Waai waai Baai (Bye) Thaiquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
ze voorspellen weer storm voor het weekend
Hopen op een glas waterquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
ze voorspellen weer storm voor het weekend
nee, maar druiven!!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee? Is dat een combi die ik heb gemist?
Weggooien dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.
Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
Dat had ik gister met de paaseitjes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.
Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik gister met de paaseitjes.
succes met opVOEDENquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.
Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
wat mot je?quote:
Sisi no bubblesquote:
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinasquote:
Okequote:Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinas
nu al een voedselverspillerquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.
Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
hoeft toch ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinas
Inmiddels het nasi ei al eens gegeten?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik gister met de paaseitjes.
Ik ben een professionele mobiele FOK!kerquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe kan je als fokker in hemelsnaam naar buiten gaan om te voelen hoe lekker het is?
Ja, ook alleen even de tanden zachtjes ingezet en toen meteen weggegooid en handen gewassen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inmiddels het nasi ei al eens gegeten?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ook alleen even de tanden zachtjes ingezet en toen meteen weggegooid en handen gewassen.
Alles door een rietje. Dan zal er toch uiteindelijk wat binnen moeten komen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ook alleen even de tanden zachtjes ingezet en toen meteen weggegooid en handen gewassen.
Leefstijlonderzoeken zijn heel erg ingewikkeld, dus je kunt je afvragen of die richtlijnen wel echt een solide wetenschappelijke basis hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijven richtlijnen gebaseerd op gemiddelden, dus nee, tot op de gram nauwkeurig gaat het niet.
En maak alsjeblieft niet de denkfout dat de kennis die ik heb vergaard in een voeding is reteinteressant en ik wil er zoveel mogelijk over weten gevestigd is in een ziekte.
als ik sinas bestel wel.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon opeten als ouder?
Wel heel interessant, leefstijlonderzoeken enzoquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Leefstijlonderzoeken zijn heel erg ingewikkeld, dus je kunt je afvragen of die richtlijnen wel echt een solide wetenschappelijke basis hebben.
En ik dacht helemaal niet aan jou specifiek. Sorry als dat zo overkwam.
oh, ja dat snap ikquote:
Einde van de wereld!quote:
Hoe ben je dan zelf tot je "niet te veel dit, niet te veel dat" gekomen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Leefstijlonderzoeken zijn heel erg ingewikkeld, dus je kunt je afvragen of die richtlijnen wel echt een solide wetenschappelijke basis hebben.
En ik dacht helemaal niet aan jou specifiek. Sorry als dat zo overkwam.
dan dus geen ho ho ho maar gewoon.... zie de maan schijnt door de bomenquote:
Ja, daar komen verschillende kennisgebieden van jou in samen toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel heel interessant, leefstijlonderzoeken enzo
FTFYquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een professionele mobiele onderkoffer FOK!ker
Zal je mijn rekeningnummer even DM'en.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja , hallo. Geef me dan iig even de kans mijn spaargeld op te maken.
Praat eens wat duidelijker!quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat net ook eventjes IN de zon
Was lekker en ik wilde niet meer naar binnen komen
Toch maar gedaan
Zwaar leven, mompel mompel
Op basis van wat ik lees + voedingscentrum etc. Ik probeer ook niet te zeggen dat er helemaal niets over voeding valt te zeggen, maar ik ben wat sceptisch over hoe precies sommige voedingsadviezen zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe ben je dan zelf tot je "niet te veel dit, niet te veel dat" gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |