Neeeeeeeeeeeee gewoon blijven anders wordt alles 1 toon hierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:31 schreef Verida het volgende:
Ik hou het voor gezien.
Cossen was ooit leuk
Mattie had 1100 toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Geld verdiend:
Sharice 300
Jane, Pootje en axel 400
Keanu 500
Jolien 800
Jordy 900
Mattheus 1000
Ja die laat zich echt heel erg kennenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:32 schreef Was-beer het volgende:
Mattie: Axel is zo gefrustreerd over die antwoorden. Hij is echt kwaad!
Ja blijf gewoon ookal denk ik anders dan jullie Jullie kunnen toch gewoon blijven. Ik ga altijd even half uurtje weg als ik me irriteer en kom dan terug doe dat dan. Jullie mogen toch anders denken dan ik Ieder zijn meningquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee gewoon blijven anders wordt alles 1 toon hier
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
Echt axel zet de kijkers allemaal weg als jong en geen verstand wij weten beter zegt hij.
Ben je ook boos?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:34 schreef mazaru het volgende:
Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel
[ afbeelding ]
Oh nee hoor niet gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:35 schreef Ireth het volgende:
Ik ben gisteren tijdens de uitzending zo ziek als een hond geworden, geen streams meer gezien tot nu, las ergens iets over dat er ruzie geweest moet zijn bij het feest maar zie daarover niets in de SV staan. Iemand die mij kan/wil updaten?
Misschien even die posting quoten met je vraag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:35 schreef Ireth het volgende:
Ik ben gisteren tijdens de uitzending zo ziek als een hond geworden, geen streams meer gezien tot nu, las ergens iets over dat er ruzie geweest moet zijn bij het feest maar zie daarover niets in de SV staan. Iemand die mij kan/wil updaten?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:31 schreef Verida het volgende:
Ik hou het voor gezien.
Cossen was ooit leuk
Volgens mij hebben ze geen ruzie gehad althans niet op het feest.....Er was er een heel erg ontevreden hoe een bewoner zich gedroeg en kon er niet over stoppen.....maar geen ruzie.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:35 schreef Ireth het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
Axel heeft niet in de gaten dat hij met zijn opmerkingen de sympathie is kwijt geraakt
Goooo Mattiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Geld verdiend:
Sharice 300
Jane, Pootje en axel 400
Keanu 500
Jolien 800
Jordy 900
Mattheus 1000
Was op feestboekquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:37 schreef Folies het volgende:
[..]
Misschien even die posting quoten met je vraag.
Mod edit, off topic niets met de streams te makenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:31 schreef Verida het volgende:
Ik hou het voor gezien.
Cossen was ooit leuk
Dacht ook dat je het op volgorde moest doen alle 8 maar misschien gewoon de eerste en dan klaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:39 schreef Droopie het volgende:
Nu vond ik dat hele stemmen op de site ook maar matige uitvoering hoor. Slechte vragen ook.
Verder #teamsensa
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:41 schreef Harry het volgende:
Als teamplayer stond Mattie op 1, bij het huishouden stond Jolien op 1, zegt ze.
Komt goed hoor. Ik lees steeds meer mensen die die arrogantie zat worden. Ik ga lekker naar buiten van het zonnetje genieten. Dit is een kwestie van tijd voor ze door ieder weldenkend mens worden uitgekotstquote:
ik dacht ook dat hij duizend en honderd euro zei, hij zei het heel raarquote:
Klopt, als je geen Jordy fan bent hier is het niet leuk meer en vliegen de tr´s om je oren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mja juist dat laatste ontbreekt op den duur als bijna iedereen dezelfde kant opkijkt
Heb niet zoveel met die kijkers meningen, vaak komt het uit dezelfde groep die allemaal op 1 lijn zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:41 schreef Harry het volgende:
Als teamplayer stond Mattie op 1, bij het huishouden stond Jolien op 1, zegt ze.
Zal zei niet een stookmol in opdracht van BB zijn. Vraag me dat echt regelmatig af.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane is het gat weer dieper aan het graven.
Kan helaas alleen meelezen nu maar topshow!quote:
Is niet de eerste keerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
Dat axel de mensen niet moet kan wel, maar dat hij ons als kijkers zo weg zet vind ik heel erg dom.
Oei tr's zelfs dat snap ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, als je geen Jordy fan bent hier is het niet leuk meer en vliegen de tr´s om je oren.
Dat is wel hun bedoeling. Ze weten niet wat wij weten. Dat Keanu en Jolien ook een dubbele stem hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:45 schreef Ynti het volgende:
Wat is nu de bedoeling van Sharice, Pootje, Axel en Jane?
Een bank met alleen kartel leden?
Ik betwijfel of ze dat gaat lukken
Daarom denken die echt niet slimquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:45 schreef Ynti het volgende:
Dat zal vast een gokje van haar zijn.quote:
Wat zou dan wel slim zijn? Hun eigen team op de bank zetten? Volgens mij hebben ze sws geen keus.quote:
Dat is flauw zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, als je geen Jordy fan bent hier is het niet leuk meer en vliegen de tr´s om je oren.
Meestal he als er winnaars uit komen zitten die op een lijn.....anders stem je niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met die kijkers meningen, vaak komt het uit dezelfde groep die allemaal op 1 lijn zitten.
Met sterke de minder sterke wegspelenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat zou dan wel slim zijn? Hun eigen team op de bank zetten? Volgens mij hebben ze sws geen keus.
houden zo het zoete zal het winnen van het zuure spel 😄quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Jane denkt dat kartel haar 100% vertrouwd.
Topic reportquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
Vraagje wat is eigenlijk een tr wat hier wordt gezegd.
Hoe dan ook, uit de 2 groepen zal er minimaal 1 worden genomineerd, en dan beslist de kijker (mits ook dat eerlijk gaat)quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met sterke de minder sterke wegspelen
Das de enige optie
Nee, daarin hebben ze geen keus, maar ze zullen toch niet denken dat zij er voor kunnen zorgen dat er bank met alleen kartel leden komt?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat zou dan wel slim zijn? Hun eigen team op de bank zetten? Volgens mij hebben ze sws geen keus.
Het lijkt tot nu toe eerlijk te gaan, als je beide polls (Salar en vdVolder) naast/over elkaar legt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook, uit de 2 groepen zal er minimaal 1 worden genomineerd, en dan beslist de kijker (mits ook dat eerlijk gaat)
Hij heeft het echt niet door.......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
Dat axel de mensen niet moet kan wel, maar dat hij ons als kijkers zo weg zet vind ik heel erg dom.
Behalve afgelopen vrijdag dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het lijkt tot nu toe eerlijk te gaan, als je beide polls (Salar en vdVolder) naast/over elkaar legt.
Tuurlijk lukt dat niet, er zal sowieso van beide kanten bewoners over blijven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:45 schreef Ynti het volgende:
Axel heeft de censuurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:53 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel had ook toch een dubbele stem of kon iemand de stem ontnemen? Ik hou het allemaal niet zo bij!
Nou denkt hij altijd zo aan het spel en dat hij dit niet doorheeft. Begrijp het echt nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: wat vinden jullie van axel en jane bij roddel op 1?
Jordy : ik heb altijd gezegd ik vertrouw haar niet altijd voor de volle 100%
matthie: paar dagen geleden zei axel , misschien moeten we dingen samen tactisch bespreken en gaan samenwerken ...maar houd het voor je.. was een dag of 3 geleden
Word ook een beetje moe van al die mogelijkheden om de nominaties te kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:53 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel had ook toch een dubbele stem of kon iemand de stem ontnemen? Ik hou het allemaal niet zo bij!
Toen kwam de actie van het geld jatten en was de diplomatie weer verbrokenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: wat vinden jullie van axel en jane bij roddel op 1?
Jordy : ik heb altijd gezegd ik vertrouw haar niet altijd voor de volle 100%
matthie: paar dagen geleden zei axel , misschien moeten we dingen samen tactisch bespreken en gaan samenwerken ...maar houd het voor je.. was een dag of 3 geleden
Kwam doordat Charice en Milena dicht op elkaar zaten toen de poll van Salar sloot om 18.00 uur. Daarna kon er nog gewoon een poos "echt" gestemd worden.quote:
Nope, polls waren een heel klein verschil tussen Milena en Sharice. Maar op veel SM werd opgeroepen om op Sharice te stemmen en zo Milena weg te krijgen.quote:
dat was om te peilen of jolien of matthie wilden overlopen..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toen kwam de actie van het geld jatten en was de diplomatie weer verbroken
Eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die man ... oplichter is ie .. maar z'n poll is wel leuk.
En sorry .. offtopic.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk lukt dat niet, er zal sowieso van beide kanten bewoners op blijven staan
was 25% ernaast.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kwam doordat Charice en Milena dicht op elkaar zaten toen de poll van Salar sloot om 18.00 uur. Daarna kon er nog gewoon een poos "echt" gestemd worden.
Is wel zoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Jane gebruikt ons een beetje, maar wij haar misschien ook een beetje....
Keanu is degene die altijd iets wat krom is weer probeert recht te pratenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Jane gebruikt ons een beetje, maar wij haar misschien ook een beetje....
Niet de mensen hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft maar 1 groep mensen nodig en dat zijn de mensen buiten en zolang hij ziet dat mensen fan zijn van het kartel
Pffff die Keanu is echt iedere keer naief (te goed) weet ik veel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
Matti hoorde axel zeggen dat hij de holbewoner was van jordy. Die zegt is gewoon jaloezie. Jordy zegt ze zit keihard aan de anderen kant. Keanu zegt nou nee denk ik niet. Ze wil informatie en we krijgen niets terug. Keanu is beetje naif nog. Jordy zegt we hebben alleen elkaar nodig
In dat geval hebben ze het slim gespeeld en het blijft tenslotte een spel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat het kartel met zijn vieren gewoon de finale gaat halen zoals het nu gaat ....
Dat gebeurt niet ( mag van mij )quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat het kartel met zijn vieren gewoon de finale gaat halen zoals het nu gaat ....
Zou me niet verbazen dat Keanu afvalt en de finale week bestaat uit Jane, Jordy, Jolien en Mattheusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Keanu is echt kansloos tegen zo'n gewiekste speler als Jane!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef Ynti het volgende:
Keanu: toch denk ik dat al we gaan nomineren, dat zij (Jane) wel zegt op wie hun gaan stemmen.
Ja, Keanu, dat gaat ze doen, maar ze verteld niet de waarheid.
Dat blijkt toch nergens nog uit. Als Jane met de andere kant meestemt staat het kartel erop met iemand van de andere kant. Als die dan minder populair is dan vliegt die eruit is dat niet zo vliegt er iemand van het kartel uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch zal BB in mijn ogen wat moeten doen tegen het Kartel
Want ik denk dat er veel kijkers gaan afhaken als deze 4 de dienst enkel alleen gaan uitmaken
Nee hoor, stel Axel moet het veld ruimen dan red Jane het wel tot de finale.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hahaha.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:56 schreef spapaars het volgende:
Waar kartel staat wil ik veranderen is slaafjes, stop.
Poll van Salar zat ook maar 2 of 3 % verschil tussen milena en sharicequote:
Van mij mag jolien of mattie winnen. Rn als 3e dan jordyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb er geen enkel probleem mee als iemand van het kartel wint. Ook niet als Jaxel wint. Hebben ze het goed gedaan.
Sharice en Pootje staan bij mij wel onderaan.
Dacht dat Jordy ook nog iets 2x heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:00 schreef rinardo het volgende:
volgens mij ziet het er zo uit momenteel
[ link | afbeelding ]
Jordy heeft z'n terugkaatser al ingezet met die 'medaille-nominaties'.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:00 schreef rinardo het volgende:
volgens mij ziet het er zo uit momenteel
[ link | afbeelding ]
Een TOPDAGquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat Jordy ook nog iets 2x heeft
Pootje is de Randy van vorig jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet ( mag van mij )
Maar BB zorgt er altijd voor dat er iets anders loopt dan je denkt
Rocking Randy vorig jaar
Niemand die hem in de finale zag
quote:
Nee, dat kan niet.....haal Axel eruit en er zal een grote groep worden die met leuke dingen gaan doen en af en toe eentje eruit en dan tot het eind gaan....Zolang er iemand in zit die het zo hoog laat oplopen en alles op alles wil zetten zie ik geen leuk einde.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat de fans van het kartel altijd massaal zullen stemmen als iemand van hen op de bank komt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef Verity het volgende:
Zou me niet verbazen dat Keanu afvalt en de finale week bestaat uit Jane, Jordy, Jolien en Mattheus
Komt ook door hun reacties net zoals gisteravond van Axel en net weer over ons als kijkers. En laten we wel zijn ze praten ook minder over de anderenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vrees dat de fans van het kartel altijd massaal zullen stemmen als iemand van hen op de bank komt.
Daar gaat geen ander, Jane ook niet meer, het tegen redden ...
Maar dat snap ik gedeeltelijk wel, Keanu ging gisteren vragen aan Jane of ze vroeger konden eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Hun zijn allemaal zo kwaad dat ze zeggen, we gaan helemaal niks meer doen in het huishouden.
Is ook ietwat overdrevenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Hun zijn allemaal zo kwaad dat ze zeggen, we gaan helemaal niks meer doen in het huishouden.
Lunchtijd is bijna bijna voorbij.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou op zich ook wel even beeld willen hebben op de kwaadheid van 'hun'. Heb het kartel inmiddels wel weer gezien.
Oeh... je zegt pissed off!! Foeiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar dat snap ik gedeeltelijk wel, Keanu ging gisteren vragen aan Jane of ze vroeger konden eten.
Dat kan, maar het is wel beetje raar om Jolien op 1 te zien als Jane.
Zou ik ook pissed off zijn.
Die vraagt zich tenminste nog af of dat zo is.....Axel zegt alleen dat het aan de kijker ligt....quote:
Tuurlijk wel......ik weet wie ik zou kiezen tussen Keanu of Jane.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vrees dat de fans van het kartel altijd massaal zullen stemmen als iemand van hen op de bank komt.
Daar gaat geen ander, Jane ook niet meer, het tegen redden ...
Ze speelt het spel gewoon ... Foei!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
Kijk jane en daarom vinden mensen je niet zo leuk meer. Want je liegt teveel en daar houden mensen niet van.
Van wat ik tot nu toe een beetje meekrijg, is er gewoon naar populariteit gestemd door de kijkers...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:05 schreef Droopie het volgende:
Maar dat snap ik gedeeltelijk wel, Keanu ging gisteren vragen aan Jane of ze vroeger konden eten.
Dat kan, maar het is wel beetje raar om Jolien op 1 te zien als Jane.
Zou ik ook pissed off zijn.
Hou hier nu eens mee opquote:
Jordy en mattie hebben het wel door.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:07 schreef greysbones het volgende:
Het singel grappig dat ze net hebben besproken dat ze ‘gegroomed ‘ zijn door Jane en Axel
En nu Jane weer binnen komt over het stemmen
Straks weer allemaal hangen van al het suiker en de nutteloze koolhydratenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
Het is wel veel zoetigheid daar.
Een plakje worst op een boterham heb ik nog niet gezien.
Ja ik ook, maar als alle fans van het kartel op Keanu stemmen gaat ze vrees ik ...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:07 schreef zodeju het volgende:
Tuurlijk wel......ik weet wie ik zou kiezen tussen Keanu of Jane.....
Jane moet gewoon koken en wachten tot het haar beurt is om door het kartel naar de slachtbank gebracht te worden.quote:
ah superquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jordy heeft z'n terugkaatser al ingezet met die 'medaille-nominaties'.
Heb de tekstversie van wie wat heeft vanmorgen bijgewerkt in het GC-topic
Klopt wel ja.. maar zo is het spel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het heeft wel iets oneerlijks, Keanu had al thuis moeten zijn en nu staat hij straks zomaar in de finale...
Ashley vorig jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het heeft wel iets oneerlijks, Keanu had al thuis moeten zijn en nu staat hij straks zomaar in de finale...
Moet zeggen dat het mij ook niet is opgevallen dat Jolien er boven uitsteekt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Jane heeft besloten dat Jolien nu alle huishoudelijke taken op zich neemt, aangezien zij op 1 stond.
Volgens mij een grapje met ondertoon
Dat is net als met voetbal, soms heeft de tegenstander veel geblesseerden en wordt de wedstrijd afgelast..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat ze daar enorm mee zou scorenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ynti het volgende:
Jane voelt zich er niet goed bij.
Hoe mooi zou het zijn als Janu nu naar Axel en de anderen ook verkeerde namen door gaat geven.
Dan speelt ze echt voor zichzelf
nee Wicky was datquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Er was naast Keanu toch nog iemand naar huis geweest vanwege een gedwongen vertrek van een ander?
Jordy?
Nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Er was naast Keanu toch nog iemand naar huis geweest vanwege een gedwongen vertrek van een ander?
Jordy?
Jane heeft al een tijdje haar kant gekozenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat ze daar enorm mee zou scoren
Wicky, omdat Lenny naar huis ging.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Jordy?
Denk dat ze wat later zijn begonnen door dat gedoe waar wij niet mochten meekijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
Nou lijkt me dat de FEBO lunch wel klaar is ondertussen
Ik heb live zitten meeluisteren ook maar Axel had 1100 euro die had het meeste verdiendquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Geld verdiend:
Sharice 300
Jane, Pootje en axel 400
Keanu 500
Jolien 800
Jordy 900
Mattheus 1100
Is ze nu voor Axel of voor het kartel? Ik snap niets van haar dubbelspel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:16 schreef maxelu het volgende:
[..]
Jane heeft al een tijdje haar kant gekozen
Ow ja dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze wat later zijn begonnen door dat gedoe waar wij niet mochten meekijken.
Team Axel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Is ze nu voor Axel of voor het kartel? Ik snap niets van haar dubbelspel.
Die ziet hem ook als een kandidaat voor de finale, vandaar dat advies aan zijn onderdanen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt gewoon op axel stemmen ze blijft aandringen van zeg het dan.
Wordt nog een leuke verrassing voor team Axel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je ziet Jane denken en rekenen, maar ze weet niet van de twee extra gamechangers van Jolien en Keanu ....
met een piepstemmetje, maar ik zou het juist leuk vindenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
Wat zou Jane denken nu ze hoort: open nominaties
OW NEEJ
Behalve bij Jordy kom je er ook gewoon mee weg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:23 schreef Ynti het volgende:
Ik ben blij dat ik Jane niet ben.
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld, en zou fouten maken in het navertellen van de een naar de andere groep, en vice versa
Ik snap het zelf nu al af en toe niet meer.
Ik volg de grote lijnen, en niet alles met gamechangers
ja ik ook! kom er maar vooruit waar je achterstaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
met een piepstemmetje, maar ik zou het juist leuk vinden
Help me even, wat is een Willem?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve bij Jordy kom je er ook gewoon mee weg.
Ze gaat toch niet op Axel stemmen, er is ook nog een leven na BB.
En je wilt niet als een Willem te boek komen, basisles RLS uit Big Brother 1.
De kijkers willen al heel lang eens stemmen! Hoop dat het deze week eindelijk mag!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat de kijker de nominatie targets mag aanwijzen of anders weer open stemmen, dat is eigenlijk het leukste, kleur bekennen.
Sorry foutje bedankt!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik heb live zitten meeluisteren ook maar Axel had 1100 euro die had het meeste verdiend
Nee, ze denken dat pootje er 1 heeft gevondenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy denkt niet dat de kluis opengaat..
Heb niet meer gezien of Keanu en Jolien nog een GC uit de vending hebben gehaald vandaag.
Laat het maar gebeuren inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:26 schreef Verity het volgende:
[..]
De kijkers willen al heel lang eens stemmen! Hoop dat het deze week eindelijk mag!
Ah oke, dank je!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze denken dat pootje er 1 heeft gevonden
Ik denk dat de kijker niet anders gaat stemmen dan hoe de stemming in het huis zou zijn verlopenquote:
Hoop ook echt dat ze dat voor hun houdenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je ziet Jane denken en rekenen, maar ze weet niet van de twee extra gamechangers van Jolien en Keanu ....
Geen idee, niet gezien, hoorde Jolien en Keanu erover speculerenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah oke, dank je!
En is dat op beeld geweest of weten we niet of hij er echt 1 heeft gevonden?
Als dat maar zo blijft, dat die 2 niet bekend worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Die GC'ers zijn zo'n onzin .. alleen maar bewaren, nooit inzetten, behalve die ene van Jordy.
9 GC'ers nog in het spel. Plus de 2 waar ze niks van weten.
Dat is toch allang bekend? Je hoeft in feite niet meer te kijken, het spel is al gespeeld met al die GC'squote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou zomaar eens een bank Axel, Sharice en David kunnen worden door het onbekende .....
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Help me even, wat is een Willem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stond dag erna ook in de Telegraaf.
Maar was ook het seizoen dat en Marco Borsato en Anouk optraden in het huis
En nog hadden ze niet door dat BB zo populair was.
Maar Willem en Ruud waren echt HET voorbeeld van vriendschap, dat was echt een episch drama
Hell To The Liars
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
[..]En 4,5 miljoen mensen die daar een mening over haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stond dag erna ook in de Telegraaf.
Maar Willem en Ruud waren echt HET voorbeeld van vriendschap, dat was echt een episch drama![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
[..]Ik heb het toen wel gevolgd, maar weet er niet veel meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stond dag erna ook in de Telegraaf.
Maar Willem en Ruud waren echt HET voorbeeld van vriendschap, dat was echt een episch drama
if it's meant to be, it will be
Nee, het is gebleven bij de twee die ze gisteren hebben gepakt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy denkt niet dat de kluis opengaat..
Heb niet meer gezien of Keanu en Jolien nog een GC uit de vending hebben gehaald vandaag.
En dan met vele uitdrukkingen op haar gezicht. Die ze achterwege laat als ze met het Kartel spreekt. Dan tikt ze met haar vingers om zo de som te kunnen maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:32 schreef Ynti het volgende:
Ff rekken en strekken van Jane, even in het zonnetje liggen = even alles doorlullen voor ik het allemaal vergeet
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:34 schreef Folies het volgende:
[..]
En dan met vele uitdrukkingen op haar gezicht. Die ze achterwege laat als ze met het Kartel spreekt. Dan tikt ze met haar vingers om zo de som te kunnen maken.
Misschien moet je mensen veranderen in ik, want zo lijkt het alsof iedereen er zo over denkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
Kijk jane en daarom vinden mensen je niet zo leuk meer. Want je liegt teveel en daar houden mensen niet van.
Uit 1999, de directeurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wil sensa, niet dat gehang in de zon
Inderdaad, de energie kakt in daar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:45 schreef Ebinas het volgende:
Ze gaan weer slapen (denk ik).
Een aantal neemt weer een ligpositie aan.
Zal wel na al die zoetigheid en koolhydraten.
quote:
Tijd om wat anders te gaan doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ah lekker man, dat gezuig op die schillen.
Het kan maar zo dat de fans moeten nominerenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat het er zo uit gaat zien
De week bank
Axel Pootje Sharice ( Pootje of Sharice gaat)
Volgende week
Axel Pootje/Sharice Jane (Pootje of Sharice gaat)
Week daarop
Axel Jane Keanu( Axel gaat)
Finale week
Jane of Keanu gaat als nr 4
Wie de winnaar gaat worden geen idee
Toen was er nog sex in BBquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Uit 1999, de directeur
Veronica Directeur Van der Reijden in Vrij Nederland:
“Big Brother is verantwoord amusement, maar mocht het mislopen dan kunnen we de kijkcijfers altijd nog redden met wat Spaanse vlieg of LSD in het drinkwater.”
Als ik BB was zou ik deze 10 minuten even opslaan en volgende keer als SL gebruiken.quote:
Het is natuurlijk wel een topdagquote:
Meer een middelvinger.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen was er nog sex in BB
Het enige wat we tegenwoordig zien is een duimpje
Zonde van de carpaccioquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy pannenkoek met carpaccio is wel lekker
Is er al iets bekend over de verdwenen podcast?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik deze 10 minuten even opslaan en volgende keer als SL gebruiken.
Misschien is de podcast editor carnaval aan het vieren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over de verdwenen podcast?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien is de podcast editor carnaval aan het vieren.
'Niet te vertrouwen' is haar middle name. Stukje type casting.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:02 schreef Donna1000 het volgende:
Ik dacht even dat Jane overgelopen was naar het kartel, maar zolang ze het over "jullie" heeft als ze met het kartel praat, zegt toch al genoeg aan wie zijn kant ze staat. Niet te vertrouwen dus.
Die stilte is soms wel beter dan het alternatief inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik deze 10 minuten even opslaan en volgende keer als SL gebruiken.
Ik verbaas me idd erover hoe weinig aandacht gegeven wordt aan de kleine en grote zaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |