Kliekje aard met spruitjes en wat voor vlees weet ik niet moet ik nog halenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:06 schreef Frummelie het volgende:
En wat eten we vandaag..
BOERENKOOL zo'n zin in...
ja het wordt een carnavalsfeestjequote:Op maandag 3 maart 2025 09:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze het winnen verwacht ik een carnaval feestje.
Ja is ook jammer maar ik weet van mezelf dat het kan gebeuren in de hitte van de strijd, ik heb mezelf daar ook wel eens schuldig aan gemaakt .. er zijn gewoon cossers die aant uitlokken zijn en daar kan ik slecht tegen...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel is ook weg hoor. Vind het gewoon zo jammer. We kijken allemaal naar iets leuks waarom dan niet gewoon elkaar respecteren en de bewoners respecteren. Zij zorgen voor ons vermaak. Maar soms lijkt het dat het voor sommige een ergenis is.
Klinkt lekker.... ik ga ook weer eens spruitjes proberen, ik was er nooit zo gek op dus jaaaaaaaren niet gegeten... hiquote:Op maandag 3 maart 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kliekje aard met spruitjes en wat voor vlees weet ik niet moet ik nog halen
Ik snap dat niet, maar goed zo is iedereen anders.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is ook jammer maar ik weet van mezelf dat het kan gebeuren in de hitte van de strijd, ik heb mezelf daar ook wel eens schuldig aan gemaakt .. er zijn gewoon cossers die aant uitlokken zijn en daar kan ik slecht tegen...
O ja ik ben er gek op, dus heb ze al een paar maal gegeten en op verschillende manier klaargemaaktquote:Op maandag 3 maart 2025 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klinkt lekker.... ik ga ook weer eens spruitjes proberen, ik was er nooit zo gek op dus jaaaaaaaren niet gegeten... hi
Ja gelukkig wel anders zou het een mega saaie boel worden...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, maar goed zo is iedereen anders.
Ik vond die geur altijd zo vreselijk maar ik merk wel dat mijn smaak veranderd is dus wie weet.... ja prakken lekker hoor, doe ik ook...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik ben er gek op, dus heb ze al een paar maal gegeten en op verschillende manier klaargemaakt
Maar ik blijf toch fan van gewoon aard, spruiten en dan lekker door elkaar prakken
Ja ik ook, liever een gewone hollandse hap.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vond die geur altijd zo vreselijk maar ik merk wel dat mijn smaak veranderd is dus wie weet.... ja prakken lekker hoor, doe ik ook...![]()
Ik ben ook gek op de warme Hollandse hap...
Maar af en toe een lekkere pan bami en een pan macaroni sla ik ook niet af hoor...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, liever een gewone hollandse hap.
Bami vind ik ook wel lekker, macaroni eet ik wel maar zal het niet snel voor mijzelf makenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar af en toe een lekkere pan bami en een pan macaroni sla ik ook niet af hoor...
Oooh ja dat doe ik wel... zit ondertussen te watertanden hier...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bami vind ik ook wel lekker, macaroni eet ik wel maar zal het niet snel voor mijzelf maken
Dan reageer ik ook evenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik reageer ook even , ondanks dat het niet op stream is.
Jordy en Jolien wisten dat ze snachts opgeroepen zouden worden voor het pimpen, dus zeiden vroeg naar bed te gaan omdat ze er dus uit moesten midden in de nacht. Toen gebeurde dus wat Jane en axel deden, schreeuwen lawaai maken
Ja snap het ook niet helemaal, ineens is er in de cos een discussie over gisteravond en niemand sleept hem hier heen zelfs Dot niet, dus ik dacht dan ga ik ook maar. Maar nu sleep jij hem hierheen hahahaha lachen dit , je krijgt er geen hoogte vanquote:Op maandag 3 maart 2025 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan reageer ik ook even. Jordy liep de hele dag al te miepen dat hij naar bed wilde.
De laatste Batterijwissel was net geweest, dus zo heel lang lagen ze nog niet in bed.
Maar eigenlijk zou BB om dit te voorkomen gewoon de slaapkamers 16 uur per dag dicht moeten houden.
8 uur slaap 16 uur op
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 3 maart 2025 10:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet helemaal, ineens is er in de cos een discussie over gisteravond en niemand sleept hem hier heen zelfs Dot niet, dus ik dacht dan ga ik ook maar. Maar nu sleep jij hem hierheen hahahaha lachen dit , je krijgt er geen hoogte van
Bij een nachtspel moet BB gewoon regels stellen dan krijg je ook niet dit soort dingen.
Ja toch, iedereen heeft zn rust nodig, helemaal als je snachts eruit moet voor een spel.quote:
Ja , niet willen, en wel gaan keten, en de nacht er voor tot 5 uur met Axel wijn drinken in de woonkamer , en geen nacht spel willenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
quote:
Op maandag 3 maart 2025 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik reageer ook even , ondanks dat het niet op stream is.
Jordy en Jolien wisten dat ze snachts opgeroepen zouden worden voor het pimpen, dus zeiden vroeg naar bed te gaan omdat ze er dus uit moesten midden in de nacht. Toen gebeurde dus wat Jane en axel deden, schreeuwen lawaai maken
Vind het jammer van Jane, dat ze zegt absoluut niet in de nacht te willen. Anderen opperen zich op en dat ze hun dan wel wakker maakt.
Had het anders gevonden, als er geen 24 uurs opdracht was geweest. Iedereen heeft elkaar daar weleens wakker gemaakt. Elsa is daar vaak boos om geweest.
Dus dit. Evenals het spel spelen, bondjes maken, afspraken niet nakomen, je eigen spel spelen en dat doet ieder op zijn manier. Volgens mij win je met eerlijk zijn ook het spel nietquote:Op maandag 3 maart 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
Dat is toch de definitie van een RLS, samen leven, samen regels maken, samen dit, samen zus etc.
Het is geen begeleid wonen.
Dit is dynamiek die je wilt hebben.
Gaat iemand zorgen dat mensen kunnen slapen, gaan mensen juist snachts keten, mensen gaan snachts dingen doen met hun eigen intenties en de kijkers hebben daar meningen over.
Zou wel raar zijn als BB zich te veel in het huis gaat mengen.
Ergens heb je een punt, alleen dat gehang op die slaapkamers stoort mij sowieso mateloosquote:Op maandag 3 maart 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
Dat is toch de definitie van een RLS, samen leven, samen regels maken, samen dit, samen zus etc.
Gaat iemand zorgen dat mensen kunnen slapen, gaan mensen juist snachts keten, mensen gaan snachts dingen doen met hun eigen intenties en de kijkers hebben daar meningen over.
Het zou al schelen als ze niet onder een deken kunnen liggen.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, alleen dat gehand op die slaapkamers stoort mij sowieso mateloos
Toen ze dat net hadden hingen ze wel eldersquote:Op maandag 3 maart 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, alleen dat gehand op die slaapkamers stoort mij sowieso mateloos
Ja dat is waarquote:Op maandag 3 maart 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen ze dat net hadden hingen ze wel elders
Ze hebben ook zo weinig omhanden, een paar dagen even iets bikkelen tot aan de nominaties en dan weer een paar dagen niets doen.
Daar wordt je toch ook doodmoe van
Pak effe een voorbeeld, wanneer is de laatste keer dat Matt gesport heeft. Met Jeff deed ie dat best vaak.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Ze doen ook niks om een beetje zichzelf te vermaken
Inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
Heel erg lang geledenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Pak effe een voorbeeld, wanneer is de laatste keer dat Matt gesport heeft. Met Jeff deed ie dat best vaak.
Ik heb zelden een favoriet in het huisquote:Op maandag 3 maart 2025 10:55 schreef Cupfighter het volgende:
Ik merk dat het ook lastig is om Zwitserland te zijn, ik heb geen favoriet dus begrijp soms het kartel en soms team Jaxel
Ze zitten wel eens te kaarten of te rummigubben, maar dat was het dan welquote:Op maandag 3 maart 2025 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Ze doen ook niks om een beetje zichzelf te vermaken
Ja vorig seizoen was ik erg pro Alice dan kijk en reageer je toch andersquote:Op maandag 3 maart 2025 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zelden een favoriet in het huis
Wel eens dat ik iemand heel naar vind.
En zo kijk ik ook hoor. De ene keer doet die wat waarvan ik denk wauw en de andere keer dat
Ik ben daar altijd verbaasd over hoe men zijn of haar favoriet kunnen verdedigen en zich dan aangevallen voelen als een ander er anders over denktquote:Op maandag 3 maart 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja vorig seizoen was ik erg pro Alice dan kijk en reageer je toch anders
Bij mij is jordy momenteel de favoriete en dan niet omdat ik hem zo leuk vind, maar hij zorgt voor opschudding en dat levert weer leuke beelden op. Alles beter dan kaartclub "De Ingeslapen Joker".quote:Op maandag 3 maart 2025 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zelden een favoriet in het huis
Wel eens dat ik iemand heel naar vind.
En zo kijk ik ook hoor. De ene keer doet die wat waarvan ik denk wauw en de andere keer dat
Hij speelt het leuk, maar ik vind hem soms ook irritant. Ik vind Jane ook leuk, maar ook haar vind ik soms irritantquote:Op maandag 3 maart 2025 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij is jordy momenteel de favoriete en dan niet omdat ik hem zo leuk vind, maar hij zorgt voor opschudding en dat levert weer leuke beelden op. Alles beter dan kaartclub "De Ingeslapen Joker".
Ja ik kan dat ook niet beschrijven, het gebeurde mij vorig jaar ook, felle discussies gehad, ik ken Alice helemaal niet, zij mij ook niet en toch was ik fel als iemand commentaar op haar had, andersom zag ik dat mensen ook deden met Ashley en ik zie het dit jaar ook weer terug met bijvoorbeeld Jordy.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd verbaasd over hoe men zijn of haar favoriet kunnen verdedigen en zich dan aangevallen voelen als een ander er anders over denkt
Het is geen familie maar gewoon vreemde mensen in een spel die niets van iemand zijn
Leuke naam voor een kaartclubquote:Op maandag 3 maart 2025 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij is jordy momenteel de favoriete en dan niet omdat ik hem zo leuk vind, maar hij zorgt voor opschudding en dat levert weer leuke beelden op. Alles beter dan kaartclub "De Ingeslapen Joker".
Maar dan nog. Niet iedereen heeft dezelfde smaak.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik kan dat ook niet beschrijven, het gebeurde mij vorig jaar ook, felle discussies gehad, ik ken Alice helemaal niet, zij mij ook niet en toch was ik fel als iemand commentaar op haar had, andersom zag ik dat mensen ook deden met Ashley en ik zie het dit jaar ook weer terug met bijvoorbeeld Jordy.
Het is misschien te vergelijken met de ene die de Beatles goed vindt en de ander de Rolling Stones en het lastig vinden als hun artiest wordt afgekraakt
Ja maar ik wil pindakaas, welke idioot wil nou smeerkaas dan ben je echt niet goed wijs hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan nog. Niet iedereen heeft dezelfde smaak.
Men hoeft elkaar toch niet aan te vallen omdat een van pindakaas houdt en de ander van smeerkaas
Pindakaas isquote:Op maandag 3 maart 2025 11:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar ik wil pindakaas, welke idioot wil nou smeerkaas dan ben je echt niet goed wijs hoor
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar ik wil pindakaas, welke idioot wil nou smeerkaas dan ben je echt niet goed wijs hoor
:quote:Op maandag 3 maart 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik zou zeggen, fijn des te meer heb ik
Ik had net te laat gewijzigdquote:Op maandag 3 maart 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik zou zeggen, fijn des te meer heb ik
Ja ik snap dat ook niet hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had net te laat gewijzigd
Met voetbal is het misschien te vergelijken Alice-Ashley ipv Ajax_Feyenoord
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet hoor.
Als ze winnen zijn de fans helemala door het dolle heen alsof ze zelf gevoetbalt hebben
Zeker, het doet ook rare dingen met jequote:Op maandag 3 maart 2025 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
heh.... fans zijn een grappig verschijnsel, zeker van iemand in een RLS.
Ik blijf het altijd weer verbazendwekkend vindenquote:Op maandag 3 maart 2025 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
heh.... fans zijn een grappig verschijnsel, zeker van iemand in een RLS.
Is het ook, wat zal het bv Alice kunnen schelen wat ik van haar vind, ze kent me niet, ze weet niet wie ik benquote:Op maandag 3 maart 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd weer verbazendwekkend vinden
Dat dus.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is het ook, wat zal het bv Alice kunnen schelen wat ik van haar vind, ze kent me niet, ze weet niet wie ik ben
Mis gewoon dat badmintonnen op de tafel......quote:Op maandag 3 maart 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, alleen dat gehang op die slaapkamers stoort mij sowieso mateloos
Inderdaad maar toch gebeurde het vorig jaar wel dat heb je zelf gezienquote:Op maandag 3 maart 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus.
En het is geen familie van je, geen bekende dus waar maak je je druk om
Terwijl ze wel verstaanbaar kunnen pratenquote:Op maandag 3 maart 2025 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mis gewoon dat badmintonnen op de tafel......
Mis het kleine bal spel om zo dicht mogenlijk bij het object te gooien.....
En het niet verstaan......vindt het zo erg.......
Klopt het begint nu ook al een beetje te gebeuren dit jaar is het geen Asley maar Jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad maar toch gebeurde het vorig jaar wel dat heb je zelf gezien
Klopt ik zie het ook, in het begin was bijna iedereen anti Jeffrey en later anti Milena maar nu krijg je de voor en tegenstanders van Jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt het begint nu ook al een beetje te gebeuren dit jaar is het geen Asley maar Jordy
Ik had het heel erg met Utopia, ging er veel te diep op in. Er b stond ook niets anders dan de streams. Stoorde mij grenzeloos aan bepaalde mensen.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ik zie het ook, in het begin was bijna iedereen anti Jeffrey en later anti Milena maar nu krijg je de voor en tegenstanders van Jordy
Interessante psychologie hoe dit werkt, ook voor mezelf
Ik laat het ook meer los dan vorig jaar, zette nu ook de rem erop omdat ik Eva wel leuk vond en er op haar veel commentaar was, ik dacht laat maar, het is het niet waardquote:Op maandag 3 maart 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het heel erg met Utopia, ging er veel te diep op in. Er b stond ook niets anders dan de streams. Stoorde mij grenzeloos aan bepaalde mensen trouwens ook aan Jeffrey
Maar ik heb mij voorgenomen dat niet meer te doen. Het is maar een tv programma. Kijk ook niet hele dagen
Gaande weg kan je toch van mening veranderen?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ik was net ff in de topic van Jordy voor het filmpje van Paul en zag dat ik in het begin gepost heb dat ik het een leuke gast vond.
Goed gedaan, het heeft ook geen zin en het neemt ook eerder je plezier wegquote:Op maandag 3 maart 2025 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik laat het ook meer los dan vorig jaar, zette nu ook de rem erop omdat ik Eva wel leuk vond en er op haar veel commentaar was, ik dacht laat maar, het is het niet waard
Jeffrey vond ik op het eerste gezicht leuk....lief koppie....maar hij was niet geschikt in of voor Big Brother....was zo bezig hoe hij overkwam en ook tijdens het spel zo onzeker....en maakte de verkeerde keuzes.. Zodra hij eruit was vond ik hem in gesprekken op socialmedia veel leuker overkomen.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ik zie het ook, in het begin was bijna iedereen anti Jeffrey en later anti Milena maar nu krijg je de voor en tegenstanders van Jordy
Interessante psychologie hoe dit werkt, ook voor mezelf
Jij had het over een andere jeff dan ik, ik bedoelde de jeff van LLDL dus heb het er even uitgehaald om misverstande te voorkomenquote:Op maandag 3 maart 2025 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik laat het ook meer los dan vorig jaar, zette nu ook de rem erop omdat ik Eva wel leuk vond en er op haar veel commentaar was, ik dacht laat maar, het is het niet waard
Is prima, inderdaad verwarrend diezelfde namenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij had het over een andere jeff dan ik, ik bedoelde de jeff van LLDL dus heb het er even uitgehaald om misverstande te voorkomen
Ja echt he, zijn meer hondjes die fikkie heten schijnbaarquote:Op maandag 3 maart 2025 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is prima, inderdaad verwarrend diezelfde namen
Ja, ik weet. Ik maakte een (misplaatst) grapje bij haar vertrek en je ging er toch even bovenopquote:Op maandag 3 maart 2025 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ja dat vond ik niet leuk, later dacht ik, laat maar, wat ben ik aan het doenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Ik maakte een (misplaatst) grapje bij haar vertrek en je ging er toch even bovenopMaar ik had vorig jaar ook hetzelfde favorietje Alice. En dit jaar Jolien. Ik vind het een lieve schat en nog mooi ook. Maar goed, ieder het zijne/hare.
Hey Ruudquote:Op maandag 3 maart 2025 12:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Ik maakte een (misplaatst) grapje bij haar vertrek en je ging er toch even bovenopMaar ik had vorig jaar ook hetzelfde favorietje Alice. En dit jaar Jolien. Ik vind het een lieve schat en nog mooi ook. Maar goed, ieder het zijne/hare.
idd, ze had al een paar keer iets kunnen nemen dat voor het spel in haar voordeel zou kunnen zijn maar gaf het toch aan een ander.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ruud![]()
Ze is ook best lief ze gunt alles aan een ander
Ja, een paar keer al gedaanquote:Op maandag 3 maart 2025 12:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
idd, ze had al een paar keer iets kunnen nemen dat voor het spel in haar voordeel zou kunnen zijn maar gaf het toch aan een ander.
Klopt maar ze is best slim vind ik, ze gaat daar ook voordeel uit halen, ook Jolien speelt het spel heel goedquote:Op maandag 3 maart 2025 12:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
idd, ze had al een paar keer iets kunnen nemen dat voor het spel in haar voordeel zou kunnen zijn maar gaf het toch aan een ander.
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:22 schreef Ireth het volgende:
Dieuwertje Blok is overleden![]()
Na Aart Staartjes en Bram vd Vlugt is nu mijn laatste sinterklaasmysterie-held overleden...
zo erg, eerst die hele neus operatie, en mededeling via de pers dat de operatie goed gelukt was en ze nu ging revalideren met haar prothese neus, en , dan heeft ze net de neus, en is de Kank er terugquote:Op maandag 3 maart 2025 13:22 schreef Ireth het volgende:
Na Aart Staartjes en Bram vd Vlugt is nu mijn laatste sinterklaasmysterie-held overleden...
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:44 schreef Jockari het volgende:
Weer aanslag in Mannheim. Wagen in menigte gereden.
Niet schrikken, maar hij staat al zeker 18 jaar op youtubequote:Op maandag 3 maart 2025 17:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond het wel grappig die weer eens te horen voor het eerst sinds … 2008(?). Was vast rond die tijd
Haha 2006 dus, zat ik aardig in de buurt.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar hij staat al zeker 18 jaar op youtube
Door dit soort zielige acties is het streamen kapot gegaanquote:
Ik weet nog dat ik het tegenkwam op volkomenkut, later vkmag, dat bestaat geloof ik al sinds 2001 ofzo. Maar hoe dan ook, lang geleden!quote:Op maandag 3 maart 2025 17:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha 2006 dus, zat ik aardig in de buurt.
Of hij is nog iets ouder, want Youtube bestond toen pas net natuurlijk, dus kon het ook niet nog eerder gepost worden
Die ouders doen alles om Jordy te verdedigenquote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En de moeder van Jordy stookt ff iedereen op dat ze aan haar zoontje zijn spullen hebben gezeten. De poster lag open en bloot op zijn bed. Die wil ook ff aandacht.
Is helemaal niet nodig. Hij heeft zat aanhang die dat al doen. Lijkt mij.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ouders doen alles om Jordy te verdedigen
Dat beseft ze niet, ik denk eerder dat het aafrechts werktquote:Op maandag 3 maart 2025 18:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is helemaal niet nodig. Hij heeft zat aanhang die dat al doen. Lijkt mij.
Zou ze wel willen vermoed ik, zou me ook niets verbazen als ze heeft aangegeven bij BB voor de Freeze beschikbaar te zijn.quote:
Niks mis mee, maar niet mee gaan posten en reageren dat is zo dom.quote:
100%quote:Op maandag 3 maart 2025 18:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hetzelfde type als de vriendin van Mattheus denk ik. Die willen eigenlijk ook daar zitten en meespelen.
Ja ik denk dat het tegen hem werkt, ze verdedigd hem echt overal,, ook iets met een fotolijstje die hij een dag voor BB bij hema had gekocht, voor een foto, dat verhaal kopieerde ze en plakte ze overal. Dit omdat mensen beweerden dat hij voor BB nog een persoonlijk artikel had gekocht een dag voor BB, en dat hij dus niets gaf om die persoonlijke voorwerpen. Bleek dat hij een geliefde foto bij zich had en laatste moment nog lijstje voor gekocht had.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar niet mee gaan posten en reageren dat is zo dom.
Ja werkt echt in nadeelquote:Op maandag 3 maart 2025 18:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat deed de moeder van Bern uit ejvjl ook.. die ging zich ook bemoeien met he5 spel.. dan ben je imo echt heel triest.
Ja vader en moeder, beide doen ze hetquote:Op maandag 3 maart 2025 18:38 schreef mazaru het volgende:
Die vader van Jordy liep ook al filmpjes te posten op SM. Ik snap dat niet. Hou je er lekker buiten. Maar als ze negatieve reacties krijgen dan wordt er geroepen dat de familie erbuiten moet worden gehouden.
Ik lees het al. Jij hebt ook de memo al gemistquote:Op maandag 3 maart 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
Is het vandaag nationale Jordy dag?![]()
Ik keek voor 8:45 even en toen lag ie op zijn nest met een cam op zijn snoet.![]()
Was om 16u even op kantoor/thuis en stond er een camera op zijn snoet![]()
En kom net thuis van werk en staat er weer een camera op zijn snoet
neuh heb het wel gezien, maar was heel druk. Had wel opname lopen vandaag vanwege de verwachte freeze, maar stond op mute zag ik om 16u. Dus heb alleen opnames na 16u tot netquote:Op maandag 3 maart 2025 18:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik lees het al. Jij hebt ook de memo al gemist
Eevster16 op twitterquote:Op maandag 3 maart 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Zo hoor bet dat niels een bericht liet zien wat op insta stond over dat jordy met dronken kop op messenblok moest vallen en dan gelijk eruit moest bij bb. En ook dat die persoon dingen over jordy zijn moeder zegt.
Leuk hequote:Op maandag 3 maart 2025 18:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik lees het al. Jij hebt ook de memo al gemist
Ja belachelijk. Dit account zit al een tijdje in m'n blokkendoos daar.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Eevster16 op twitter
[ link | afbeelding ]
Weet dat vriendinnen zijn socials beheren maar zelf geen fb of insta dus hoor dingen via mijn dochter. Maar niet slim van zijn familie om dat te doen. In het verleden deden ook familieleden het wat niet slim was. Maarja als het over je kind gaat lijkt het me wel moeilijkquote:Op maandag 3 maart 2025 19:12 schreef Lillfex het volgende:
Hoe dom kan je zijn om je als familie op social te begeven. Hoe vaak is dat wel al niet verkeerd gegaan Ik zou me juist op de achtergrond houden qua spel Ik zou me er niet mee bemoeien maar de message die daarna geplaatst is is ook heel ziek
Is toch een heel normaal berichtquote:
Dan heb je de grote ramp ook niet opgenomenquote:Op maandag 3 maart 2025 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
neuh heb het wel gezien, maar was heel druk. Had wel opname lopen vandaag vanwege de verwachte freeze, maar stond op mute zag ik om 16u. Dus heb alleen opnames na 16u tot net![]()
Geluk bij een ongeluk dat ik dat gedoe niet kan plaatsen
Dramaa!quote:Op maandag 3 maart 2025 19:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dan heb je de grote ramp ook niet opgenomen![]()
Z'n moeder is er nie goed van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik heb net veel weggegooid. Zat geen audio op. Heb het vanaf 16u. knutsel sessie met Kiki en Mattie begon net. Dat is best grappig met BB commentaar geloof ikquote:Op maandag 3 maart 2025 19:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dan heb je de grote ramp ook niet opgenomen![]()
Z'n moeder is er nie goed van
nou, het is niet waar wat ze zegt, en daar is dan weer heel veel heisa overquote:Op maandag 3 maart 2025 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch een heel normaal berichtniet dat het verstandig is maar wat een heisa over niks.
quote:Op maandag 3 maart 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dramaa!Echt groot drama ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mee eens maar of het slim is.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch een heel normaal berichtniet dat het verstandig is maar wat een heisa over niks.
Ja dat was wel leuk, BB was lekker scherpquote:Op maandag 3 maart 2025 19:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb net veel weggegooid. Zat geen audio op. Heb het vanaf 16u. knutsel sessie met Kiki en Mattie begon net. Dat is best grappig met BB commentaar geloof ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ben ik het ook niet mee eens want ze hebben de poster uit de doos van Jordy gehaald en dat is wel iets persoonlijksquote:
omg lol, nou die 2 bijelkaar das dramaqueen.2quote:Op maandag 3 maart 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
En er kan nog een drama verhaal met de popcorn terug de kast in. De (ex?)vriendin van Mattheus en Milena volgen elkaar nu blijkbaar op instagram.
In het land der blinden is eenoog koning. Op Jolien en Sharice na is de rest zo dom als het achterend van varken. ze denken echt niet verder of door. Jolien is ook de enige die Jordy weer in het gareel krijgt. Jordy denkt meer en veel en sneller dan de rest.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij speelt het leuk, maar ik vind hem soms ook irritant. Ik vind Jane ook leuk, maar ook haar vind ik soms irritant
Wat Jordy gisteren deed vond ik geniaal door 1293 te pakkenen alleen al de lol die hij er zelf om had was leuk om te zien.
Maar ik vind hem ook een doordrammert die meent alle wijsheid in pacht te hebben
Heb net een stukje zitten kijken opgenomen vid de Belgische zender. Het was echt al een tijd rustig toen hij zo uitviel.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:46 schreef marky het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning. Op Jolien en Sharice na is de rest zo dom als het achterend van varken. ze denken echt niet verder of door. Jolien is ook de enige die Jordy weer in het gareel krijgt. Jordy denkt meer en veel en sneller dan de rest.
Over zijn uitbarsring pure aanstellerij van x en een aantal cossers. Jane had na moeten denken als je andere vraagt de nachtdienst te doen doe dan een beetje rustig Jordy gaf al vanaf 9 uur aan te willen slapen maar er was steeds gedoe.
Verder ben ik uit de cossen van vandaag gebleven omdat er een aantal mensen zijn die alleen maar negatief over een bewoner kunnen posten en ook op iedere beweging die die bewoner maakt negatief posten. Dat maakt het voor mij minder boeiend om daar nog te posten.
Wat maakt dat uit ze waren nog wat aan het dollen in de suite volgens mij. Beetje druppel en emmer etc.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een stukje zitten kijken opgenomen vid de Belgische zender. Het was echt al een tijd rustig toen hij zo uitviel.
Nee hoor lag niet aan jou. Jij zette je de laatste post. Dan gaat de cos opslot. Alleen haalde ik net op dat moment een post weg.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:10 schreef kater1 het volgende:
@:Dotteke sorry, heb geloof ik de Cos even verknalt toen ik nieuwe deel wilde openen
Oh ok schrok me rot!quote:Op maandag 3 maart 2025 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor lag niet aan jou. Jij zette je de laatste post. Dan gaat de cos opslot. Alleen haalde ik net op dat moment een post weg.
Dan kan men geen nieuwe openen. Dus heb eerst een post moeten zetten in de ouwe cos voor ik een nieuwe kan openen
quote:Op maandag 3 maart 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dramaa!Jane en sharice waren er niet eens bij, niet slim van mama.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry. Het is dat ik een dm kreeg anders was ik naar bed gegaan. En dat ga ik nu wel doen.quote:
Mag de titel later nog veranderd worden in 'De kater komt later' want dit ziet er zo ongezellig uit. Welterusten in ieder geval en dank je wel voor al je werk!quote:Op maandag 3 maart 2025 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry. Het is dat ik een dm kreeg anders was ik naar bed gegaan. En dat ga ik nu wel doen.
Ja, het is ook helemaal niet de bedoeling om users van hier elders heen te sturen om iets te kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
X, FB en tiktokIk ben hier omdat ik x, FB en tiktok ontwijken wil. En vooral de reacties daar. ( die helaas soms ook hier terecht komen)
En daar is hij ook voor. Ik vraag het DGK tegengas ook altijd netjes. Zet ze ook in het filmpjes topic, in de COS zijn ze zo wegquote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik kijk altijd in het filmpjes/video topic als ik filmpjes zoek , misschien ook tip voor anderen.
Morguh Kodiakquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom plaats je ze niet hier en verwijs je iedereen naar je eigen sites?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
X, FB en tiktokIk ben hier omdat ik x, FB en tiktok ontwijken wil. En vooral de reacties daar. ( die helaas soms ook hier terecht komen)
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
omdat ik meer te doen heb beste Dot. Ik plaats ze al op vaak 3 media. En dan ook nog een regelmatig haperende FOK al die links plaatsen heb ik geen tijd voor. De meeste mensen weten de weg wel te vinden, soms even berichtje als er specifiek iets gevraagd wordt kan geen kwaad toch.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en om deze reden plaats ik dus ook geen links meer @:Dotteke Mensen vinden het niet leuk op X,TikTok en FB. Prima en even goede vrienden. Maar het is zijn handige plaformen om filmpjes op te plaatsen. Ik verplicht niemand om er naar te kijken.![]()
Geen aanval naar @:Rhosyn ook hoor. Iedereen zijn wensen en wat hij of zij fijn vindt. Dat filmpjes maken kost echt belachelijk veel tijd al voor iedereen die het doet. En het moet wel leuk blijven
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om users van hier naar elders te lokken en als je een berichtje kan typen waar het allemaal staat. Dan kan je net zo goed de link in het filmpjes topic plaatsten
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik kijk altijd in het filmpjes/video topic als ik filmpjes zoek , misschien ook tip voor anderen.
Dat is niet waar en je kunt hoog of laag springen. Fok is vaak traag, mijn PC crasht bijna vanwege de hoeveelheid reclame op deze site dus heb niet teveel FOK pagina's open staan. Ik palats alleen nog fillmpjes topic als ik er tijd voor heb en zie dat er bepaalde zaken nog niet staan. Er vraagt nu eens even 1x iemand voor een bepaald filmpje terwijl het gewoon gezellig is in de COS en ik geef daar een reactie op. Als dat nu ook al niet meer mag doe ik dat toch niet meer. Maakt het er allemaal niet echt leuker op Dot.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Het wordt ook gewaardeerd, maar nogmaals het is niet de bedoeling users van hier naar elders te lokken met filmpjes of wat dan ook.
De link in het filmpjes topic zetten is net zoveel tijd
Hey Engine, je bent toch uitgekozenquote:
Hoi Dotquote:
IK las dat er maar voor een weekje zit?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot
Ja deze keer ging het wel door
Ja waarschijnlijk een week ongeveer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK las dat er maar voor een weekje zit?
Krijg je tussen door ook de kans om iets van het land te zien?
Is dat ook wel veilig?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk een week ongeveer.
Nee deze keer eigenlijk niet want ik kan niet vrij verplaatsen. Al het vervoer is vooraf geregeld en het is niet de bedoeling dat je zelf op pad gaat.
Ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is dat ook wel veilig?
Even gegoogled maar er is een negatief reisadvies voor Nigeria
Wel heel terugkomen hè![]()
Er is ook niets geregeld voor jullie. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk een week ongeveer.
Nee deze keer eigenlijk niet want ik kan niet vrij verplaatsen. Al het vervoer is vooraf geregeld en het is niet de bedoeling dat je zelf op pad gaat.
Nee volgens mij ook niet Li0n vroeg ik mij gisteren ook al afquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben we de podcast van afgelopen week eigenlijk al wel gezien? Deze is wel heel oud.
Die kan je al bijna dromen ik luister ook niet. En dan lees ik vaak in de COS die of dat zegt zus of zo, dan heb ik niet eens door dat er weer streams zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
Ik luister nooit naar die podcasts![]()
Tijd om wat anders te gaan doen nu er een dubbele sl is
Hey Child Je kijkt ook weer?quote:
Nu krijgen we de auto rit van Milema keer op keer op keerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben we de podcast van afgelopen week eigenlijk al wel gezien? Deze is wel heel oud.
Ff naar hier om te reagerenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Vraagje wat is eigenlijk een tr wat hier wordt gezegd.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh wow .. .alles is nog bewaard : Big Brother Archief
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:06 schreef Ynti het volgende:
Is de laatste podcast met Milena ooit al eens uitgezonden?
Even speculeren, wat zou de reden daar van zijn?quote:
Leuk dat je daar bent geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://www.instagram.com/p/DGx1mbxMXjF/?igsh=anpvYTU0enhoODcz
Joyce bij het huis
Het is wat of niet. Maar denk dat er misschien wel meer aan de poort staan daarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jup want ze heb heel hard Mattie geroepen en kwam gelijk beveiliging dat ze inbraken op nationale televisie
nee was heel stil daar, maar denk wel dat er gewoon minuut verschilt met live streamquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat of niet. Maar denk dat er misschien wel meer aan de poort staan daar
Ja er zit wel iets verschil in tijd inderdaad. Zou je dat kunnen horen op de stream denk je?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee was heel stil daar, maar denk wel dat er gewoon minuut verschilt met live stream
want Ma had me niet horen roepen op stream en erna kwam wel SL
Die brutaliteit ook he!? Is van alle jaren helaas. Vorige jaar belande m'n cap zelfs met m'n grappig bedoelde onderschrift 1 op 1 op naam van een ander in de liveshowquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zag gister dat mijn stuk van uit de SV letterlijk op een hele grote facebook site stond..
iets van gezegd (netjes) kreeg terug dat iedereen jat van elkaar en ik er trots op moest zijn dat er gejat werd van me
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die brutaliteit ook he!? Is van alle jaren helaas. Vorige jaar belande m'n cap zelfs met m'n grappig bedoelde onderschrift 1 op 1 op naam van een ander in de liveshow
Er is ook zo'n bb nieuws site die ook gewoon onze SV's daar knipt en plakt. Sommige typefouten laat ik bewust staan, die worden ook gewoon overgenomen. Ik vind er wel wat van, maar heb geen zin om er moeite in te steken (watermerken etc). Ik vind het leuk om zo af en toe te doen voor mezelf en andere bb kijkers hier, en voor de rest maak ik me er niet druk om, schiet je toch niks mee op.
Ja je steekt er toch tijd in, en dan zo laconiek 'wees er maar trots' op tegenin gooien. Ben je nog niet geblockt daar?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja ik weet het .. je schiet er niks mee op.
![]()
Maar was wel even irri vanmiddagIk schrijf niet eens een sv als ik niet zelf gekeken heb.
vind er wat van dat een site met een paar duizend mensen dit zo doet..
Doe het ook gewoon voor de users hier.. niet voor een grote fb site.. en dan horen dat ik maar trots erop moet zijn.. bs.
Daarom zijn de artikelen dus zo duur 🤣🤣quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Even hier, ik had vandaag hele filmploeg in de voortuin ze namen een reclamespotje op voor Lebara
Had hele grasmaaier in de tuin hahah
Maar wat een werk en hoop mensen voor 5 seconden reclame wel leuk om keer mee te maken .
En nog leuke vergoeding ook ervoor![]()
Ja idd als je ziet hoe dat gaat er waren wel 15 a 20 man aan werk en dan ook nog catering ,visagiste kleding allemaal nog nieuw niet normaal .quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zijn de artikelen dus zo duur 🤣🤣
En dan zie je nog niet de pre-productie, castingproces, post-productie,...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd als je ziet hoe dat gaat er waren wel 15 a 20 man aan werk en dan ook nog catering ,visagiste kleding allemaal nog nieuw niet normaal .
Splinternieuwe maaimachine
Ja idd moesten de kaartjes eraan blijvenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En dan zie je nog niet de pre-productie, castingproces, post-productie,...
De kosten van een productie van een commercial kunnen erg oplopen, maar zijn nog altijd een schijntje in vergelijking met het prijskaartje wat vasthangt aan het effectief op tv laten uitzenden tijdens de reclameblokken.
Weetje ivm die kleding: veel stylisten sturen die kledingstukken nadien terug ("jammer, het paste niet zo goed")
En ook al voorziet een stylist altijd wat outfits, vaak wordt aan cast gevraagd om ook eigen kleding mee te brengen - toch als het om alledaagse, casual outfits gaat. Dat oogt op beeld altijd beter/echter dan een kledingstuk dat voor het eerst gedragen wordt.
En ja, ik werk in die branche(niet styling, wel casting)
Dank je wel Flory, je bent de eerstequote:Op woensdag 5 maart 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
@:Droopie Gefeliciteerd!!!![]()
[ afbeelding ]
Aaawquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dank je wel Flory, je bent de eerste![]()
Voelde me net een beetje Eva vanavond.
Valt wel mee hoor, morgen lekker uit eten en dan is ook Feyenoord nog op tv.quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, morgen lekker uit eten en dan is ook Feyenoord nog op tv.
TOP FELICITATIEquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
En TOP Nominaties morgen voor iedereen.
presentquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
@:kissingbird Melden je batterijwissel is nog niet gedaan![]()
Proficiat Droopiequote:Op woensdag 5 maart 2025 00:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar he. En hoeveel mensen zullen nu echt naar een reclame kijken?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd als je ziet hoe dat gaat er waren wel 15 a 20 man aan werk en dan ook nog catering ,visagiste kleding allemaal nog nieuw niet normaal .
Splinternieuwe maaimachine
Zo te zien ben je jarig, van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is zo beschamend, net zoals dat je moeder op je socials baby foto´s van je plaatst.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:31 schreef rinardo het volgende:
@:Droopie gefeliciteerd
De moeder van Jordy gaat wel heel ver nu , eerst post ze in allemaal verschillende groepen haar ongenoegen over de bewoners die niet bij het Kartel horen, en nu maakt ze een eigen groep voor Jordy
https://x.com/bigbroer/status/1897177035195457836
Dat wat je liefhebt toe juichen prima maar iets openen/groep maken om je eigen woede te kunnen uiten is ziek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:31 schreef rinardo het volgende:
@:Droopie gefeliciteerd
De moeder van Jordy gaat wel heel ver nu , eerst post ze in allemaal verschillende groepen haar ongenoegen over de bewoners die niet bij het Kartel horen, en nu maakt ze een eigen groep voor Jordy
[ x ]
nee was heel stil daar, maar denk wel dat er gewoon minuut verschilt met live streamquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat of niet. Maar denk dat er misschien wel meer aan de poort staan daar
nee maar ik belde gelijk Ma of ze me hoorde schreeuwen Mattiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zit wel iets verschil in tijd inderdaad. Zou je dat kunnen horen op de stream denk je?
oh leuk werk lijkt me dat zegquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En dan zie je nog niet de pre-productie, castingproces, post-productie,...
De kosten van een productie van een commercial kunnen erg oplopen, maar zijn nog altijd een schijntje in vergelijking met het prijskaartje wat vasthangt aan het effectief op tv laten uitzenden tijdens de reclameblokken.
Weetje ivm die kleding: veel stylisten sturen die kledingstukken nadien terug ("jammer, het paste niet zo goed")
En ook al voorziet een stylist altijd wat outfits, vaak wordt aan cast gevraagd om ook eigen kleding mee te brengen - toch als het om alledaagse, casual outfits gaat. Dat oogt op beeld altijd beter/echter dan een kledingstuk dat voor het eerst gedragen wordt.
En ja, ik werk in die branche(niet styling, wel casting)
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
En TOP Nominaties morgen voor iedereen.
Zoals elke job heeft het zijn voor- en nadelenquote:
aha ok dus jij regelt echt de figuranten en acteurs dus, ik heb me eigen op gegeven bij Blue Circle Casting.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zoals elke job heeft het zijn voor- en nadelen
Veel variatie want elke casting is anders, en contacten met heel grote diversiteit aan mensen. Maar ik weet vandaag niet wat morgen op me afkomt en ik ben ook letterlijk 24/7 bereikbaar. Als er morgen iemand om 9u op een set verwacht wordt, en die wordt midden in de nacht ziek.. dan wordt ik 's nachts of 's ochtends heel vroeg wakker gebeld en moet ik maar zorgen dat er om 9u een ander evenwaardig alternatief op set verschijnt. Het gebeurt gelukkig niet wekelijks, maar stressbestendigheid en snel kunnen schakelen, zijn wel een dingetje.
Gelijk heb je Koosquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik wel eens mijn drop voor mijn vrouw. Want mag het eigenlijk niet en heel af en toe koop ik het wel en verstop het dan omdat ze anders gaat zeuren.
Welke SL?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou maar weer eens afwachten hoe lang deze SL gaat duren en waarom hij er is
Plottwist
Haha, ja daar moet toch wat mis mee gegaan zijn. Morgen wordt alweer een nieuwe podcast opgenomen en we hebben de vorige nog niet eens gezien (hoewel de audio wel op Spotify e.d. zou staan)quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mijn idee ze hebben vergeten de podcast met Milena te laden of op te nemen
Of ze hebben alleen de audio opgenomen en zijn het beeld vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Haha, ja daar moet toch wat mis mee gegaan zijn. Morgen wordt alweer een nieuwe podcast opgenomen en we hebben de vorige nog niet eens gezien (hoewel de audio wel op Spotify e.d. zou staan)
Doe ik volgende week wel, kan ik lekker mee naar de sneeuwquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben het gezeik op veel bewoners echt kotsbeu ja. Boeiend wie of wat het doet, maar de COS is om te jenken![]()
Gelukkig voglende week in de sneeuw dus boeit me verder niet hoor. Het is gewoon niet echt leuk als je beetje neutraal de boel wil volgen. Maargoed laten we daar niet verder over doorgaan. Dan heb ik Dot morgen weer in mijn nek![]()
Dot
Marco Bquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
15 afgeserveerde BN's of BB's.![]()
Ik begin met Dries Roelvink!
Zogenaamde stoppende voedingsmiddelen bestaan niet. Vaak wordt gedacht dat voedingsmiddelen als beschuit, witte rijst, wit brood en bananen “stoppend” werken. Uit onderzoek is gebleken dat dit niet het geval is. Wel is het zo dat producten met veel voedingsvezels de darm meer stimuleren en dus sneller ontlasting gevenquote:
https://www.tiktok.com/@cirussoart/video/7473936341550615830quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:08 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
welke tattoo? blijkbaar iets gemist
Dat denk ik niet hoor, hier het filmpjequote:
ik d8 ook dat het een echte was hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk hier maar naar
https://www.tiktok.com/@:cirussoart/video/7473936341550615830
En het eindresultaat ziet er iets donkerder uit dan de plakletters.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij echt, zie filmpje hierboven
Daar kon jij nog wel eens gelijk in hebben, hij was behoorlijk bezitterigquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het eindresultaat ziet er iets donkerder uit dan de plakletters.
Je verhoogt zo wel de druk op het meisje, en zou mij niet verbazen dat dit daarom heel doordacht en juist de bedoeling is.
Ik denk dat Jolien haar wenkbrauwen wel even ophaalt als ze dit zietquote:
Hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien haar wenkbrauwen wel even ophaalt als ze dit ziet
ik denk wel dat hij echt is hoor, kijk filmpje maar goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
Echt???![]()
![]()
![]()
zal hij best nu al op Tinder alle Joliens beginnen liken![]()
![]()
edit
oké vals dus
weet ik wel zeker, en ik denk dat Jolien ook wel even gaat nadenken als ze dit zietquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:16 schreef czvt het volgende:
[..]
Gaat hij spijt van krijgen. Die idioot gaat noot een toekomst tegemoet met kloosterzuster Jolien.
we zullen er ooit wel achter komenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig stickers
Die blijven langer zitten ( niet die kauwgom dingen )
Daar doe ik geen uitspraken over, heb geen idee wat ze in haar prive leven uitspookt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jolien is alles behalve een kloosterzuster als we de verhalen moeten geloven.
David S. zei eens iets als: "Jolleke heeft volgens mij ook best al wat kilometers op haar tellerke"
Wij wel, dat is eerder op de streams geweest.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, heb geen idee wat ze in haar prive leven uitspookt.
Hoezo haal je allemaal quotes hierheen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het eindresultaat ziet er iets donkerder uit dan de plakletters.
Je verhoogt zo wel de druk op het meisje, en zou mij niet verbazen dat dit daarom heel doordacht en juist de bedoeling is.
Moet je de mod vragen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo haal je allemaal quotes hierheen?
En welke druk
Jolien gaat dit pas zien als ze eruit is
Het is een nep tattoo
Als je de comments en het onderschrift leest weet je het al
Los van dat ik er wat van vind dat iets wat rond 14 uur in de cos stond naar hier wordt gequoot.. (why? ging er toen over.. nu niet). Vind het echt raar dat er allemaal quotes van een tijd terug naar hier worden gehaald..quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor, hier het filmpje
https://www.tiktok.com/@:cirussoart/video/7473936341550615830
het lijkt hier nu ook net de COS met al die gekopieerde quotesquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:37 schreef Droopie het volgende:
+1 Voor Keanu
Het kartel wilde echt pesten, Keanu sprong gelijk even naar Sharice ter steun en het grappig te maken.
Verkeerde quote gebruikt, TR gezetquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het lijkt hier nu ook net de COS met al die gekopieerde quotes![]()
Wat mij verbaasde is dat er aan gedacht is om de huid eromheen iets dikker en geirriteerd te laten lijken aan het eind.quote:
Omdat @Dotteke er niet blij van word als ik dat na een uur, nog post in de cos, en ik lees het nu pasquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Los van dat ik er wat van vind dat iets wat rond 14 uur in de cos stond naar hier wordt gequoot.. (why? ging er toen over.. nu niet). Vind het echt raar dat er allemaal quotes van een tijd terug naar hier worden gehaald..
dat filmpje heeft al eens in de cos gestaan ook. het is een grapje.. dat het echt is.
Vers gezette tat ziet echt anders uit.
Ik spreek voor mezelf, maar ik word er niet zo blij van dat er bijna 2 uur later iets van de cos van mij naar hier wordt gehaald omdat in dit geval jij er nog een mening over wil geven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Omdat @:Dotteke er niet blij van word als ik dat na een uur, nog post in de cos, en ik lees het nu pas
Dat kan, maar als ik thuis kom, en iets zie waar ik op wil reageren, dan mag dat, en als ik vind dat het dan off top is in de cos, mag ik dat hier doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf, maar ik word er niet zo blij van dat er bijna 2 uur later iets van de cos van mij naar hier wordt gehaald omdat in dit geval jij er nog een mening over wil geven.
Dat was toen even actueel.. 2 uur later niet meer.
En ik vraag je net netjes om dat met mijn posts niet meer te doen.. mag ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat kan, maar als ik thuis kom, en iets zie waar ik op wil reageren, dan mag dat, en als ik vind dat het dan off top is in de cos, mag ik dat hier doen.
quote:
Sorry wilde jou niet quoten ..quote:
Mijn excuus, was niet vingerwijzend bedoeld. IK heb hem verwijderdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ik probeerde de mening van @:Rhosyn niet te weerleggen? Op dát moment was er een begrafenissfeer aan tafel door iedereen dus zei ik dat het nu ook erg gezellig was?
En als ik eerlijk ben vond ik je reactie dus best wel vingerwijzend overkomen... maar das vast mijn referentie
O denk dat die niet mag, maar we gaan het zienquote:
In de uitzending op tv het wel te zien, weet alleen niet in die van gisteren of eergisterenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wie op wie gestemd hebben.....
Gisteren, Eerste 20 minuten was ranking de bewoners, middenstuk de verdeling van kwartjes en kort het stukje overleg in de tuin,, laatste 20 minuten was de nominaties en de schok van Matt in de DBK.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de uitzending op tv het wel te zien, weet alleen niet in die van gisteren of eergisteren
Nou ja, technisch gezien hebben ze gelijk. Ze hebben samen een voordeel gewonnen en dat waren 2 GC's... nergens is gezegd 1 voor ieder....quote:
Ja die was echt mooi om te zien, die schokquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren, Eerste 20 minuten was ranking de bewoners, middenstuk de verdeling van kwartjes en kort het stukje overleg in de tuin,, laatste 20 minuten was de nominaties en de schok van Matt in de DBK.
Ik denk helemaal niets en eerlijk gezegd boeit het mij ook niet wie sex heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:35 schreef Paul het volgende:
denken lullie dat jeffrey en jolien sex hebben gehad in BBhuis
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets en eerlijk gezegd boeit het mij ook niet wie sex heeft
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd om te slapen
ben morgen en overmorgen minder actief omdat ik in het buitenland ben.
Jij reist wat afquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd om te slapen
ben morgen en overmorgen minder actief omdat ik in het buitenland ben.
Morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
Morguhzo eens kijken wat de dag gaat brengen.
Morguhquote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik ben ook benieuwd.
En je hebt het er maar druk mee Dot, de cos is op dit moment helemaal niet leuk.
Je kan je mening niet neerzetten of je krijgt een bak gal over je heen.
Jammer hoor, ik lees het wel maar post nauwelijks meer. Natuurlijk heb je voorkeur voor de ene of andere, maar de 'haat' comments over iemand die men niet leuk vindt in BB is niet normaal.
Maar het wordt een mooi zonnige dag.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik ben ook benieuwd.
En je hebt het er maar druk mee Dot, de cos is op dit moment helemaal niet leuk.
Je kan je mening niet neerzetten of je krijgt een bak gal over je heen.
Jammer hoor, ik lees het wel maar post nauwelijks meer. Natuurlijk heb je voorkeur voor de ene of andere, maar de 'haat' comments over iemand die men niet leuk vindt in BB is niet normaal.
Maar het wordt een mooi zonnige dag.
En die desonformatie is juist zo moeilijk, want als je net een andere stream kijkt weet je niet of het waar of niet waar is wat er gezegd wordt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Het is allemaal welles en nietes, humorloze shit.
Met een partij desinformatie waar je u tegen zegt.
Precies.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Het is allemaal welles en nietes, humorloze shit.
Met een partij desinformatie waar je u tegen zegt.
Er is inderdaad veel haat in de COS en dat is jammer voor iemand die van niemand fan is maar van het programma zelf zoals ik ben. Het gaat ook absoluut niet meer over de streams maar over de haat naar de ander toe, zo zonde.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind Jane een leuke vrouw en ze heeft het spel goed gespeeld.
Ik geloof ook dat ze oprecht Jolien een hele aardige vrouw vind.
Jane kan het spel inderdaad goed van het persoonlijke scheiden.
Maar als je zoiets in de cos zou zetten dan krijg je een partij commentaar over je heen van users die haar 'haten'.
Ik vind ook niet alle bewoners leuk , maar dingen neerzetten die gewoon niet waar zijn om bewoners zwart te maken gaat me echt tever.
Gelukkig is het maar een spel en duurt het nog een paar weekjes.
Vandaag heerlijk genieten van de zon
Ik vind ook dat Jane het spel goed gespeeld heeft. Deze week zal zij de klos zijn denk ik en speelt de andere kant misschien het spel weer goed. Het gaat om en om.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:01 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind Jane een leuke vrouw en ze heeft het spel goed gespeeld.
Ik geloof ook dat ze oprecht Jolien een hele aardige vrouw vind.
Jane kan het spel inderdaad goed van het persoonlijke scheiden.
Maar als je zoiets in de cos zou zetten dan krijg je een partij commentaar over je heen van users die haar 'haten'.
Ik vind ook niet alle bewoners leuk , maar dingen neerzetten die gewoon niet waar zijn om bewoners zwart te maken gaat me echt tever.
Gelukkig is het maar een spel en duurt het nog een paar weekjes.
Vandaag heerlijk genieten van de zon
Ze zitten daar inderdaad om het spel te spelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Jane het spel goed gespeeld heeft. Deze week zal zij de klos zijn denk ik en speelt de andere kant misschien het spel weer goed. Het gaat om en om.
Maar vond ook van Jordy toen hij al het geld pakte en 7 euro overliet geweldig
Ja toch, en als het spel over is zijn het dikke vrienden die vaak niet b ijelkaar zijn weg teslaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zitten daar inderdaad om het spel te spelen.
Dat zie je ieder jaar weer terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, en als het spel over is zijn het dikke vrienden die vaak niet b ijelkaar zijn weg teslaan
Ik snap het helemaal, alleen is het voor de moderatie moeilijk te achterhalen of iets wat gezegd is ook de waarhied is . Ik zit bv net stream 1 te luisteren en er gebeurd iets op stream 2 dan weet ik niet wat daar gezegd is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat ik vooral jammer vindt, is dat zelfs wanneer je iets neerzet wat letter op dat moment gebeurd is daar weer commentaar over komt. Het verpest voor mij het plezier om mee te posten. Daarbij neemt een deel zowel in het huis als hier dingen veel te persoonlijk. Ze zijn een spel aan het spelen waarbij x1000 euro gewonnen gaat worden.
Het is misschien niet de 1ste drijfveer voor alle bewoner, maa je gaat eer ook niet zitten als je geen kans wil maken op die prijs,
Ik snap je helemaal, Het was ook zeker geen verwijt in jouw richtingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal, alleen is het voor de moderatie moeilijk te achterhalen of iets wat gezegd is ook de waarhied is . Ik zit bv net stream 1 te luisteren en er gebeurd iets op stream 2 dan weet ik niet wat daar gezegd is.
Of je bent even weg, want ik zit hier geen 24 uur heb ook dingen te doen.
Dat maakt het dan wel moeilijk.
En logisch ze zitten allemaal in een spel en allemaal voor hunzelf
Dat is ook niet meer te doen daar maar je weet zelf dat je het goed doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal, alleen is het voor de moderatie moeilijk te achterhalen of iets wat gezegd is ook de waarhied is . Ik zit bv net stream 1 te luisteren en er gebeurd iets op stream 2 dan weet ik niet wat daar gezegd is.
Of je bent even weg, want ik zit hier geen 24 uur heb ook dingen te doen.
Dat maakt het dan wel moeilijk.
En logisch ze zitten allemaal in een spel en allemaal voor hunzelf
Vatte het ook niet als verwijt op hoor. Maar ik zie het wel als een probleem wat momenteel gebeurd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, Het was ook zeker geen verwijt in jouw richting![]()
Je hebt er denk ik al druk genoeg mee
Dank je, lief dat je dat zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer te doen daar maar je weet zelf dat je het goed doet.
Je hebt gelijk, als waarschuwen niet meer helpt moet je wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vatte het ook niet als verwijt op hoor. Maar ik zie het wel als een probleem wat momenteel gebeurd.
En niemand vindt het gezellig maar het merendeel gaat gewoon door
Ik ga nu wat meer note en dan maar melden
Heb nu genoeg gewaarschuwd
Ja het beloofd een mooie dat te worden he, lekker hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:29 schreef -river- het volgende:
De zon staat nu al zo lekker te schijnen hier ik ben zo blij met dit weekend, even zon vitamine opslaan deze twee dagen.
Waar zit je nu Kodiak, of ga je nu naar toe?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo dat ontbijt was toch lekker 😋
Verse wafels en pannenkoeken
Nu op voor wat tijd op de weg
Ik vind dat oprecht jammer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als waarschuwen niet meer helpt moet je wel.
Ik ga lekker op mijn fiets (aangepast op mijn ziekte) bij mijn neefje zijn nieuwe huis kijken, die jongen heeft een huis gekocht en ik ben zo trots op hem. In zijn eentje en omdat mijn nichtje en neefje (net zoals mijn dochter trouwens) nooit kostgeld hoeven te betalen heeft hij goed kunnen sparen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het beloofd een mooie dat te worden he, lekker hoor.
Straks even een rondje stompelen buiten het is nu lekker buiten
Dat zijn dan leuke dingen he. Fijn dat je een aangepaste fiets hebt, kan je er toch lekker op uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga lekker op mijn fiets (aangepast op mijn ziekte) bij mijn neefje zijn nieuwe huis kijken, die jongen heeft een huis gekocht en ik ben zo trots op hem. In zijn eentje en omdat mijn nichtje en neefje (net zoals mijn dochter trouwens) nooit kostgeld hoeven te betalen heeft hij goed kunnen sparen.
Ja dank je wel, nu kan ik toch overal naar toe zonder om te vallen en ik vind kostgeld vragen ook raar, is denk ik ook meer iets van vroeger als je 7 kinderen hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn dan leuke dingen he. Fijn dat je een aangepaste fiets hebt, kan je er toch lekker op uit.
Gelukkig hebben ze gespaart ipv verbrast.
Ik heb ook nooit kostgeld aan mijn kinderen gevraagd, ik vind dat zo raar iets
Lekker hoor dat het allemaaal kan die aanpassingen die nodig zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dank je wel, nu kan ik toch overal naar toe zonder om te vallen en ik vind kostgeld vragen ook raar, is denk ik ook meer iets van vroeger als je 7 kinderen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |