abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216946067
Lekker rustig dagje. Zit al weer op de zaak te wachten tot ik naar huis mag om 12.30
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_216946071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Per portie maakt het weinig verschil
https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410136ZK

https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410135ZK

Ja oke, 4gram minder. scheelt misschien wat. Ik heb het verkeerde met elkaar vergeleken. Excuus.
:D deze porties volg ik niet :{w
Baby darling doll face honey
pi_216946072
quote:
17s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tresor
Stel dat je moet kiezen?

a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
graag verwijderen
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:43:27 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946073
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
ahh oke, slim
Ja paps had even briefjes voor mij gemaakt O+, bedoeling was eigenlijk vorige week al maar ach.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:43:54 #80
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946081
Met dingen als M&M's is "de gezondste" optie sowieso m'n insteek niet, qua voedingswaarden is dat toch rommel, dus dan ga ik gewoon voor de variant die ik het lekkerste vind.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Alleen kcal vind ik niet perse de juiste graadmeter voor gezond of niet eigenlijk.
True, al kijk ik voor mijzelf bij snacks echt enkel naar kcal en niet naar de rest :@
Baby darling doll face honey
pi_216946088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Stel dat je moet kiezen?

a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
EHM EHM EHM

A. !!

Het liefste wel i.c.m. D + bergje Parmezaanse kaas
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946090
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker rustig dagje. Zit al weer op de zaak te wachten tot ik naar huis mag om 12.30
kan je niet hen opbellen?
pi_216946094
@bitterbal je krijgt voor zo'n onderzoek toch een roesje?
Tap tap tap
pi_216946097
Portiegrootte ook... :')

Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting

:') :') :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:45:08 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946099
Als mijn bejaarde buurman ooit weer eens thuis is (is veel bij zijn vriendin thuis) snapt hij ook meteen waarom daar steeds een kat ligt op het terras. _O- Dat maakt hem sowieso niet uit en omdat hij er bijna nooit is kan ze daar in alle rust liggen. Of in zijn conifeer zitten voor 2 uur. :')
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:46:12 #87
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216946116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Stel dat je moet kiezen?

a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
A.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216946117
God alleen de gevel van die So Low staat er nog :X
Tap tap tap
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:46:27 #89
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook... :')

Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting

:') :') :')
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:46:35 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946124
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook... :')

Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting

:') :') :')
Volgens mij zou je dan ook 20x met een zak M&M's moeten kunnen doen ofzo.

Ja dag. _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_216946125
Nog een theetje dan maar
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:46:44 #92
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
God alleen de gevel van die So Low staat er nog :X
De inhoud zal wel goed fikken. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:47:05 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946129
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
De inhoud zal wel goed fikken. :X
Wat verkopen ze daar dan?
Your beauty never ever scared me.
pi_216946134
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh. :')
Misschien zou ik ook mn eten moeten wegen, maar daar ben ik nog niet _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef Ama het volgende:

[..]
Volgens mij zou je dan ook 20x met een zak M&M's moeten kunnen doen ofzo.

Ja dag. _O-
20x is wel heel veel :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216946135
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh. :')
Ik had het er laatst met m'n moeder over, dat ik tussen de 80 en 90 gram rijst eet per portie :@ En zij zo van DAT IS VEEL, JE VADER EN IK ETEN ZO'N KOPJE en kwam ze met een klein koffiekopje aanzetten.
Tap tap tap
pi_216946136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat verkopen ze daar dan?
Zooi.
Tap tap tap
pi_216946137
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook... :')

Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting

:') :') :')
Opzich nog oké dat die fabrikanten willen doen alsof dat de porties zijn.. maar zet er dan tenminste bij wat je bedoeld met je portie :'). Snap dat het bij zoiets als pinda's lastiger is maar bij koekjes moet dat kunnen :(
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:47:56 #98
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216946140
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:

[..]
True, al kijk ik voor mijzelf bij snacks echt enkel naar kcal en niet naar de rest :@
Ja, zelfde dus. Vooral als "joe, niet de hele zak leegsnaaien nu, want dat heeft nogal wat impact op hoeveel je binnenkrijgt qua kcal". :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216946141
Er zit een spin op het raam.
Zou hij / zij naar binnen willen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 11:48:14 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216946146
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
20x is wel heel veel
Oke ik ga checken.
-opent Google-
https://www.ah.nl/product(...)-melk-chocolade-maxi
Oh 7 porties. Valt mee.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')