Cola Zero beste Zeroquote:
Dat vind ik echt al jaren niet meer lekker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volvette cola, beste cola
En het liefst uit een glazen flesje
@:bitterbal
ja maar geen idee hoeveel effect dat heeftquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
@:Bitterbal je krijgt voor zo'n onderzoek toch een roesje?
Nee dat kan, net zoals ik cola zero bij het eerste slokje al goor vindquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik echt al jaren niet meer lekker.
ga doorquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig is er voor iedereen iets.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat kan, net zoals ik cola zero bij het eerste slokje al goor vind
Inderdaadquote:
M'n zwager moest dat een paar jaar terug, ik heb hem later opgehaald in het ziekenhuis. Hij was zo stoned als een garnaal en kan zich amper herinneren wat hij allemaal heeft gedaan en gezegd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar geen idee hoeveel effect dat heeft
dit geef ik een plus10quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had laatst cola zero lime meegenomen voor Solo, dacht probeer ook een slokje want ik vind het vast vies maar het was nog best oke.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week weer eens een fles cola zero gekocht. Met wat schijfjes citroen erin
oehhh jaaa goed ideee, ik heb citroen over en weet nooit wat ik er mee moet doen eigenlijkquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week weer eens een fles cola zero gekocht. Met wat schijfjes citroen erin
echtquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zwager moest dat een paar jaar terug, ik heb hem later opgehaald in het ziekenhuis. Hij was zo stoned als een garnaal en kan zich amper herinneren wat hij allemaal heeft gedaan en gezegd.
Het smaakt toch anders dan uit een blikjequote:Op donderdag 6 maart 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit geef ik een plus10
als ik dan cola drink dan ook de enige echte
Citroensap en -rasp is ook lekker in wafelsquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehhh jaaa goed ideee, ik heb citroen over en weet nooit wat ik er mee moet doen eigenlijk
Fuze tea perzikquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BOS ijsthee, het is maar goed dat ik dat niet zo goed kan krijgen (of mja, niet echt naar gezocht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |