abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2025 @ 12:33:46 #251
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946811
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
Ik leef op cola zero.
Cola Zero beste Zero _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:33:52 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946815
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Iewl.
:{
Your beauty never ever scared me.
pi_216946823
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:33 schreef Ama het volgende:

[..]
:{
Volvette cola, beste cola
En het liefst uit een glazen flesje

@bitterbal
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:34:40 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946824
Dat ze vorig jaar in het ziekenhuis niet zeiden mevrouw uw bloed bestaat alleen maar uit cola.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946832
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja, echt vies.
gekke meid
Baby darling doll face honey
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:35:14 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946834
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Volvette cola, beste cola
En het liefst uit een glazen flesje

@:bitterbal
Dat vind ik echt al jaren niet meer lekker. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_216946840
Paar jaar geleden op vakantie last van mijn maag. Toen een blikje cola gedronken want dat zou moeten helpen

Het hielp gelukkig ook. Maar jezus wat een troep verder.

Denk dat dat de enige keer js afgelopen 15 jaar dat ik cola heb gedronken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
@:Bitterbal je krijgt voor zo'n onderzoek toch een roesje?
ja maar geen idee hoeveel effect dat heeft
pi_216946842
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat vind ik echt al jaren niet meer lekker. :@
Nee dat kan, net zoals ik cola zero bij het eerste slokje al goor vind :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946843
Ik had vorige week weer eens een fles cola zero gekocht. Met wat schijfjes citroen erin :9
Tap tap tap
pi_216946844
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Volvette cola, beste cola
En het liefst uit een glazen flesje

@:bitterbal
ga door
pi_216946846
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ga door
_O-

Chorizobitterballen erbij, ineens
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:36:06 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946847
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Nee dat kan, net zoals ik cola zero bij het eerste slokje al goor vind :P
Gelukkig is er voor iedereen iets. *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_216946851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Gelukkig is er voor iedereen iets. *O*
Inderdaad :Y
Zoals kerstkransjes voor jou _O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946852
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja maar geen idee hoeveel effect dat heeft
M'n zwager moest dat een paar jaar terug, ik heb hem later opgehaald in het ziekenhuis. Hij was zo stoned als een garnaal en kan zich amper herinneren wat hij allemaal heeft gedaan en gezegd.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 12:36:52 #266
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216946857
Sinds ik niet meer zoveel snack ben ik wel 4 kilo afgevallen *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:36:53 #267
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946858
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Volvette cola, beste cola
En het liefst uit een glazen flesje

@:bitterbal
dit geef ik een plus10
als ik dan cola drink dan ook de enige echte
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:36:56 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week weer eens een fles cola zero gekocht. Met wat schijfjes citroen erin :9
Ik had laatst cola zero lime meegenomen voor Solo, dacht probeer ook een slokje want ik vind het vast vies maar het was nog best oke. :o Subtiele lime smaak.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week weer eens een fles cola zero gekocht. Met wat schijfjes citroen erin :9
oehhh jaaa goed ideee, ik heb citroen over en weet nooit wat ik er mee moet doen eigenlijk
Baby darling doll face honey
pi_216946865
BOS ijsthee, het is maar goed dat ik dat niet zo goed kan krijgen (of mja, niet echt naar gezocht)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n zwager moest dat een paar jaar terug, ik heb hem later opgehaald in het ziekenhuis. Hij was zo stoned als een garnaal en kan zich amper herinneren wat hij allemaal heeft gedaan en gezegd.
echt :o
pi_216946877
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
dit geef ik een plus10
als ik dan cola drink dan ook de enige echte
Het smaakt toch anders dan uit een blikje :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946879
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef Crack_ het volgende:

[..]
oehhh jaaa goed ideee, ik heb citroen over en weet nooit wat ik er mee moet doen eigenlijk
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafels _O-
Tap tap tap
pi_216946885
Pff
De zon is echt warm

Heb hemelaal een zonnehoed opgezet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:38:03 #275
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946887
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BOS ijsthee, het is maar goed dat ik dat niet zo goed kan krijgen (of mja, niet echt naar gezocht)
Fuze tea perzik O+
Your beauty never ever scared me.
pi_216946891
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafels _O-
Citroen in praktisch alle baksels :9~ :9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:38:17 #277
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946892
citroen kan ook prima een schijfje bij in de zwarte thee
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946894
Ik haak ook altijd af als ze zeggen dat ze Pepsi schenken :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 12:38:27 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216946895
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
Pff
De zon is echt warm

Heb hemelaal een zonnehoed opgezet
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216946898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Mwah, niet helemaal. Idealiter heb je een x gram eiwitten waar je op mikt, aangevuld x gram vetten (iirc is dat vooral voor je hersenen ook van belang, maar m'n bronnen kunnen inmiddels verouderd zijn) en uiteraard vezels. Dan wil je zorgen dat je een mooie balans van vitamines binnenkrijgt en de rest is vooral kijken hoeveel je nog overhebt qua carbs binnen je dagtotaal. En hangt ook weer af van hoe en hoeveel je sport, meer duursporten is wat meer carbs, meer krachttraining is wat meer focus op eiwitten.
Hmm, ik heb m'n twijfels of de kennis over voeding en het menselijk lichaam zo ver is gevorderd dat je zo precies kunt zeggen hoeveel een bepaald iemand van iets moet eten. Maar ja, buiten de kans op orthorexie zal het weinig kwaad doen.
pi_216946901
Al doe ik mandarijnrasp in de worteltaart :9~

Dat js echt een lekkere combinatie :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946906
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
Pff
De zon is echt warm

Heb hemelaal een zonnehoed opgezet
Niet half een zonnehoed opgezet?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:38:53 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haak ook altijd af als ze zeggen dat ze Pepsi schenken :{
Ik juich dan van binnen. Team Pepsi hier. :9
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 12:38:55 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216946908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haak ook altijd af als ze zeggen dat ze Pepsi schenken :{
Ik moet er altijd hard van boeren :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216946912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef bitterbal het volgende:

[..]
echt :o
Oh nee wacht, dat was een onderzoek aan de onderkant _O-
Tap tap tap
pi_216946914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafels _O-
alleen dat? of nog iets erbij :?
Baby darling doll face honey
pi_216946923
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.
Over een x aantal jaren wel
Maar ik gok dat wij dat allemaal niet meer mee maken
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946926
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik juich dan van binnen. Team Pepsi hier. :9
Gewoon een keer van buiten juichen, vinden ze leuk
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946927
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:

[..]
Citroen in praktisch alle baksels :9~ :9~
Lemon curd :9~
Tap tap tap
pi_216946929
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Fuze tea perzik O+
dat hebben ze hier niet -O-
pi_216946930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik moet er altijd hard van boeren :')
Uhm. :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:40:11 #292
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946933
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haak ook altijd af als ze zeggen dat ze Pepsi schenken :{
idem. en als ik sinas wil wil ik fanta en geen sisi. want sisi is troep in een flesje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946935
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Niet half een zonnehoed opgezet?
Nee, te omslachtig
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946939
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Oh nee wacht, dat was een onderzoek aan de onderkant _O-
ja maar roesje is een roesje toch?
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 12:40:21 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]
dat hebben ze hier niet -O-
Dat is wel jammer, die is zo lekker.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946943
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nee, te omslachtig
"Blijkbaar"
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946946
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als de zon koud zou zijn zou ik me meer zorgen maken.
Gister was ie een stuk minder heet
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216946947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]
alleen dat? of nog iets erbij :?
Ik doe het gewoon door het beslag en knal er daarna blauwe bessen overheen.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 12:41:08 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216946949
ow en bij cassis wil ik hero en geen fanta cassis...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216946950
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Lemon curd :9~
:9~

Curd van andere citrusvruchten is ook :9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')