abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:13:54 #176
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946472
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Suiker :9 :9 :9

Groente :r
Suiker :r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216946476
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Suiker :r
:')
Baby darling doll face honey
pi_216946479
Suiker :9
Groenten :9

Suiker én groenten :{ ;( :r
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:14:29 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946481
Durf ook niet te vragen. _O- @Crack_
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:14:45 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946484
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Suiker :r
Dit gelooft echt niemand.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946485
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Suiker :r
Dit gelooft niemand.
Tap tap tap
pi_216946488
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je wat meer sport ook je eiwitinname in de gaten houden :P
Volgens mij eten weinig mensen te weinig eiwit en is dat een beetje een hype.
pi_216946490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Recce het volgende:

[..]
Hmm, ja, het gaat meer om toegevoegde suikers inderdaad. Je moet natuurlijk ook geen halve kilo druiven per dag gaan eten.
500 gram kan best :9 maar dat is nou echt wat ik wel zou wegen en bijhouden want is best aanzienlijk

godverdomme heb zin in druiven
Baby darling doll face honey
pi_216946492
Ja hoi.
Zonder wrijving geen glans
pi_216946493
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Suiker :9
Groenten :9

Suiker én groenten :{ ;( :r
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.
pi_216946498
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Volgens mij eten weinig mensen te weinig eiwit en is dat een beetje een hype.
:Y
Baby darling doll face honey
pi_216946499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:

[..]
500 gram kan best :9 maar dat is nou echt wat ik wel zou wegen en bijhouden want is best aanzienlijk

godverdomme heb zin in druiven
Ik heb nog bijna een halve kilo in de koelkast staan.
pi_216946503
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.
Tap tap tap
pi_216946506
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
Durf ook niet te vragen. _O- @:crack_
misschien over een weekje vragen
Baby darling doll face honey
pi_216946508
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.
Kan er daar tenminste niets meer lek raken.
pi_216946513
quote:
80s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Ik heb nog bijna een halve kilo in de koelkast staan.
:( :(

welke? :9
Baby darling doll face honey
pi_216946515
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.
Ik eet nooit maaltijdsalades, want ik vind sla niet zo lekker, dus hoe kom je daarbij?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 12:17:30 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216946520
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest als kind het stippendieet volgen. Dan mag je xx aantal stippen op een dag eten, en dan heb je een boek waarin eten staat met de bijbehorende stippen.

[ afbeelding ]

Ik begrijp niet helemaal hoe ze verwachten dat een kind dit zou kunnen als volwassenen het al erg lastig vinden :?
Koffie is gratis.

*bakkie zet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216946522
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.
Excuus voor een nieuwe keuken.
"Ja, hallo ik wil een nieuwe keuken, want ik heb de oude opgegeten."
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946530
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:( :(

welke? :9
Pitloze rode! :9~
pi_216946546
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik eet nooit maaltijdsalades, want ik vind sla niet zo lekker, dus hoe kom je daarbij?
Ik zei toch niet dat je sla at? :?
Ik zei alleen dat je die salades niet moet nemen vanwege de hoeveelheid suikers.
Maar leren eten kan altijd.
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:20:05 #197
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946548
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Dit gelooft echt niemand.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dit gelooft niemand.
Dan gelooft niemand dat.
Ik let niet specifiek op iets waar wel/geen suiker in zit als in, ik ga niet zoeken naar waar het minste suiker in zit als 't gaat om eten. Maar ik ben al vet (hahahihihoho) lang geen zoetekauw meer perse. Als ik frisdrank haal is het suikervrij, koffie is zonder suiker.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:20:47 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946562
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
[..]
Dan gelooft niemand dat.
Ik let niet specifiek op iets waar wel/geen suiker in zit. Maar ik ben al vet (hahahihihoho) geen zoetekauw meer perse. Als ik frisdrank haal is het suikervrij, koffie is zonder suiker.
Ja ik drink ook cola zero maar dat zegt echt niks.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ik zei toch niet dat je sla at? :?
Ik zei alleen dat je die salades niet moet nemen vanwege de hoeveelheid suikers.
Maar leren eten kan altijd.
Ja, soepel gesprek dit.
Ik eet geen maaltijdsalades, want die vind ik niet lekker.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:21:03 #200
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946568
Joh prima :') Stel je voor dat iemand met overgewicht suiker niet (meer) fijn vind.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')