Want? Mensen doxxen is nou niet echt chill. Heb er best wel wat ervaring mee, zeg maar.quote:
Er moest dus staan niet de enige.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk echt al account 12 of zo![]()
Maar maakt verder niet uit.
Dat had ik al deurquote:
Denk dat dat beter is voor je eigen hart, en het gaat toch niet veranderenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is een trigger punt bij mij. Dat moet ik soms loslaten.
jupquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want? Mensen doxxen is nou niet echt chill. Heb er best wel wat ervaring mee, zeg maar.
Ohquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij deed het eigenlijk zelf, we wezen hem er daar gewoon op
Of #freedimmy?quote:
Ooooooh dat. Ja dat niet echt doxxen. Dat was gewoon op zijn eigen linkje klikken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook al tien keer gedoxxed hier. Nobody cares.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooooh dat. Ja dat niet echt doxxen. Dat was gewoon op zijn eigen linkje klikken.
ik vond het wel leukquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook al tien keer gedoxxed hier. Nobody cares.
*bladert door fotoboek van van foto's van gerrie thuisquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook al tien keer gedoxxed hier. Nobody cares.
perenijsjequote:
Raketjesquote:
Precies. Helpen om het te voorkomen en niet meer gekke social media dingen te delen met zijn eigen account erbij.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
We wilden hem alleen maar waarschuwen en helpen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Helpen om het te voorkomen en niet meer gekke social media dingen te delen met zijn eigen account erbij.
Ik zei toch dat ik verkeerd was!quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien wou hij/zij gewoon leuk een koffietje doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergstequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |