Denk dat ze daar enorm mee zou scorenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ynti het volgende:
Jane voelt zich er niet goed bij.
Hoe mooi zou het zijn als Janu nu naar Axel en de anderen ook verkeerde namen door gaat geven.
Dan speelt ze echt voor zichzelf
nee Wicky was datquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Er was naast Keanu toch nog iemand naar huis geweest vanwege een gedwongen vertrek van een ander?
Jordy?
Nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Er was naast Keanu toch nog iemand naar huis geweest vanwege een gedwongen vertrek van een ander?
Jordy?
Jane heeft al een tijdje haar kant gekozenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat ze daar enorm mee zou scoren
Wicky, omdat Lenny naar huis ging.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Jordy?
Denk dat ze wat later zijn begonnen door dat gedoe waar wij niet mochten meekijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
Nou lijkt me dat de FEBO lunch wel klaar is ondertussen
Ik heb live zitten meeluisteren ook maar Axel had 1100 euro die had het meeste verdiendquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Geld verdiend:
Sharice 300
Jane, Pootje en axel 400
Keanu 500
Jolien 800
Jordy 900
Mattheus 1100
Is ze nu voor Axel of voor het kartel? Ik snap niets van haar dubbelspel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:16 schreef maxelu het volgende:
[..]
Jane heeft al een tijdje haar kant gekozen
Ow ja dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze wat later zijn begonnen door dat gedoe waar wij niet mochten meekijken.
Team Axel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Is ze nu voor Axel of voor het kartel? Ik snap niets van haar dubbelspel.
Die ziet hem ook als een kandidaat voor de finale, vandaar dat advies aan zijn onderdanen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt gewoon op axel stemmen ze blijft aandringen van zeg het dan.
Wordt nog een leuke verrassing voor team Axel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je ziet Jane denken en rekenen, maar ze weet niet van de twee extra gamechangers van Jolien en Keanu ....
met een piepstemmetje, maar ik zou het juist leuk vindenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
Wat zou Jane denken nu ze hoort: open nominaties
OW NEEJ
Behalve bij Jordy kom je er ook gewoon mee weg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:23 schreef Ynti het volgende:
Ik ben blij dat ik Jane niet ben.
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld, en zou fouten maken in het navertellen van de een naar de andere groep, en vice versa
Ik snap het zelf nu al af en toe niet meer.
Ik volg de grote lijnen, en niet alles met gamechangers
ja ik ook! kom er maar vooruit waar je achterstaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
met een piepstemmetje, maar ik zou het juist leuk vinden
Help me even, wat is een Willem?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve bij Jordy kom je er ook gewoon mee weg.
Ze gaat toch niet op Axel stemmen, er is ook nog een leven na BB.
En je wilt niet als een Willem te boek komen, basisles RLS uit Big Brother 1.
De kijkers willen al heel lang eens stemmen! Hoop dat het deze week eindelijk mag!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat de kijker de nominatie targets mag aanwijzen of anders weer open stemmen, dat is eigenlijk het leukste, kleur bekennen.
Sorry foutje bedankt!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik heb live zitten meeluisteren ook maar Axel had 1100 euro die had het meeste verdiend
Nee, ze denken dat pootje er 1 heeft gevondenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy denkt niet dat de kluis opengaat..
Heb niet meer gezien of Keanu en Jolien nog een GC uit de vending hebben gehaald vandaag.
Laat het maar gebeuren inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:26 schreef Verity het volgende:
[..]
De kijkers willen al heel lang eens stemmen! Hoop dat het deze week eindelijk mag!
Ah oke, dank je!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze denken dat pootje er 1 heeft gevonden
Ik denk dat de kijker niet anders gaat stemmen dan hoe de stemming in het huis zou zijn verlopenquote:
Hoop ook echt dat ze dat voor hun houdenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je ziet Jane denken en rekenen, maar ze weet niet van de twee extra gamechangers van Jolien en Keanu ....
Geen idee, niet gezien, hoorde Jolien en Keanu erover speculerenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah oke, dank je!
En is dat op beeld geweest of weten we niet of hij er echt 1 heeft gevonden?
Als dat maar zo blijft, dat die 2 niet bekend worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Die GC'ers zijn zo'n onzin .. alleen maar bewaren, nooit inzetten, behalve die ene van Jordy.
9 GC'ers nog in het spel. Plus de 2 waar ze niks van weten.
Dat is toch allang bekend? Je hoeft in feite niet meer te kijken, het spel is al gespeeld met al die GC'squote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou zomaar eens een bank Axel, Sharice en David kunnen worden door het onbekende .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |