abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216946674
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Gember in je thee _O_
Gember :9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946676
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb miniklontjes. daarvan gaat er 1 of 2 in, ligt er aan waar ik zin in heb op dat moment.
zonder vind ik niet lekker genoeg
Ja nee ieder zo zijn voorkeur :Y
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946684
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Gember in je thee _O_
Thee in je gember
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946696
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Echt? :{
Ja, en ik ben echt een enorme zoetekauw :D
Tap tap tap
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:28:28 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946697
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Het word voor mijn gevoel wel geïnsinueerd. "niemand geloofd dit"
Eind februari had je het nog over zakken chips leeg eten enz.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:28:31 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946699
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
Het is helemaal warm in de zon :o
heerlijk idd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946701
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb miniklontjes. daarvan gaat er 1 of 2 in, ligt er aan waar ik zin in heb op dat moment.
zonder vind ik niet lekker genoeg
Ik ben gestopt met suiker in de thee toen ik 15 was ofzo

Nu is het vies met suiker
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:28:47 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja nee ieder zo zijn voorkeur :Y
en ik drink alleen zwarte theeen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946711
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Thee in je gember
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheethee
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:30:08 #235
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946722
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik ben gestopt met suiker in de thee toen ik 15 was ofzo

Nu is het vies met suiker
ik dronk tot een jaar of 10 geleden minstens een liter cola per dag. vaak zelfs 2 liter of meer.
daar ben ik mee gestopt. dat vind ik al heel wat want daar zit meer nog meer suiker in
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:30:15 #236
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946725
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheethee
....Zei er iemand... .TAYTAY!?!?!?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216946727
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheethee
Omslachtig
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:30:19 #238
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946729
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ik injecteer altijd thee in mijn gember. Als ik dan vervolgens gember in mijn thee doe heb ik gembertheethee
Your beauty never ever scared me.
pi_216946740
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef Nizno het volgende:

[..]
en ik drink alleen zwarte theeen
Zwarte thee :9

Maar nu heb ik groen :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:30:56 #240
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946744
Blijft een mooi gifje.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946755
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja, en ik ben echt een enorme zoetekauw :D
Dat het je voorkeur niet is oké, maar vies?!!?!?!?
Baby darling doll face honey
pi_216946757
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Omslachtig
Moet wat te doen hebben
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:31:59 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946776
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:30 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zwarte thee :9

Maar nu heb ik groen :9
vind ik niet zo lekker. kruiden en vruchten ook niet.
zwarte thee met bosvruchten is wel prima
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:32:02 #244
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946777
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:28 schreef Ama het volgende:

[..]
Eind februari had je het nog over zakken chips leeg eten enz.
Oh ik eet af en toe wel een zak chips leeg ja of een doos bastogne koeken, maar vaak is dat niet meer. Wat ik ze, ik ga mezelf niet geheel onthouden van dingen, en ga niet als een gek op verpakkingen kijken waar dit in zit qua suiker of dat in zit ondanks dat ik wel gewoon m'n eten track. Maar ik eet niet meer dagelijks zakken chips _O- En like i said, thee zonder suiker. koffie zonder suiker, frisdrank zonder suiker
Zijn toch de kleine dingetjes die óók verschil maken.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216946778
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik dronk tot een jaar of 10 geleden minstens een liter cola per dag. vaak zelfs 2 liter of meer.
daar ben ik mee gestopt. dat vind ik al heel wat want daar zit meer nog meer suiker in
Cola heb ik nooit lekker gevonden :+

Maar ja, dat is idd een stuk minder suiker dan
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946782
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Dat het je voorkeur niet is oké, maar vies?!!?!?!?
Ja, echt vies.
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:32:59 #247
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946791
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:

[..]
Cola heb ik nooit lekker gevonden :+

Maar ja, dat is idd een stuk minder suiker dan
Och meid, cola vanille _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:33:05 #248
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946795
Ik leef op cola zero.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946803
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:

[..]
Moet wat te doen hebben
Blijkbaar
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946807
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
Ik leef op cola zero.
Iewl.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')