Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel veel briefjes gekregen om bij buren in de bus te doen.Ga expres ook 1 bij de buurvrouw doen die Hedwig had opgesloten.
Wil je mij buiten dat beeld laten?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die grote gele M&M's, ik heb daar een bepaald beeld bij als jij die probeert op te eten.
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hm, dan blijf maar tresor eten. En boerderijchips. En ehmmmm
Handjes eromheen zo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je mij buiten dat beeld laten?
Mijn kat rent braaf naar binnen voor de kattenbak dus geen idee wat je zegt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
wist ze niet dat hedwig van jou was?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop.
op elk briefje 1 letter danquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je 1500 briefjes terug over de wietlucht, de buitenpoepkat en de kutmuziek.
Nee maar met deze briefjes weten de buren dat dus allemaal wel. Hoeft niemand meer de dierenambulance te bellen als ze 2 deuren verder een keertje nieuwsgierig staat te miauwen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wist ze niet dat hedwig van jou was?
Ik zet in op meer lucht erin, dus minder ruimte voor zooi.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is er dan gezonder aan de blauwe dan aan al die andere?
quote:
Hehehehequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niet gejat, buurvrouw veel te overbezorgd omdat hier een nieuwe kat buiten liep en die miauwde dus had ze haar opgesloten in een kamer en de dierenambulance gebeld.. fucking 2 deuren verderop.
Zo ben ikquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Je herinnert mijn lievelingsdingen om te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo ben ikJa, nu weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
https://www.ah.nl/product(...)NOG38JxoCBfUQAvD_BwEquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is er dan gezonder aan de blauwe dan aan al die andere?
Ze heeft een Seresto bandje om idd maar ik ga gewoon de mensen in dit blok een briefje in de bus drukken en dan geloof ik het wel. Ze is toch altijd ergens bij dit blok te vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
veel crispy fans
[..]
Hehehehekun je niet zo'n kattenlabeltje omdoen?
ze had toch ook een bandje?
Wat ik zo kan zien is het echt minimaal verschil. En dan komt de pinda versie nog net iets beter uit de "test". Maar primaquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet in op meer lucht erin, dus minder ruimte voor zooi.
Per portie maakt het weinig verschilquote:
Moet ook meteen aan huisdieren denken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Nou ben benieuwd hoe het met die brand in Arnhem afloopt, kan me bijna niet voorstellen dat iedereen op tijd geëvacueerd is.
ahh oke, slimquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft een Seresto bandje om idd maar ik ga gewoon de mensen in dit blok een briefje in de bus drukken en dan geloof ik het wel. Ze is toch altijd ergens bij dit blok te vinden.
oh ik doelde op kcalquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat ik zo kan zien is het echt minimaal verschil. En dan komt de pinda versie nog net iets beter uit de "test". Maar prima
Alleen kcal vind ik niet perse de juiste graadmeter voor gezond of niet eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh oke, slim
[..]
oh ik doelde op kcal
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Per portie maakt het weinig verschil
https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410136ZK
https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410135ZK
Ja oke, 4gram minder. scheelt misschien wat. Ik heb het verkeerde met elkaar vergeleken. Excuus.
Stel dat je moet kiezen?quote:
Ja paps had even briefjes voor mij gemaaktquote:
True, al kijk ik voor mijzelf bij snacks echt enkel naar kcal en niet naar de restquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen kcal vind ik niet perse de juiste graadmeter voor gezond of niet eigenlijk.
EHM EHM EHMquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat je moet kiezen?
a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
kan je niet hen opbellen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker rustig dagje. Zit al weer op de zaak te wachten tot ik naar huis mag om 12.30
A.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat je moet kiezen?
a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook...![]()
Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting
![]()
![]()
Volgens mij zou je dan ook 20x met een zak M&M's moeten kunnen doen ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
De inhoud zal wel goed fikken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
God alleen de gevel van die So Low staat er nog
Misschien zou ik ook mn eten moeten wegen, maar daar ben ik nog nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh.
20x is wel heel veelquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zou je dan ook 20x met een zak M&M's moeten kunnen doen ofzo.
Ja dag.
Ik had het er laatst met m'n moeder over, dat ik tussen de 80 en 90 gram rijst eet per portiequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh.
Opzich nog oké dat die fabrikanten willen doen alsof dat de porties zijn.. maar zet er dan tenminste bij wat je bedoeld met je portiequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ja, zelfde dus. Vooral als "joe, niet de hele zak leegsnaaien nu, want dat heeft nogal wat impact op hoeveel je binnenkrijgt qua kcal".quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, al kijk ik voor mijzelf bij snacks echt enkel naar kcal en niet naar de rest
Oke ik ga checken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |