Waai waai Baai (Bye) Thaiquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
ze voorspellen weer storm voor het weekend
Hopen op een glas waterquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
ze voorspellen weer storm voor het weekend
nee, maar druiven!!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee? Is dat een combi die ik heb gemist?
Weggooien dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.
Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
Dat had ik gister met de paaseitjes.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.
Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik gister met de paaseitjes.
succes met opVOEDENquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.
Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
wat mot je?quote:
Sisi no bubblesquote:
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinasquote:
Okequote:Op donderdag 6 maart 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis troep in een flesje en heeft niets te maken met sinas
nu al een voedselverspillerquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn dochter heeft een halve bak druiven (de andere helft had mijn vrouw opgegeten) "gegeten".
Als in, alle druiven geplukt en in gebeten, daarna teruggelegd in de doos en de doos aan mij gegeven.
Niet afgebeten, staan nu gewoon allemaal tandafdrukken in iedere druif.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |