Ik heb het niet bedacht. Ventilatiebuizen moesten bedekt worden. Dit is mijn gang nu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mja, ze zeiden naderhand "wat een aardige jongen".quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
miss vonden ze het wel gezellig.
wat wilde die dan van je?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent me toch. Ik doe geen vlieg kwaad.
Hier belden ze ook bij m'n ouders aan. Was een "journalist".quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, ze zeiden naderhand "wat een aardige jongen".
Heb maar niet gezegd dat ik 'm van internet kende en hij vanuit het noorden helemaal naar Limburg was gereist om mij 'spontaan' op te zoeken![]()
Hun telefoonnummer en adres stond nog in het telefoonboek en hij dacht dat ik dat was. Ze woonden toen in hetzelfde dorp.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb maar niet gezegd dat ik 'm van internet kende en hij vanuit het noorden helemaal naar Limburg was gereist om mij 'spontaan' op te zoeken![]()
Hun telefoonnummer en adres stond nog in het telefoonboek en hij dacht dat ik dat was. Ze woonden toen in hetzelfde dorp.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht. Ventilatiebuizen moesten bedekt worden. Dit is mijn gang nu:Achja, sociale woning constructieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En prima hoor. Ik heb ook alle leidingen en weet ik het aan de buitenkant van de muren zitten. Het is fijn dat ze het komen doen
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier belden ze ook bij m'n ouders aan. Was een "journalist".
Er lopen meer gekken rond dan dat er vastzitten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een hoop gekken op het internet
Diegene dacht oprecht dat je dit wel kon waarderen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik heb er weinig over te zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, sociale woning constructie. En prima hoor. Ik heb ook alle leidingen en weet ik het aan de buitenkant van de muren zitten. Het is fijn dat ze het komen doen
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Diegene dacht oprecht dat je dit wel kon waarderen?dat is ook wel bijzonder....
Je had eerst je adres in je FOBO staan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sindsdien ben ik hier undercover
[ afbeelding ]
Dat niet. Ze hadden wel beetje hun best gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je had eerst je adres in je FOBO staan?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Ze hadden wel beetje hun best gedaan.
Wat hebben ze eigenlijk gedaan?quote:
quote:
Klinkt dubbel gezellig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Als je nu in die glazen doodskist van die kerk in Arnhem gaat staan, heb je wel goed uitzicht op dat afgebrande deel.
Toch denken mensen zoquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat hebben ze eigenlijk gedaan?
[..]![]()
Het zou echt helemaal af zijn als hij geirriteerd/boos zou worden op jou 'want ik doe dit helemaal voor jou, kom héél dit eind hier naar toe, betaal bezine speciaal voor jou, en dan is dít de reactie die je me geeft?!??!?!?!'
Ventilatiebuizen afgedekt. Ze hadden maand geleden ofzo een ventilatiesysteem geplaatst hier.quote:
Ja, heel fijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon overal een pluspunt in te zien.
Dat denkprocesquote:
Moeten natuurlijk "verkiezingen" komen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Trump is nu in gesprek met de oppositie van Oekraïne.
Echt iedere keer als ik denk dat die wortel niet dieper kan zinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |