Ja dat.quote:
Neuh. Wel een páár nieuwe recepten aan overgehouden, maar de meeste open deuren kende ik al wel.quote:
Neem eens wat vaker de trapquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Wel een páár nieuwe recepten aan overgehouden, maar de meeste open deuren kende ik al wel.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het werd me opgedrongen als kind, zielig he
Melkchocolade, brownie en hazelnootquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, en die brownie of wat is het. Die rode verpakking
En jij?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:59 schreef Grotetijd het volgende:
Het nadeel van hete chili is dat het er ook uit moetAUW. Was gisteren erg lekker, vandaag. Not so much.
quote:
Ohja, dat vind ik ook belangrijk. En soms verkijk je je er echt op, hoeveel groentes je nodig hebt om de ADH te halenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat.En ik probeer me wel een béétje aan de ADH qua groente te houden, dan is het gewoon praktischer om even te kijken hoeveel het echt is. Ook omdat ik niet alleen voor mezelf kook, d'n vent is vrij actief, het is beter als die genoeg fatsoenlijk voer eet dan dat 'ie later op de avond gaat snaaien omdat het eigenlijk wat te weinig was.
En misschien dat het met motivatie wel weer helpt, even herhaling van bepaalde informatie ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het was ook geen negatieve ervaring verder, dus ik sta er vrij neutraal in.
Whehehehe. Nee, dat viel mee, het was echt alleen op voeding gefocused.quote:
Ik bedacht me later dat die smaak waarschijnlijk toch een beetje wegvalt als je het in combinatie met andere dingen eetquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Melkchocolade, brownie en hazelnoot
Die cookies and cream heb ik gehad, maar die vind ik maar mwah mwah
Smaakt zanderig qua structuur
Hmm, ja, gewoon veel groente, voorzichtig met vlees, weinig vet, zo min mogelijk suiker en genoeg fruit. Dan ben je er al bijna toch?quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Wel een páár nieuwe recepten aan overgehouden, maar de meeste open deuren kende ik al wel.
Lekker als kind aan de koffiequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest als kind het stippendieet volgen. Dan mag je xx aantal stippen op een dag eten, en dan heb je een boek waarin eten staat met de bijbehorende stippen.
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet helemaal hoe ze verwachten dat een kind dit zou kunnen als volwassenen het al erg lastig vinden
Ja, ik ook, heb die twee overige smaken nog niet geproefdquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedacht me later dat die smaak waarschijnlijk toch een beetje wegvalt als je het in combinatie met andere dingen eetben benieuwd of het verschil tussen melk/brownie/hazelnoot goed te proeven is
Het was meer een stok achter de deur.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat vind ik ook belangrijk. En soms verkijk je je er echt op, hoeveel groentes je nodig hebt om de ADH te halen.
[..]
En misschien dat het met motivatie wel weer helpt, even herhaling van bepaalde informatie ofzo?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehehe. Nee, dat viel mee, het was echt alleen op voeding gefocused.
Dit is in de praktijk een uitdaging voor velen. Was een tijdje terug dat mensen vooral gek deden met suiker, 'zo min mogelijk suiker maar fruit bevat suiker dus je moet ook geen fruit meer eten'quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, gewoon veel groente, voorzichtig met vlees, weinig vet, zo min mogelijk suiker en genoeg fruit. Dan ben je er al bijna toch?
Ik was al jong volwassenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker als kind aan de koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Verstandigquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was meer een stok achter de deur.Want ja, ik wéét stiekem echt wel hoe ik moet eten om m'n teveel vet kwijt te raken, maar met iemand die meekijkt, voelt het toch net een beetje suf om iedere dag op een te hoge inname uit te komen. Dus vooral aangegrepen als kickstart ofzo.
ik moet echt meteen aan die rekening denkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Beestje heeft een dik week overnacht bij de dierenarts.
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet echt meteen aan die rekening denkenwat stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hmm, ja, het gaat meer om toegevoegde suikers inderdaad. Je moet natuurlijk ook geen halve kilo druiven per dag gaan eten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is in de praktijk een uitdaging voor velen. Was een tijdje terug dat mensen vooral gek deden met suiker, 'zo min mogelijk suiker maar fruit bevat suiker dus je moet ook geen fruit meer eten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |