
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:29 schreef Recce het volgende:

[..]
Leefstijlonderzoeken zijn heel erg ingewikkeld, dus je kunt je afvragen of die richtlijnen wel echt een solide wetenschappelijke basis hebben.

En ik dacht helemaal niet aan jou specifiek. Sorry als dat zo overkwam.
Wel heel interessant, leefstijlonderzoeken enzo
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:

[..]
als ik sinas bestel wel.
oh, ja dat snap ik :D
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 13:31:58 #88
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216947619
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
Bewolking :o
Einde van de wereld!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:33:10 #89
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216947635
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
Bewolking :o
Rookpluim uit Arnhem?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:33:25 #90
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216947639
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:29 schreef Recce het volgende:

[..]
Leefstijlonderzoeken zijn heel erg ingewikkeld, dus je kunt je afvragen of die richtlijnen wel echt een solide wetenschappelijke basis hebben.

En ik dacht helemaal niet aan jou specifiek. Sorry als dat zo overkwam.
Hoe ben je dan zelf tot je "niet te veel dit, niet te veel dat" gekomen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 13:33:37 #91
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216947643
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:

oh, ja dat snap ik :D
dan dus geen ho ho ho maar gewoon.... zie de maan schijnt door de bomen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216947661
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Wel heel interessant, leefstijlonderzoeken enzo
Ja, daar komen verschillende kennisgebieden van jou in samen toch?
  donderdag 6 maart 2025 @ 13:35:20 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216947663
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:

[..]
nu al een voedselverspiller :N
Ja, heeft ook moeite met broodkorsten eten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_216947667
pi_216947671
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Einde van de wereld!
Ja , hallo. Geef me dan iig even de kans mijn spaargeld op te maken. :(
pi_216947673
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik ben een professionele mobiele onderkoffer FOK!ker
FTFY :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_216947690
Ik zat net ook eventjes IN de zon
Was lekker en ik wilde niet meer naar binnen komen

Toch maar gedaan

Zwaar leven, mompel mompel
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 13:38:41 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216947691
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ja , hallo. Geef me dan iig even de kans mijn spaargeld op te maken. :(
Zal je mijn rekeningnummer even DM'en.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 13:38:57 #99
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216947696
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat net ook eventjes IN de zon
Was lekker en ik wilde niet meer naar binnen komen

Toch maar gedaan

Zwaar leven, mompel mompel
Praat eens wat duidelijker!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216947698
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hoe ben je dan zelf tot je "niet te veel dit, niet te veel dat" gekomen?
Op basis van wat ik lees + voedingscentrum etc. Ik probeer ook niet te zeggen dat er helemaal niets over voeding valt te zeggen, maar ik ben wat sceptisch over hoe precies sommige voedingsadviezen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')