abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216946891
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafels _O-
Citroen in praktisch alle baksels :9~ :9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:38:17 #277
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946892
citroen kan ook prima een schijfje bij in de zwarte thee
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946894
Ik haak ook altijd af als ze zeggen dat ze Pepsi schenken :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 12:38:27 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216946895
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
Pff
De zon is echt warm

Heb hemelaal een zonnehoed opgezet
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216946898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Mwah, niet helemaal. Idealiter heb je een x gram eiwitten waar je op mikt, aangevuld x gram vetten (iirc is dat vooral voor je hersenen ook van belang, maar m'n bronnen kunnen inmiddels verouderd zijn) en uiteraard vezels. Dan wil je zorgen dat je een mooie balans van vitamines binnenkrijgt en de rest is vooral kijken hoeveel je nog overhebt qua carbs binnen je dagtotaal. En hangt ook weer af van hoe en hoeveel je sport, meer duursporten is wat meer carbs, meer krachttraining is wat meer focus op eiwitten.
Hmm, ik heb m'n twijfels of de kennis over voeding en het menselijk lichaam zo ver is gevorderd dat je zo precies kunt zeggen hoeveel een bepaald iemand van iets moet eten. Maar ja, buiten de kans op orthorexie zal het weinig kwaad doen.
pi_216946901
Al doe ik mandarijnrasp in de worteltaart :9~

Dat js echt een lekkere combinatie :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946906
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
Pff
De zon is echt warm

Heb hemelaal een zonnehoed opgezet
Niet half een zonnehoed opgezet?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:38:53 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haak ook altijd af als ze zeggen dat ze Pepsi schenken :{
Ik juich dan van binnen. Team Pepsi hier. :9
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 12:38:55 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216946908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haak ook altijd af als ze zeggen dat ze Pepsi schenken :{
Ik moet er altijd hard van boeren :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216946912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:

[..]
echt :o
Oh nee wacht, dat was een onderzoek aan de onderkant _O-
Tap tap tap
pi_216946914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafels _O-
alleen dat? of nog iets erbij :?
Baby darling doll face honey
pi_216946923
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.
Over een x aantal jaren wel
Maar ik gok dat wij dat allemaal niet meer mee maken
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946926
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik juich dan van binnen. Team Pepsi hier. :9
Gewoon een keer van buiten juichen, vinden ze leuk
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946927
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:

[..]
Citroen in praktisch alle baksels :9~ :9~
Lemon curd :9~
Tap tap tap
pi_216946929
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Fuze tea perzik O+
dat hebben ze hier niet -O-
pi_216946930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik moet er altijd hard van boeren :')
Uhm. :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:40:11 #292
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946933
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haak ook altijd af als ze zeggen dat ze Pepsi schenken :{
idem. en als ik sinas wil wil ik fanta en geen sisi. want sisi is troep in een flesje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946935
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Niet half een zonnehoed opgezet?
Nee, te omslachtig
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946939
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Oh nee wacht, dat was een onderzoek aan de onderkant _O-
ja maar roesje is een roesje toch?
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:40:21 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]
dat hebben ze hier niet -O-
Dat is wel jammer, die is zo lekker.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946943
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nee, te omslachtig
"Blijkbaar"
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946946
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.
Gister was ie een stuk minder heet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]
alleen dat? of nog iets erbij :?
Ik doe het gewoon door het beslag en knal er daarna blauwe bessen overheen.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:41:08 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946949
ow en bij cassis wil ik hero en geen fanta cassis...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946950
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Lemon curd :9~
:9~

Curd van andere citrusvruchten is ook :9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')