goede planners op de afdeling planningquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan hebben ze het allemaal goed ingeroosterd.
Zeggen ze met al die rare dingenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
Ben ergens wel geīntrigeerd om een keer insecten te proberen. Schijnt naar kip te smaken.
Mijn kip smaakt ook van kipquote:
En hoe smaakte dat?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel een keer een sprinkhaan gegeten.
Ga je het proberenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat de thai ze ook eten
ah ja
Deep fried Cicada is one of the normal traditional local Thai food in Thailand. They are deep fried until reaching a complete state of crispness, heav.
[ afbeelding ]
Jij hoopte op orgelsoep toen er organ soup op de kaart stond?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
meest spannende wat ik hier heb gegeten was organen soep. wist niet dat dat het wasvond het al niet zo lekker ook
Dus eigenlijk is't net als met slakken? Er zit weinig smaak aan dus de smaak moet van een sausje komen?quote:
Smekken ze?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ja ik zie de gecko's ook altijd smullen als ze iets te pakken hebben
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hoopte op orgelsoep toen er organ soup op de kaart stond?
Stond niet eens in het engels. Was allemaal in het thaiquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hoopte op orgelsoep toen er organ soup op de kaart stond?
ho ho hoquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem. en als ik sinas wil wil ik fanta en geen sisi. want sisi is troep in een flesje
Het blijven richtlijnen gebaseerd op gemiddelden, dus nee, tot op de gram nauwkeurig gaat het niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik heb m'n twijfels of de kennis over voeding en het menselijk lichaam zo ver is gevorderd dat je zo precies kunt zeggen hoeveel een bepaald iemand van iets moet eten. Maar ja, buiten de kans op orthorexie zal het weinig kwaad doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |