Heb niet zoveel met die kijkers meningen, vaak komt het uit dezelfde groep die allemaal op 1 lijn zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:41 schreef Harry het volgende:
Als teamplayer stond Mattie op 1, bij het huishouden stond Jolien op 1, zegt ze.
Zal zei niet een stookmol in opdracht van BB zijn. Vraag me dat echt regelmatig af.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane is het gat weer dieper aan het graven.
Kan helaas alleen meelezen nu maar topshow!quote:
Is niet de eerste keerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
Dat axel de mensen niet moet kan wel, maar dat hij ons als kijkers zo weg zet vind ik heel erg dom.
Oei tr's zelfs dat snap ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, als je geen Jordy fan bent hier is het niet leuk meer en vliegen de tr´s om je oren.
Dat is wel hun bedoeling. Ze weten niet wat wij weten. Dat Keanu en Jolien ook een dubbele stem hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:45 schreef Ynti het volgende:
Wat is nu de bedoeling van Sharice, Pootje, Axel en Jane?
Een bank met alleen kartel leden?
Ik betwijfel of ze dat gaat lukken
Daarom denken die echt niet slimquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:45 schreef Ynti het volgende:
Wat is nu de bedoeling van Sharice, Pootje, Axel en Jane?
Een bank met alleen kartel leden?
Ik betwijfel of ze dat gaat lukken
Dat zal vast een gokje van haar zijn.quote:
Wat zou dan wel slim zijn? Hun eigen team op de bank zetten? Volgens mij hebben ze sws geen keus.quote:
Dat is flauw zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, als je geen Jordy fan bent hier is het niet leuk meer en vliegen de tr´s om je oren.
Meestal he als er winnaars uit komen zitten die op een lijn.....anders stem je niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met die kijkers meningen, vaak komt het uit dezelfde groep die allemaal op 1 lijn zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |