abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216945989
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel veel briefjes gekregen om bij buren in de bus te doen. _O- Ga expres ook 1 bij de buurvrouw doen die Hedwig had opgesloten.
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
graag verwijderen
pi_216945997
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die grote gele M&M's, ik heb daar een bepaald beeld bij als jij die probeert op te eten.
Wil je mij buiten dat beeld laten? :{w
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:37:41 #53
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216945999
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Kat gejat geweest ?
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_216946001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:9
[..]
Hm, dan blijf maar tresor eten. En boerderijchips. En ehmmmm
:o Je herinnert mijn lievelingsdingen om te eten
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946002
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Wil je mij buiten dat beeld laten? :{w
Handjes eromheen zo.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:38:06 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946003
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
Mijn kat rent braaf naar binnen voor de kattenbak dus geen idee wat je zegt.
Your beauty never ever scared me.
pi_216946009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop. :')
wist ze niet dat hedwig van jou was?
pi_216946011
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Handjes eromheen zo.
:') :') :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:38:43 #59
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_216946013
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Die blauwe zijn nog redelijk gezond :)

Wat is er dan gezonder aan de blauwe dan aan al die andere?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_216946015
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
op elk briefje 1 letter dan
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:39:12 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
wist ze niet dat hedwig van jou was?
Nee maar met deze briefjes weten de buren dat dus allemaal wel. Hoeft niemand meer de dierenambulance te bellen als ze 2 deuren verder een keertje nieuwsgierig staat te miauwen.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:39:14 #62
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946020
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wat is er dan gezonder aan de blauwe dan aan al die andere?
Ik zet in op meer lucht erin, dus minder ruimte voor zooi.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946022
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Altijd M&M crispy.
:9 :9 veel crispy fans
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop. :')
Hehehehe :') kun je niet zo'n kattenlabeltje omdoen? :D ze had toch ook een bandje?
Baby darling doll face honey
pi_216946025
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
:o Je herinnert mijn lievelingsdingen om te eten
Zo ben ik :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
pi_216946035
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Zo ben ik :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu weer *)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946037
Tresor
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946038
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wat is er dan gezonder aan de blauwe dan aan al die andere?
https://www.ah.nl/product(...)NOG38JxoCBfUQAvD_BwE

vs

https://www.ah.nl/product(...)5xGX0nBoCdpUQAvD_BwE
Baby darling doll face honey
pi_216946039
Boerderijchips
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:40:38 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946040
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:9 :9 veel crispy fans
[..]
Hehehehe :') kun je niet zo'n kattenlabeltje omdoen? :D ze had toch ook een bandje?
Ze heeft een Seresto bandje om idd maar ik ga gewoon de mensen in dit blok een briefje in de bus drukken en dan geloof ik het wel. Ze is toch altijd ergens bij dit blok te vinden. :')
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:40:47 #70
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_216946043
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik zet in op meer lucht erin, dus minder ruimte voor zooi.
Wat ik zo kan zien is het echt minimaal verschil. En dan komt de pinda versie nog net iets beter uit de "test". Maar prima :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:40:48 #71
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216946044
Nou ben benieuwd hoe het met die brand in Arnhem afloopt, kan me bijna niet voorstellen dat iedereen op tijd geëvacueerd is.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:41:32 #72
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_216946050
quote:
Per portie maakt het weinig verschil
https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410136ZK

https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410135ZK

Ja oke, 4gram minder. scheelt misschien wat. Ik heb het verkeerde met elkaar vergeleken. Excuus.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:41:33 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946051
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Nou ben benieuwd hoe het met die brand in Arnhem afloopt, kan me bijna niet voorstellen dat iedereen op tijd geëvacueerd is.
Moet ook meteen aan huisdieren denken. ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_216946059
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze heeft een Seresto bandje om idd maar ik ga gewoon de mensen in dit blok een briefje in de bus drukken en dan geloof ik het wel. Ze is toch altijd ergens bij dit blok te vinden. :')
ahh oke, slim
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Wat ik zo kan zien is het echt minimaal verschil. En dan komt de pinda versie nog net iets beter uit de "test". Maar prima :+
oh ik doelde op kcal :P
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:42:41 #75
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ahh oke, slim
[..]
oh ik doelde op kcal :P
Alleen kcal vind ik niet perse de juiste graadmeter voor gezond of niet eigenlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946067
Lekker rustig dagje. Zit al weer op de zaak te wachten tot ik naar huis mag om 12.30
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_216946071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Per portie maakt het weinig verschil
https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410136ZK

https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410135ZK

Ja oke, 4gram minder. scheelt misschien wat. Ik heb het verkeerde met elkaar vergeleken. Excuus.
:D deze porties volg ik niet :{w
Baby darling doll face honey
pi_216946072
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tresor
Stel dat je moet kiezen?

a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:43:27 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946073
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
ahh oke, slim
Ja paps had even briefjes voor mij gemaakt O+, bedoeling was eigenlijk vorige week al maar ach.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:43:54 #80
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946081
Met dingen als M&M's is "de gezondste" optie sowieso m'n insteek niet, qua voedingswaarden is dat toch rommel, dus dan ga ik gewoon voor de variant die ik het lekkerste vind.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Alleen kcal vind ik niet perse de juiste graadmeter voor gezond of niet eigenlijk.
True, al kijk ik voor mijzelf bij snacks echt enkel naar kcal en niet naar de rest :@
Baby darling doll face honey
pi_216946088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Stel dat je moet kiezen?

a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
EHM EHM EHM

A. !!

Het liefste wel i.c.m. D + bergje Parmezaanse kaas
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946090
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker rustig dagje. Zit al weer op de zaak te wachten tot ik naar huis mag om 12.30
kan je niet hen opbellen?
pi_216946094
@bitterbal je krijgt voor zo'n onderzoek toch een roesje?
Tap tap tap
pi_216946097
Portiegrootte ook... :')

Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting

:') :') :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:45:08 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946099
Als mijn bejaarde buurman ooit weer eens thuis is (is veel bij zijn vriendin thuis) snapt hij ook meteen waarom daar steeds een kat ligt op het terras. _O- Dat maakt hem sowieso niet uit en omdat hij er bijna nooit is kan ze daar in alle rust liggen. Of in zijn conifeer zitten voor 2 uur. :')
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:46:12 #87
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Stel dat je moet kiezen?

a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
A.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216946117
God alleen de gevel van die So Low staat er nog :X
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:46:27 #89
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook... :')

Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting

:') :') :')
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:46:35 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946124
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook... :')

Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting

:') :') :')
Volgens mij zou je dan ook 20x met een zak M&M's moeten kunnen doen ofzo.

Ja dag. _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_216946125
Nog een theetje dan maar
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:46:44 #92
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
God alleen de gevel van die So Low staat er nog :X
De inhoud zal wel goed fikken. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:47:05 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946129
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
De inhoud zal wel goed fikken. :X
Wat verkopen ze daar dan?
Your beauty never ever scared me.
pi_216946134
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh. :')
Misschien zou ik ook mn eten moeten wegen, maar daar ben ik nog niet _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef Ama het volgende:

[..]
Volgens mij zou je dan ook 20x met een zak M&M's moeten kunnen doen ofzo.

Ja dag. _O-
20x is wel heel veel :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946135
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh. :')
Ik had het er laatst met m'n moeder over, dat ik tussen de 80 en 90 gram rijst eet per portie :@ En zij zo van DAT IS VEEL, JE VADER EN IK ETEN ZO'N KOPJE en kwam ze met een klein koffiekopje aanzetten.
Tap tap tap
pi_216946136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat verkopen ze daar dan?
Zooi.
Tap tap tap
pi_216946137
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook... :')

Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting

:') :') :')
Opzich nog oké dat die fabrikanten willen doen alsof dat de porties zijn.. maar zet er dan tenminste bij wat je bedoeld met je portie :'). Snap dat het bij zoiets als pinda's lastiger is maar bij koekjes moet dat kunnen :(
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:47:56 #98
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946140
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:

[..]
True, al kijk ik voor mijzelf bij snacks echt enkel naar kcal en niet naar de rest :@
Ja, zelfde dus. Vooral als "joe, niet de hele zak leegsnaaien nu, want dat heeft nogal wat impact op hoeveel je binnenkrijgt qua kcal". :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946141
Er zit een spin op het raam.
Zou hij / zij naar binnen willen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:48:14 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946146
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
20x is wel heel veel
Oke ik ga checken.
-opent Google-
https://www.ah.nl/product(...)-melk-chocolade-maxi
Oh 7 porties. Valt mee.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')