abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216946574
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
Joh prima :')
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, soepel gesprek dit.

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946583
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
[..]

lekker kort ook
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:22:18 #203
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
lekker kort ook
Mand
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216946598
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Koffie is gratis.

*bakkie zet
Mogen wij ook?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:18 schreef Recce het volgende:

[..]
Pitloze rode! :9~
:~ oke morgen ga ik druiven halen, bij de lidl want daar zijn ze in de aanbieding :! of zaterdag
Baby darling doll face honey
pi_216946606
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
[..]
Dan gelooft niemand dat.
Ik let niet specifiek op iets waar wel/geen suiker in zit als in, ik ga niet zoeken naar waar het minste suiker in zit als 't gaat om eten. Maar ik ben al vet (hahahihihoho) lang geen zoetekauw meer perse. Als ik frisdrank haal is het suikervrij, koffie is zonder suiker.
en thee moet met suiker :)
Baby darling doll face honey
pi_216946608
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
Joh prima :') Stel je voor dat iemand met overgewicht suiker niet (meer) fijn vind.
echt NIEMAND betrekt je overgewicht hierbij
Baby darling doll face honey
pi_216946613
Ieeeeeeeh thee met suiker
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:25:08 #208
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946617
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ieeeeeeeh thee met suiker
iehhhhh thee zonder suiker
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946618
Vroegah deed ik 3 scheppen suiker in de thee :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946620
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:

[..]
en thee moet met suiker :)
:r
Tap tap tap
pi_216946623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah deed ik 3 scheppen suiker in de thee :')
Ik vind dat zo intens smerig :D
Tap tap tap
pi_216946626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah deed ik 3 scheppen suiker in de thee :')
in die engelse meuk snap ik het wel.
Maar bijv rooibos is al zoet van zichzelf.
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:25:44 #213
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946627
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:09 schreef Recce het volgende:

[..]
Hmm, ja, gewoon veel groente, voorzichtig met vlees, weinig vet, zo min mogelijk suiker en genoeg fruit. Dan ben je er al bijna toch?
Mwah, niet helemaal. Idealiter heb je een x gram eiwitten waar je op mikt, aangevuld x gram vetten (iirc is dat vooral voor je hersenen ook van belang, maar m'n bronnen kunnen inmiddels verouderd zijn) en uiteraard vezels. Dan wil je zorgen dat je een mooie balans van vitamines binnenkrijgt en de rest is vooral kijken hoeveel je nog overhebt qua carbs binnen je dagtotaal. En hangt ook weer af van hoe en hoeveel je sport, meer duursporten is wat meer carbs, meer krachttraining is wat meer focus op eiwitten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:25:49 #214
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946629
Mand.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:26:11 #215
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946634
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:

[..]
en thee moet met suiker :)
Nee hoor. Drink sindskort thee óók zonder suiker :)
Al ligt het wel aan de thee :') Sommige thee 1 suikertje.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:26:34 #216
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946637
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:

[..]
echt NIEMAND betrekt je overgewicht hierbij
Het word voor mijn gevoel wel geïnsinueerd. "niemand geloofd dit"
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216946642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik vind dat zo intens smerig :D
Yup, ik nu ook ;(
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946643
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik vind dat zo intens smerig :D
Echt? :{
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 12:26:53 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216946646
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Mand.
Woef?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216946654
*drinkt groene thee met verse gember zonder suiker
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:27:18 #221
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946661
quote:
88s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
*drinkt groene thee met verse gember zonder suiker
Gember in je thee _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:27:31 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946663
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah deed ik 3 scheppen suiker in de thee :')
ik heb miniklontjes. daarvan gaat er 1 of 2 in, ligt er aan waar ik zin in heb op dat moment.
zonder vind ik niet lekker genoeg
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946666
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Nee hoor. Drink sindskort thee óók zonder suiker :)
Natuurlijk
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Het word voor mijn gevoel wel geïnsinueerd. "niemand geloofd dit"
Nogmaals, niemand zegt iets over je overgewicht. Dus 'mijn gevoel zegt' ja leuk, hou t even bij wat er gezegd wordt
Baby darling doll face honey
pi_216946669
Het is helemaal warm in de zon :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946671
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
in die engelse meuk snap ik het wel.
Maar bijv rooibos is al zoet van zichzelf.
Ja, ik drink nu voornamelijk van die kruidenthee / groene thee etc
Volgens mij is dat intens smerig met suiker
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946674
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Gember in je thee _O_
Gember :9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946676
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb miniklontjes. daarvan gaat er 1 of 2 in, ligt er aan waar ik zin in heb op dat moment.
zonder vind ik niet lekker genoeg
Ja nee ieder zo zijn voorkeur :Y
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946684
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Gember in je thee _O_
Thee in je gember
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946696
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Echt? :{
Ja, en ik ben echt een enorme zoetekauw :D
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:28:28 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946697
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Het word voor mijn gevoel wel geïnsinueerd. "niemand geloofd dit"
Eind februari had je het nog over zakken chips leeg eten enz.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:28:31 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946699
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
Het is helemaal warm in de zon :o
heerlijk idd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946701
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb miniklontjes. daarvan gaat er 1 of 2 in, ligt er aan waar ik zin in heb op dat moment.
zonder vind ik niet lekker genoeg
Ik ben gestopt met suiker in de thee toen ik 15 was ofzo

Nu is het vies met suiker
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:28:47 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja nee ieder zo zijn voorkeur :Y
en ik drink alleen zwarte theeen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946711
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Thee in je gember
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheethee
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:30:08 #235
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946722
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik ben gestopt met suiker in de thee toen ik 15 was ofzo

Nu is het vies met suiker
ik dronk tot een jaar of 10 geleden minstens een liter cola per dag. vaak zelfs 2 liter of meer.
daar ben ik mee gestopt. dat vind ik al heel wat want daar zit meer nog meer suiker in
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:30:15 #236
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946725
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheethee
....Zei er iemand... .TAYTAY!?!?!?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216946727
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheethee
Omslachtig
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:30:19 #238
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946729
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheethee
Your beauty never ever scared me.
pi_216946740
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef Nizno het volgende:

[..]
en ik drink alleen zwarte theeen
Zwarte thee :9

Maar nu heb ik groen :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:30:56 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946744
Blijft een mooi gifje.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946755
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja, en ik ben echt een enorme zoetekauw :D
Dat het je voorkeur niet is oké, maar vies?!!?!?!?
Baby darling doll face honey
pi_216946757
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Omslachtig
Moet wat te doen hebben
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:31:59 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946776
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:30 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zwarte thee :9

Maar nu heb ik groen :9
vind ik niet zo lekker. kruiden en vruchten ook niet.
zwarte thee met bosvruchten is wel prima
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:32:02 #244
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946777
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef Ama het volgende:

[..]
Eind februari had je het nog over zakken chips leeg eten enz.
Oh ik eet af en toe wel een zak chips leeg ja of een doos bastogne koeken, maar vaak is dat niet meer. Wat ik ze, ik ga mezelf niet geheel onthouden van dingen, en ga niet als een gek op verpakkingen kijken waar dit in zit qua suiker of dat in zit ondanks dat ik wel gewoon m'n eten track. Maar ik eet niet meer dagelijks zakken chips _O- En like i said, thee zonder suiker. koffie zonder suiker, frisdrank zonder suiker
Zijn toch de kleine dingetjes die óók verschil maken.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216946778
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik dronk tot een jaar of 10 geleden minstens een liter cola per dag. vaak zelfs 2 liter of meer.
daar ben ik mee gestopt. dat vind ik al heel wat want daar zit meer nog meer suiker in
Cola heb ik nooit lekker gevonden :+

Maar ja, dat is idd een stuk minder suiker dan
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946782
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Dat het je voorkeur niet is oké, maar vies?!!?!?!?
Ja, echt vies.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:32:59 #247
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946791
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:

[..]
Cola heb ik nooit lekker gevonden :+

Maar ja, dat is idd een stuk minder suiker dan
Och meid, cola vanille _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:33:05 #248
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946795
Ik leef op cola zero.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946803
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:

[..]
Moet wat te doen hebben
Blijkbaar
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946807
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
Ik leef op cola zero.
Iewl.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')