Suikerquote:
Volgens mij eten weinig mensen te weinig eiwit en is dat een beetje een hype.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je wat meer sport ook je eiwitinname in de gaten houden![]()
500 gram kan bestquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, het gaat meer om toegevoegde suikers inderdaad. Je moet natuurlijk ook geen halve kilo druiven per dag gaan eten.
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Suiker![]()
Groenten![]()
Suiker én groenten![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij eten weinig mensen te weinig eiwit en is dat een beetje een hype.
Ik heb nog bijna een halve kilo in de koelkast staan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
500 gram kan bestmaar dat is nou echt wat ik wel zou wegen en bijhouden want is best aanzienlijk
godverdomme heb zin in druiven
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.
Kan er daar tenminste niets meer lek raken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog bijna een halve kilo in de koelkast staan.
Ik eet nooit maaltijdsalades, want ik vind sla niet zo lekker, dus hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.
Koffie is gratis.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest als kind het stippendieet volgen. Dan mag je xx aantal stippen op een dag eten, en dan heb je een boek waarin eten staat met de bijbehorende stippen.
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet helemaal hoe ze verwachten dat een kind dit zou kunnen als volwassenen het al erg lastig vinden
Excuus voor een nieuwe keuken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.
Ik zei toch niet dat je sla at?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet nooit maaltijdsalades, want ik vind sla niet zo lekker, dus hoe kom je daarbij?
quote:
Dan gelooft niemand dat.quote:
Ja ik drink ook cola zero maar dat zegt echt niks.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Dan gelooft niemand dat.
Ik let niet specifiek op iets waar wel/geen suiker in zit. Maar ik ben al vet (hahahihihoho) geen zoetekauw meer perse. Als ik frisdrank haal is het suikervrij, koffie is zonder suiker.
Ja, soepel gesprek dit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat je sla at?![]()
Ik zei alleen dat je die salades niet moet nemen vanwege de hoeveelheid suikers.
Maar leren eten kan altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |