quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Per portie maakt het weinig verschil
https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410136ZK
https://www.jumbo.com/pro(...)oepjes-maxi-410135ZK
Ja oke, 4gram minder. scheelt misschien wat. Ik heb het verkeerde met elkaar vergeleken. Excuus.
Stel dat je moet kiezen?quote:
Ja paps had even briefjes voor mij gemaaktquote:
True, al kijk ik voor mijzelf bij snacks echt enkel naar kcal en niet naar de restquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen kcal vind ik niet perse de juiste graadmeter voor gezond of niet eigenlijk.
EHM EHM EHMquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat je moet kiezen?
a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
kan je niet hen opbellen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker rustig dagje. Zit al weer op de zaak te wachten tot ik naar huis mag om 12.30
A.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat je moet kiezen?
a. Een sappige entrecote, mi-ni-maal 500 gram want het oog wil ook wat.
b. Tresor.
c. Spare ribs, onbeperkt met een sausje naar keuze.
d. Asperges, in beider kleur- en smaakstelling.
e. Augurken, rauw.
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook...![]()
Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting
![]()
![]()
Volgens mij zou je dan ook 20x met een zak M&M's moeten kunnen doen ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook...![]()
Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting
![]()
![]()
De inhoud zal wel goed fikken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
God alleen de gevel van die So Low staat er nog
Misschien zou ik ook mn eten moeten wegen, maar daar ben ik nog nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh.
20x is wel heel veelquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij zou je dan ook 20x met een zak M&M's moeten kunnen doen ofzo.
Ja dag.
Ik had het er laatst met m'n moeder over, dat ik tussen de 80 en 90 gram rijst eet per portiequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat blijft ook mooi. Als ik m'n voedsel aan het bijhouden ben, heb ik ook altijd een hekel aan lui die per portie (of nog erger, opscheplepels) rekenen. Weeg die bende gewoon joh.
Opzich nog oké dat die fabrikanten willen doen alsof dat de porties zijn.. maar zet er dan tenminste bij wat je bedoeld met je portiequote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Portiegrootte ook...![]()
Er zitten 16 porties in een Tresor-verpakking
Volgens mij eet ik al 3 porties per zitting
![]()
![]()
Ja, zelfde dus. Vooral als "joe, niet de hele zak leegsnaaien nu, want dat heeft nogal wat impact op hoeveel je binnenkrijgt qua kcal".quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, al kijk ik voor mijzelf bij snacks echt enkel naar kcal en niet naar de rest
Oke ik ga checken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |