ik vond het wel leukquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook al tien keer gedoxxed hier. Nobody cares.
*bladert door fotoboek van van foto's van gerrie thuisquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook al tien keer gedoxxed hier. Nobody cares.
perenijsjequote:
Raketjesquote:
Precies. Helpen om het te voorkomen en niet meer gekke social media dingen te delen met zijn eigen account erbij.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij deed het eigenlijk zelf, we wezen hem er daar gewoon op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
We wilden hem alleen maar waarschuwen en helpen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Helpen om het te voorkomen en niet meer gekke social media dingen te delen met zijn eigen account erbij.
Ik zei toch dat ik verkeerd was!quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had
Misschien wou hij/zij gewoon leuk een koffietje doenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergstequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste
Hij/zij/het.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien wou hij/zij gewoon leuk een koffietje doen
wtf? Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had
Wat?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had
Whut.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste
De/eenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb niet eens iets gezegd en mijn raam is wel gebleven. Haha.Die man is klaar namelijk en bij alle buren is die wel weg.
wat een rare constructieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
miss vonden ze het wel gezellig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen eens iemand gehad die m'n telefoonnummer van icq had en allemaal dingen over me wist. Is al 20+ jaar geleden maar toch. Hij bleef maar bellen en iemand blokkeren ging toen nog niet zo makkelijk op m'n KPN Hi Swing-telefoontje. Dus hebben vrienden van me z'n nummer op cu2night gezet en daarna smeekte ie dat we dat account weghaalden.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen eens iemand gehad die m'n telefoonnummer van icq had en allemaal dingen over me wist. Is al 20+ jaar geleden maar toch. Hij bleef maar bellen en iemand blokkeren ging toen nog niet zo makkelijk op m'n KPN Hi Swing-telefoontje. Dus hebben vrienden van me z'n nummer op cu2night gezet en daarna smeekte ie dat we dat account weghaalden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |