Ze speelt het spel gewoon ... Foei!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
Kijk jane en daarom vinden mensen je niet zo leuk meer. Want je liegt teveel en daar houden mensen niet van.
Van wat ik tot nu toe een beetje meekrijg, is er gewoon naar populariteit gestemd door de kijkers...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:05 schreef Droopie het volgende:
Maar dat snap ik gedeeltelijk wel, Keanu ging gisteren vragen aan Jane of ze vroeger konden eten.
Dat kan, maar het is wel beetje raar om Jolien op 1 te zien als Jane.
Zou ik ook pissed off zijn.
Hou hier nu eens mee opquote:
Jordy en mattie hebben het wel door.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:07 schreef greysbones het volgende:
Het singel grappig dat ze net hebben besproken dat ze ‘gegroomed ‘ zijn door Jane en Axel
En nu Jane weer binnen komt over het stemmen
Straks weer allemaal hangen van al het suiker en de nutteloze koolhydratenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:08 schreef spapaars het volgende:
Het is wel veel zoetigheid daar.
Een plakje worst op een boterham heb ik nog niet gezien.
Ja ik ook, maar als alle fans van het kartel op Keanu stemmen gaat ze vrees ik ...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:07 schreef zodeju het volgende:
Tuurlijk wel......ik weet wie ik zou kiezen tussen Keanu of Jane.....
Jane moet gewoon koken en wachten tot het haar beurt is om door het kartel naar de slachtbank gebracht te worden.quote:
ah superquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jordy heeft z'n terugkaatser al ingezet met die 'medaille-nominaties'.
Heb de tekstversie van wie wat heeft vanmorgen bijgewerkt in het GC-topic
Klopt wel ja.. maar zo is het spel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het heeft wel iets oneerlijks, Keanu had al thuis moeten zijn en nu staat hij straks zomaar in de finale...
Ashley vorig jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het heeft wel iets oneerlijks, Keanu had al thuis moeten zijn en nu staat hij straks zomaar in de finale...
Moet zeggen dat het mij ook niet is opgevallen dat Jolien er boven uitsteekt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Jane heeft besloten dat Jolien nu alle huishoudelijke taken op zich neemt, aangezien zij op 1 stond.
Volgens mij een grapje met ondertoon
Dat is net als met voetbal, soms heeft de tegenstander veel geblesseerden en wordt de wedstrijd afgelast..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |