abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216948202
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste :{
:{
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:18:31 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216948203
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Misschien wou hij/zij gewoon leuk een koffietje doen :D
Hij/zij/het.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216948204
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had :')
wtf? Wat heb je gedaan?
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:18:48 #229
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had :')
Wat?
Dat is ongelofelijk eng.
Sprekend uit ervaring voel je je dan echt ff niet prettig in je eigen huis, lijkt me?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:18:50 #230
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216948209
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste :{
Whut.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:19:13 #231
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948213
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hij/zij/het.
De/een
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216948216
Heb alleen eens iemand gehad die m'n telefoonnummer van icq had en allemaal dingen over me wist. Is al 20+ jaar geleden maar toch. Hij bleef maar bellen en iemand blokkeren ging toen nog niet zo makkelijk op m'n KPN Hi Swing-telefoontje. Dus hebben vrienden van me z'n nummer op cu2night gezet en daarna smeekte ie dat we dat account weghaalden.
Tap tap tap
pi_216948217
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:

[..]
perenijsje
die invriesijsjes :~~:9
Baby darling doll face honey
pi_216948220
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb niet eens iets gezegd en mijn raam is wel gebleven. Haha. _O_ Die man is klaar namelijk en bij alle buren is die wel weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een rare constructie :? :@
Baby darling doll face honey
pi_216948231
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste :{
miss vonden ze het wel gezellig.
pi_216948234
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste :{
:{
pi_216948235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen eens iemand gehad die m'n telefoonnummer van icq had en allemaal dingen over me wist. Is al 20+ jaar geleden maar toch. Hij bleef maar bellen en iemand blokkeren ging toen nog niet zo makkelijk op m'n KPN Hi Swing-telefoontje. Dus hebben vrienden van me z'n nummer op cu2night gezet en daarna smeekte ie dat we dat account weghaalden.
_O- nice
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:20:52 #238
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216948236
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen eens iemand gehad die m'n telefoonnummer van icq had en allemaal dingen over me wist. Is al 20+ jaar geleden maar toch. Hij bleef maar bellen en iemand blokkeren ging toen nog niet zo makkelijk op m'n KPN Hi Swing-telefoontje. Dus hebben vrienden van me z'n nummer op cu2night gezet en daarna smeekte ie dat we dat account weghaalden.
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216948237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]
wtf? Wat heb je gedaan?
Je kent me toch. Ik doe geen vlieg kwaad.
pi_216948242
Volgens mij heb ik dat nooit gehad. Wel een stalkende ex, godverdomme wat was dat irritant
Baby darling doll face honey
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:22:20 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948246
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:

[..]
wat een rare constructie :? :@
Ik heb het niet bedacht. Ventilatiebuizen moesten bedekt worden. Dit is mijn gang nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:22:33 #242
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216948249
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
miss vonden ze het wel gezellig.
Mja, ze zeiden naderhand "wat een aardige jongen".

Heb maar niet gezegd dat ik 'm van internet kende en hij vanuit het noorden helemaal naar Limburg was gereist om mij 'spontaan' op te zoeken :{
Hun telefoonnummer en adres stond nog in het telefoonboek en hij dacht dat ik dat was. Ze woonden toen in hetzelfde dorp.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:22:58 #243
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948253
Er komt nog wel ooit iemand dat verven zei die.
Your beauty never ever scared me.
pi_216948260
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Je kent me toch. Ik doe geen vlieg kwaad.
wat wilde die dan van je?
pi_216948262
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Mja, ze zeiden naderhand "wat een aardige jongen".

Heb maar niet gezegd dat ik 'm van internet kende en hij vanuit het noorden helemaal naar Limburg was gereist om mij 'spontaan' op te zoeken :{
Hun telefoonnummer en adres stond nog in het telefoonboek en hij dacht dat ik dat was. Ze woonden toen in hetzelfde dorp.
Hier belden ze ook bij m'n ouders aan. Was een "journalist".
pi_216948263
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Mja, ze zeiden naderhand "wat een aardige jongen".

Heb maar niet gezegd dat ik 'm van internet kende en hij vanuit het noorden helemaal naar Limburg was gereist om mij 'spontaan' op te zoeken :{
Hun telefoonnummer en adres stond nog in het telefoonboek en hij dacht dat ik dat was. Ze woonden toen in hetzelfde dorp.
:{
pi_216948269
Wat een hoop gekken op het internet :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216948270
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb het niet bedacht. Ventilatiebuizen moesten bedekt worden. Dit is mijn gang nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja, sociale woning constructie :+ . En prima hoor. Ik heb ook alle leidingen en weet ik het aan de buitenkant van de muren zitten. Het is fijn dat ze het komen doen O+
Baby darling doll face honey
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:24:52 #249
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216948271
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Hier belden ze ook bij m'n ouders aan. Was een "journalist".
:{
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:24:56 #250
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948272
quote:
9s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een hoop gekken op het internet :')
Er lopen meer gekken rond dan dat er vastzitten.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')