Ik ook welquote:
Liever dat je m'n werk even overneemt eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo richting bed, moet ik voor jou ook gaan?
mja heb ik gisteren ook gedaan en vond het toch niet zo'n goede ruilquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever dat je m'n werk even overneemt eigenlijk.
Daarom goed leren knopen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een mooie steek los ja
De optimale belevingquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Heb de airco al aangezet, geschoren benen dus mja...
Zo voorspelbaar. Heeft ie nog geprobeerd dat jij een deel moest meebetalen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, zo was het dus ook wel een beetje. Ik heb 'm eruit gebonjourd
metalen knopen zijn altijd beter dan lerenquote:
Knoop in je zakdoek?quote:
Ja, is goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo richting bed, moet ik voor jou ook gaan?
Andries.quote:
Eh. Kan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
metalen knopen zijn altijd beter dan leren
quote:
quote:
Nee, dat zou helemaal mooi geweest zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar. Heeft ie nog geprobeerd dat jij een deel moest meebetalen?
Wat wad gezellig?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Dat was gezellignu weer in de trein naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |