Sommige mensen hebben een mooie steek los jaquote:
Ohlolquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ventilatiebuizen afgedekt. Ze hadden maand geleden ofzo een ventilatiesysteem geplaatst hier.
Nou ja, zo was het dus ook wel een beetje. Ik heb 'm eruit gebonjourdquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat hebben ze eigenlijk gedaan?
[..]![]()
Het zou echt helemaal af zijn als hij geirriteerd/boos zou worden op jou 'want ik doe dit helemaal voor jou, kom héél dit eind hier naar toe, betaal bezine speciaal voor jou, en dan is dít de reactie die je me geeft?!??!?!?!'
Ik denk dat geen van zijn twee hersencellen het kan bevatten dat er niets dan eensgezindheid is in Oekraïne.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten natuurlijk "verkiezingen" komen.
ik ken er wel een paarquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een mooie steek los ja
Ik ook welquote:
Liever dat je m'n werk even overneemt eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo richting bed, moet ik voor jou ook gaan?
mja heb ik gisteren ook gedaan en vond het toch niet zo'n goede ruilquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever dat je m'n werk even overneemt eigenlijk.
Daarom goed leren knopen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een mooie steek los ja
De optimale belevingquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Heb de airco al aangezet, geschoren benen dus mja...
Zo voorspelbaar. Heeft ie nog geprobeerd dat jij een deel moest meebetalen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, zo was het dus ook wel een beetje. Ik heb 'm eruit gebonjourd
metalen knopen zijn altijd beter dan lerenquote:
Knoop in je zakdoek?quote:
Ja, is goed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo richting bed, moet ik voor jou ook gaan?
Andries.quote:
Eh. Kan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
metalen knopen zijn altijd beter dan leren
quote:
quote:
Nee, dat zou helemaal mooi geweest zijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar. Heeft ie nog geprobeerd dat jij een deel moest meebetalen?
Wat wad gezellig?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Dat was gezellignu weer in de trein naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |