Citroen in praktisch alle bakselsquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafels
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
Pff
De zon is echt warm
Heb hemelaal een zonnehoed opgezet
Hmm, ik heb m'n twijfels of de kennis over voeding en het menselijk lichaam zo ver is gevorderd dat je zo precies kunt zeggen hoeveel een bepaald iemand van iets moet eten. Maar ja, buiten de kans op orthorexie zal het weinig kwaad doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal. Idealiter heb je een x gram eiwitten waar je op mikt, aangevuld x gram vetten (iirc is dat vooral voor je hersenen ook van belang, maar m'n bronnen kunnen inmiddels verouderd zijn) en uiteraard vezels. Dan wil je zorgen dat je een mooie balans van vitamines binnenkrijgt en de rest is vooral kijken hoeveel je nog overhebt qua carbs binnen je dagtotaal. En hangt ook weer af van hoe en hoeveel je sport, meer duursporten is wat meer carbs, meer krachttraining is wat meer focus op eiwitten.
Niet half een zonnehoed opgezet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
Pff
De zon is echt warm
Heb hemelaal een zonnehoed opgezet
Ik juich dan van binnen. Team Pepsi hier.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haak ook altijd af als ze zeggen dat ze Pepsi schenken
Ik moet er altijd hard van boerenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
alleen dat? of nog iets erbijquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafels
Over een x aantal jaren welquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.
Gewoon een keer van buiten juichen, vinden ze leukquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik juich dan van binnen. Team Pepsi hier.
Lemon curdquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Citroen in praktisch alle baksels![]()
Uhm.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet er altijd hard van boeren
idem. en als ik sinas wil wil ik fanta en geen sisi. want sisi is troep in een flesjequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, te omslachtigquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet half een zonnehoed opgezet?
ja maar roesje is een roesje toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh nee wacht, dat was een onderzoek aan de onderkant
"Blijkbaar"quote:
Gister was ie een stuk minder heetquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |