Denk dat ze daar enorm mee zou scorenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ynti het volgende:
Jane voelt zich er niet goed bij.
Hoe mooi zou het zijn als Janu nu naar Axel en de anderen ook verkeerde namen door gaat geven.
Dan speelt ze echt voor zichzelf
nee Wicky was datquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Er was naast Keanu toch nog iemand naar huis geweest vanwege een gedwongen vertrek van een ander?
Jordy?
Nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Er was naast Keanu toch nog iemand naar huis geweest vanwege een gedwongen vertrek van een ander?
Jordy?
Jane heeft al een tijdje haar kant gekozenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat ze daar enorm mee zou scoren
Wicky, omdat Lenny naar huis ging.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Jordy?
Denk dat ze wat later zijn begonnen door dat gedoe waar wij niet mochten meekijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
Nou lijkt me dat de FEBO lunch wel klaar is ondertussen
Ik heb live zitten meeluisteren ook maar Axel had 1100 euro die had het meeste verdiendquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Geld verdiend:
Sharice 300
Jane, Pootje en axel 400
Keanu 500
Jolien 800
Jordy 900
Mattheus 1100
Is ze nu voor Axel of voor het kartel? Ik snap niets van haar dubbelspel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:16 schreef maxelu het volgende:
[..]
Jane heeft al een tijdje haar kant gekozen
Ow ja dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze wat later zijn begonnen door dat gedoe waar wij niet mochten meekijken.
Team Axel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Is ze nu voor Axel of voor het kartel? Ik snap niets van haar dubbelspel.
Die ziet hem ook als een kandidaat voor de finale, vandaar dat advies aan zijn onderdanen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt gewoon op axel stemmen ze blijft aandringen van zeg het dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |