Neeeeeeeeeeeee gewoon blijven anders wordt alles 1 toon hierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:31 schreef Verida het volgende:
Ik hou het voor gezien.
Cossen was ooit leuk
Mattie had 1100 toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Geld verdiend:
Sharice 300
Jane, Pootje en axel 400
Keanu 500
Jolien 800
Jordy 900
Mattheus 1000
Ja die laat zich echt heel erg kennenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:32 schreef Was-beer het volgende:
Mattie: Axel is zo gefrustreerd over die antwoorden. Hij is echt kwaad!
Ja blijf gewoon ookal denk ik anders dan jullie Jullie kunnen toch gewoon blijven. Ik ga altijd even half uurtje weg als ik me irriteer en kom dan terug doe dat dan. Jullie mogen toch anders denken dan ik Ieder zijn meningquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee gewoon blijven anders wordt alles 1 toon hier
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
Echt axel zet de kijkers allemaal weg als jong en geen verstand wij weten beter zegt hij.
Ben je ook boos?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:34 schreef mazaru het volgende:
Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel Axel... Axel....Axel... .Axel
[ afbeelding ]
Oh nee hoor niet gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:35 schreef Ireth het volgende:
Ik ben gisteren tijdens de uitzending zo ziek als een hond geworden, geen streams meer gezien tot nu, las ergens iets over dat er ruzie geweest moet zijn bij het feest maar zie daarover niets in de SV staan. Iemand die mij kan/wil updaten?
Misschien even die posting quoten met je vraag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:35 schreef Ireth het volgende:
Ik ben gisteren tijdens de uitzending zo ziek als een hond geworden, geen streams meer gezien tot nu, las ergens iets over dat er ruzie geweest moet zijn bij het feest maar zie daarover niets in de SV staan. Iemand die mij kan/wil updaten?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:31 schreef Verida het volgende:
Ik hou het voor gezien.
Cossen was ooit leuk
Volgens mij hebben ze geen ruzie gehad althans niet op het feest.....Er was er een heel erg ontevreden hoe een bewoner zich gedroeg en kon er niet over stoppen.....maar geen ruzie.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:35 schreef Ireth het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
Axel heeft niet in de gaten dat hij met zijn opmerkingen de sympathie is kwijt geraakt
Goooo Mattiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Geld verdiend:
Sharice 300
Jane, Pootje en axel 400
Keanu 500
Jolien 800
Jordy 900
Mattheus 1000
Was op feestboekquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:37 schreef Folies het volgende:
[..]
Misschien even die posting quoten met je vraag.
Mod edit, off topic niets met de streams te makenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:31 schreef Verida het volgende:
Ik hou het voor gezien.
Cossen was ooit leuk
Dacht ook dat je het op volgorde moest doen alle 8 maar misschien gewoon de eerste en dan klaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:39 schreef Droopie het volgende:
Nu vond ik dat hele stemmen op de site ook maar matige uitvoering hoor. Slechte vragen ook.
Verder #teamsensa
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:41 schreef Harry het volgende:
Als teamplayer stond Mattie op 1, bij het huishouden stond Jolien op 1, zegt ze.
Komt goed hoor. Ik lees steeds meer mensen die die arrogantie zat worden. Ik ga lekker naar buiten van het zonnetje genieten. Dit is een kwestie van tijd voor ze door ieder weldenkend mens worden uitgekotstquote:
ik dacht ook dat hij duizend en honderd euro zei, hij zei het heel raarquote:
Klopt, als je geen Jordy fan bent hier is het niet leuk meer en vliegen de tr´s om je oren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mja juist dat laatste ontbreekt op den duur als bijna iedereen dezelfde kant opkijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |