Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6quote:
Taylor.jpegquote:
En je andere accounts?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6
Ik weet me gewoon normaal en respectvol te gedragen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je mazzel. Heb met dit account ook nog nooit een ban gehad, maar denk met mijn eerste account zeker een wel 5-6
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Die bans zijn soms ook beetje random heb ik het idee. En bij sommige onderwerpen/topics krijg je sneller een ban. Kan niet echt zeggen dat het beleid van fok daarin duidelijk is
quote:
dan heb je wel mazzelquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet me gewoon normaal en respectvol te gedragen.
De vergrootglasquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.
en sommige mogen dan weer alles wat tegen de regels isquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige mensen liggen ook gewoon meer onder de vergrootglas.
Ja we kunnen wel doen alsof dit je 2de account hier is maar we weten allemaal dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Kut.
Denk alles bij elkaar wel 15 stuks of zo
Maar nu ben ik lief enzulks
Mensen doxxenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Notes heb ik wel, vanwege het doxxen van Los en tijdens corona wat mensen geīrriteerd.
Dat is een trigger punt bij mij. Dat moet ik soms loslaten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en sommige mogen dan weer alles wat tegen de regels is
Denk echt al account 12 of zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja we kunnen wel doen alsof dit je 2de account hier is maar we weten allemaal dat dat niet zo is.Maar ach je bent de enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |