quote:
quote:
Mandquote:
Mogen wij ook?quote:
quote:
en thee moet met suikerquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Dan gelooft niemand dat.
Ik let niet specifiek op iets waar wel/geen suiker in zit als in, ik ga niet zoeken naar waar het minste suiker in zit als 't gaat om eten. Maar ik ben al vet (hahahihihoho) lang geen zoetekauw meer perse. Als ik frisdrank haal is het suikervrij, koffie is zonder suiker.
echt NIEMAND betrekt je overgewicht hierbijquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
Joh primaStel je voor dat iemand met overgewicht suiker niet (meer) fijn vind.
iehhhhh thee zonder suikerquote:
Ik vind dat zo intens smerigquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah deed ik 3 scheppen suiker in de thee
in die engelse meuk snap ik het wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah deed ik 3 scheppen suiker in de thee
Mwah, niet helemaal. Idealiter heb je een x gram eiwitten waar je op mikt, aangevuld x gram vetten (iirc is dat vooral voor je hersenen ook van belang, maar m'n bronnen kunnen inmiddels verouderd zijn) en uiteraard vezels. Dan wil je zorgen dat je een mooie balans van vitamines binnenkrijgt en de rest is vooral kijken hoeveel je nog overhebt qua carbs binnen je dagtotaal. En hangt ook weer af van hoe en hoeveel je sport, meer duursporten is wat meer carbs, meer krachttraining is wat meer focus op eiwitten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, gewoon veel groente, voorzichtig met vlees, weinig vet, zo min mogelijk suiker en genoeg fruit. Dan ben je er al bijna toch?
Nee hoor. Drink sindskort thee ķķk zonder suikerquote:
Het word voor mijn gevoel wel geīnsinueerd. "niemand geloofd dit"quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt NIEMAND betrekt je overgewicht hierbij
Yup, ik nu ookquote:
Woef?quote:
Gember in je theequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
*drinkt groene thee met verse gember zonder suiker
ik heb miniklontjes. daarvan gaat er 1 of 2 in, ligt er aan waar ik zin in heb op dat moment.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah deed ik 3 scheppen suiker in de thee
Natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee hoor. Drink sindskort thee ķķk zonder suiker
Nogmaals, niemand zegt iets over je overgewicht. Dus 'mijn gevoel zegt' ja leuk, hou t even bij wat er gezegd wordtquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het word voor mijn gevoel wel geīnsinueerd. "niemand geloofd dit"
Ja, ik drink nu voornamelijk van die kruidenthee / groene thee etcquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in die engelse meuk snap ik het wel.
Maar bijv rooibos is al zoet van zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |