abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:05:15 #151
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946370
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:02 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Het geeft houvast :Y
Ja dat. :Y En ik probeer me wel een béétje aan de ADH qua groente te houden, dan is het gewoon praktischer om even te kijken hoeveel het echt is. Ook omdat ik niet alleen voor mezelf kook, d'n vent is vrij actief, het is beter als die genoeg fatsoenlijk voer eet dan dat 'ie later op de avond gaat snaaien omdat het eigenlijk wat te weinig was.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:06:43 #152
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946377
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:05 schreef Recce het volgende:

[..]
Had je er iets aan?
Neuh. Wel een páár nieuwe recepten aan overgehouden, maar de meeste open deuren kende ik al wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:07:12 #153
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946379
Maar het was ook geen negatieve ervaring verder, dus ik sta er vrij neutraal in.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Neuh. Wel een páár nieuwe recepten aan overgehouden, maar de meeste open deuren kende ik al wel.
Neem eens wat vaker de trap :)
Baby darling doll face honey
pi_216946385
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Het werd me opgedrongen als kind, zielig he
:{

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ja, en die brownie of wat is het. Die rode verpakking

En jij?
Melkchocolade, brownie en hazelnoot

Die cookies and cream heb ik gehad, maar die vind ik maar mwah mwah
Smaakt zanderig qua structuur
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:08:03 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946391
Ik tegen de kat ja het is maar even. Die bouwvakker meteen ik denk wel de hele middag hoor!!

Oke. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_216946394
quote:
8s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:59 schreef Grotetijd het volgende:
Het nadeel van hete chili is dat het er ook uit moet ;( AUW. Was gisteren erg lekker, vandaag. Not so much.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
TMI
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946399
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja dat. :Y En ik probeer me wel een béétje aan de ADH qua groente te houden, dan is het gewoon praktischer om even te kijken hoeveel het echt is. Ook omdat ik niet alleen voor mezelf kook, d'n vent is vrij actief, het is beter als die genoeg fatsoenlijk voer eet dan dat 'ie later op de avond gaat snaaien omdat het eigenlijk wat te weinig was.
Ohja, dat vind ik ook belangrijk. En soms verkijk je je er echt op, hoeveel groentes je nodig hebt om de ADH te halen :{ .
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het was ook geen negatieve ervaring verder, dus ik sta er vrij neutraal in.
En misschien dat het met motivatie wel weer helpt, even herhaling van bepaalde informatie ofzo?
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:09:09 #159
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946407
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:07 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Neem eens wat vaker de trap :)
Whehehehe. Nee, dat viel mee, het was echt alleen op voeding gefocused.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946409
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
:{
[..]
Melkchocolade, brownie en hazelnoot

Die cookies and cream heb ik gehad, maar die vind ik maar mwah mwah
Smaakt zanderig qua structuur
Ik bedacht me later dat die smaak waarschijnlijk toch een beetje wegvalt als je het in combinatie met andere dingen eet :{ ben benieuwd of het verschil tussen melk/brownie/hazelnoot goed te proeven is
Baby darling doll face honey
pi_216946411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Neuh. Wel een páár nieuwe recepten aan overgehouden, maar de meeste open deuren kende ik al wel.
Hmm, ja, gewoon veel groente, voorzichtig met vlees, weinig vet, zo min mogelijk suiker en genoeg fruit. Dan ben je er al bijna toch?
pi_216946414
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest als kind het stippendieet volgen. Dan mag je xx aantal stippen op een dag eten, en dan heb je een boek waarin eten staat met de bijbehorende stippen.

[ afbeelding ]

Ik begrijp niet helemaal hoe ze verwachten dat een kind dit zou kunnen als volwassenen het al erg lastig vinden :?
Lekker als kind aan de koffie :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946420
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ik bedacht me later dat die smaak waarschijnlijk toch een beetje wegvalt als je het in combinatie met andere dingen eet :{ ben benieuwd of het verschil tussen melk/brownie/hazelnoot goed te proeven is
Ja, ik ook, heb die twee overige smaken nog niet geproefd :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:10:27 #164
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946423
Noa is genezen en mag naar huis hoor ik net. 🙌🏼
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:11:33 #165
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946438
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:08 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ohja, dat vind ik ook belangrijk. En soms verkijk je je er echt op, hoeveel groentes je nodig hebt om de ADH te halen :{ .
[..]
En misschien dat het met motivatie wel weer helpt, even herhaling van bepaalde informatie ofzo?
Het was meer een stok achter de deur. :Y Want ja, ik wéét stiekem echt wel hoe ik moet eten om m'n teveel vet kwijt te raken, maar met iemand die meekijkt, voelt het toch net een beetje suf om iedere dag op een te hoge inname uit te komen. Dus vooral aangegrepen als kickstart ofzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946441
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Whehehehe. Nee, dat viel mee, het was echt alleen op voeding gefocused.
_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Recce het volgende:

[..]
Hmm, ja, gewoon veel groente, voorzichtig met vlees, weinig vet, zo min mogelijk suiker en genoeg fruit. Dan ben je er al bijna toch?
Dit is in de praktijk een uitdaging voor velen. Was een tijdje terug dat mensen vooral gek deden met suiker, 'zo min mogelijk suiker maar fruit bevat suiker dus je moet ook geen fruit meer eten' :{
Baby darling doll face honey
pi_216946445
quote:
12s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Lekker als kind aan de koffie :')
Ik was al jong volwassen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:12:23 #168
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946449
Beestje heeft een dik week overnacht bij de dierenarts.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946453
Suiker :9 :9 :9

Groente :r
Tap tap tap
pi_216946456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het was meer een stok achter de deur. :Y Want ja, ik wéét stiekem echt wel hoe ik moet eten om m'n teveel vet kwijt te raken, maar met iemand die meekijkt, voelt het toch net een beetje suf om iedere dag op een te hoge inname uit te komen. Dus vooral aangegrepen als kickstart ofzo.
Verstandig :Y helemaal als het gratis is *O*
Baby darling doll face honey
pi_216946458
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Beestje heeft een dik week overnacht bij de dierenarts.
ik moet echt meteen aan die rekening denken :') wat stom
Baby darling doll face honey
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:13:30 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946462
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ik moet echt meteen aan die rekening denken :') wat stom
Ik ook hoor. :@ Wil niet weten hoe duur dat is denk ik.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946464
Als je wat meer sport ook je eiwitinname in de gaten houden :P
En verder niet al te gek doen met eten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946466
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Suiker :9 :9 :9

Groente :r
Team groente *O* *O* *O* *O* *O*

al is team fruit een inhaalslag aan het maken?
Baby darling doll face honey
pi_216946469
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Dit is in de praktijk een uitdaging voor velen. Was een tijdje terug dat mensen vooral gek deden met suiker, 'zo min mogelijk suiker maar fruit bevat suiker dus je moet ook geen fruit meer eten' :{
Hmm, ja, het gaat meer om toegevoegde suikers inderdaad. Je moet natuurlijk ook geen halve kilo druiven per dag gaan eten.
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:13:54 #176
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946472
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Suiker :9 :9 :9

Groente :r
Suiker :r
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216946476
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Suiker :r
:')
Baby darling doll face honey
pi_216946479
Suiker :9
Groenten :9

Suiker én groenten :{ ;( :r
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:14:29 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946481
Durf ook niet te vragen. _O- @Crack_
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:14:45 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946484
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Suiker :r
Dit gelooft echt niemand.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946485
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Suiker :r
Dit gelooft niemand.
Tap tap tap
pi_216946488
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je wat meer sport ook je eiwitinname in de gaten houden :P
Volgens mij eten weinig mensen te weinig eiwit en is dat een beetje een hype.
pi_216946490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:13 schreef Recce het volgende:

[..]
Hmm, ja, het gaat meer om toegevoegde suikers inderdaad. Je moet natuurlijk ook geen halve kilo druiven per dag gaan eten.
500 gram kan best :9 maar dat is nou echt wat ik wel zou wegen en bijhouden want is best aanzienlijk

godverdomme heb zin in druiven
Baby darling doll face honey
pi_216946492
Ja hoi.
Zonder wrijving geen glans
pi_216946493
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Suiker :9
Groenten :9

Suiker én groenten :{ ;( :r
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.
pi_216946498
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Volgens mij eten weinig mensen te weinig eiwit en is dat een beetje een hype.
:Y
Baby darling doll face honey
pi_216946499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:

[..]
500 gram kan best :9 maar dat is nou echt wat ik wel zou wegen en bijhouden want is best aanzienlijk

godverdomme heb zin in druiven
Ik heb nog bijna een halve kilo in de koelkast staan.
pi_216946503
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.
Tap tap tap
pi_216946506
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
Durf ook niet te vragen. _O- @:crack_
misschien over een weekje vragen
Baby darling doll face honey
pi_216946508
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.
Kan er daar tenminste niets meer lek raken.
pi_216946513
quote:
80s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Ik heb nog bijna een halve kilo in de koelkast staan.
:( :(

welke? :9
Baby darling doll face honey
pi_216946515
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
moet je maar die maaltijdsalades niet nemen, bomvol suikers.
Ik eet nooit maaltijdsalades, want ik vind sla niet zo lekker, dus hoe kom je daarbij?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 maart 2025 @ 12:17:30 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216946520
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest als kind het stippendieet volgen. Dan mag je xx aantal stippen op een dag eten, en dan heb je een boek waarin eten staat met de bijbehorende stippen.

[ afbeelding ]

Ik begrijp niet helemaal hoe ze verwachten dat een kind dit zou kunnen als volwassenen het al erg lastig vinden :?
Koffie is gratis.

*bakkie zet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216946522
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Maar zonder dat sausje zit je gewoon sla te eten en dan eet ik twee uur later de keuken op.
Excuus voor een nieuwe keuken.
"Ja, hallo ik wil een nieuwe keuken, want ik heb de oude opgegeten."
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946530
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:( :(

welke? :9
Pitloze rode! :9~
pi_216946546
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik eet nooit maaltijdsalades, want ik vind sla niet zo lekker, dus hoe kom je daarbij?
Ik zei toch niet dat je sla at? :?
Ik zei alleen dat je die salades niet moet nemen vanwege de hoeveelheid suikers.
Maar leren eten kan altijd.
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:20:05 #197
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946548
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Dit gelooft echt niemand.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dit gelooft niemand.
Dan gelooft niemand dat.
Ik let niet specifiek op iets waar wel/geen suiker in zit als in, ik ga niet zoeken naar waar het minste suiker in zit als 't gaat om eten. Maar ik ben al vet (hahahihihoho) lang geen zoetekauw meer perse. Als ik frisdrank haal is het suikervrij, koffie is zonder suiker.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:20:47 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946562
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
[..]
Dan gelooft niemand dat.
Ik let niet specifiek op iets waar wel/geen suiker in zit. Maar ik ben al vet (hahahihihoho) geen zoetekauw meer perse. Als ik frisdrank haal is het suikervrij, koffie is zonder suiker.
Ja ik drink ook cola zero maar dat zegt echt niks.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ik zei toch niet dat je sla at? :?
Ik zei alleen dat je die salades niet moet nemen vanwege de hoeveelheid suikers.
Maar leren eten kan altijd.
Ja, soepel gesprek dit.
Ik eet geen maaltijdsalades, want die vind ik niet lekker.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:21:03 #200
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946568
Joh prima :') Stel je voor dat iemand met overgewicht suiker niet (meer) fijn vind.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')