Toen was er nog sex in BBquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Uit 1999, de directeur
Veronica Directeur Van der Reijden in Vrij Nederland:
“Big Brother is verantwoord amusement, maar mocht het mislopen dan kunnen we de kijkcijfers altijd nog redden met wat Spaanse vlieg of LSD in het drinkwater.”
Als ik BB was zou ik deze 10 minuten even opslaan en volgende keer als SL gebruiken.quote:
Het is natuurlijk wel een topdagquote:
Meer een middelvinger.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen was er nog sex in BB
Het enige wat we tegenwoordig zien is een duimpje
Zonde van de carpaccioquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy pannenkoek met carpaccio is wel lekker
Is er al iets bekend over de verdwenen podcast?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik deze 10 minuten even opslaan en volgende keer als SL gebruiken.
Misschien is de podcast editor carnaval aan het vieren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over de verdwenen podcast?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien is de podcast editor carnaval aan het vieren.
'Niet te vertrouwen' is haar middle name. Stukje type casting.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:02 schreef Donna1000 het volgende:
Ik dacht even dat Jane overgelopen was naar het kartel, maar zolang ze het over "jullie" heeft als ze met het kartel praat, zegt toch al genoeg aan wie zijn kant ze staat. Niet te vertrouwen dus.
Die stilte is soms wel beter dan het alternatief inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ik BB was zou ik deze 10 minuten even opslaan en volgende keer als SL gebruiken.
Ik verbaas me idd erover hoe weinig aandacht gegeven wordt aan de kleine en grote zaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |