abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216948138
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb mezelf ook al tien keer gedoxxed hier. Nobody cares.
ik vond het wel leuk :)
Baby darling doll face honey
pi_216948151
Krijg alweer zin in waterijsjes
Baby darling doll face honey
pi_216948152
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb mezelf ook al tien keer gedoxxed hier. Nobody cares.
*bladert door fotoboek van van foto's van gerrie thuis
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 maart 2025 @ 14:14:40 #214
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_216948154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:14 schreef Crack_ het volgende:
Krijg alweer zin in waterijsjes
perenijsje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:14:55 #215
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948158
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:

[..]
perenijsje
Raketjes _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216948161
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hij deed het eigenlijk zelf, we wezen hem er daar gewoon op :{w
Precies. Helpen om het te voorkomen en niet meer gekke social media dingen te delen met zijn eigen account erbij.
  roze donderdag 6 maart 2025 @ 14:15:34 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216948167
Ik heb niet eens iets gezegd en mijn raam is wel gebleven. Haha. _O_ Die man is klaar namelijk en bij alle buren is die wel weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:15:57 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216948173
Jij mij doxxen, ik jou boxxen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216948180
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Precies. Helpen om het te voorkomen en niet meer gekke social media dingen te delen met zijn eigen account erbij.
We wilden hem alleen maar waarschuwen en helpen.
Aangezien we gewoon z'n gezin konden zien enzo.
Tap tap tap
pi_216948184
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:17:09 #221
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216948188
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had :')
Ik zei toch dat ik verkeerd was!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216948190
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had :')
:{
Tap tap tap
pi_216948194
Ik was het niet.
Tap tap tap
pi_216948196
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had :')
Misschien wou hij/zij gewoon leuk een koffietje doen :D
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:18:09 #225
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216948199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had :')
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste :{
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216948202
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste :{
:{
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:18:31 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216948203
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Misschien wou hij/zij gewoon leuk een koffietje doen :D
Hij/zij/het.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216948204
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had :')
wtf? Wat heb je gedaan?
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:18:48 #229
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel eens iemand aan de deur gehad die me opgezocht had :')
Wat?
Dat is ongelofelijk eng.
Sprekend uit ervaring voel je je dan echt ff niet prettig in je eigen huis, lijkt me?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:18:50 #230
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216948209
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste :{
Whut.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 maart 2025 @ 14:19:13 #231
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216948213
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hij/zij/het.
De/een
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216948216
Heb alleen eens iemand gehad die m'n telefoonnummer van icq had en allemaal dingen over me wist. Is al 20+ jaar geleden maar toch. Hij bleef maar bellen en iemand blokkeren ging toen nog niet zo makkelijk op m'n KPN Hi Swing-telefoontje. Dus hebben vrienden van me z'n nummer op cu2night gezet en daarna smeekte ie dat we dat account weghaalden.
Tap tap tap
pi_216948217
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:

[..]
perenijsje
die invriesijsjes :~~:9
Baby darling doll face honey
pi_216948220
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb niet eens iets gezegd en mijn raam is wel gebleven. Haha. _O_ Die man is klaar namelijk en bij alle buren is die wel weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een rare constructie :? :@
Baby darling doll face honey
pi_216948231
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste :{
miss vonden ze het wel gezellig.
pi_216948234
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Alleen zat ie bij m'n oma en opa in de huiskamer omdat ze zelfde voorletter en achternaam hadden. Dat ze een vreemde gewoon binnen hadden gelaten vond ik nog het ergste :{
:{
pi_216948235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen eens iemand gehad die m'n telefoonnummer van icq had en allemaal dingen over me wist. Is al 20+ jaar geleden maar toch. Hij bleef maar bellen en iemand blokkeren ging toen nog niet zo makkelijk op m'n KPN Hi Swing-telefoontje. Dus hebben vrienden van me z'n nummer op cu2night gezet en daarna smeekte ie dat we dat account weghaalden.
_O- nice
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 maart 2025 @ 14:20:52 #238
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_216948236
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb alleen eens iemand gehad die m'n telefoonnummer van icq had en allemaal dingen over me wist. Is al 20+ jaar geleden maar toch. Hij bleef maar bellen en iemand blokkeren ging toen nog niet zo makkelijk op m'n KPN Hi Swing-telefoontje. Dus hebben vrienden van me z'n nummer op cu2night gezet en daarna smeekte ie dat we dat account weghaalden.
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_216948237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]
wtf? Wat heb je gedaan?
Je kent me toch. Ik doe geen vlieg kwaad.
pi_216948242
Volgens mij heb ik dat nooit gehad. Wel een stalkende ex, godverdomme wat was dat irritant
Baby darling doll face honey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')