Nee, dat kan niet.....haal Axel eruit en er zal een grote groep worden die met leuke dingen gaan doen en af en toe eentje eruit en dan tot het eind gaan....Zolang er iemand in zit die het zo hoog laat oplopen en alles op alles wil zetten zie ik geen leuk einde.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat het kartel met zijn vieren gewoon de finale gaat halen zoals het nu gaat ....
Ik vrees dat de fans van het kartel altijd massaal zullen stemmen als iemand van hen op de bank komt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef Verity het volgende:
Zou me niet verbazen dat Keanu afvalt en de finale week bestaat uit Jane, Jordy, Jolien en Mattheus
Komt ook door hun reacties net zoals gisteravond van Axel en net weer over ons als kijkers. En laten we wel zijn ze praten ook minder over de anderenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vrees dat de fans van het kartel altijd massaal zullen stemmen als iemand van hen op de bank komt.
Daar gaat geen ander, Jane ook niet meer, het tegen redden ...
Maar dat snap ik gedeeltelijk wel, Keanu ging gisteren vragen aan Jane of ze vroeger konden eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Hun zijn allemaal zo kwaad dat ze zeggen, we gaan helemaal niks meer doen in het huishouden.
Is ook ietwat overdrevenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Hun zijn allemaal zo kwaad dat ze zeggen, we gaan helemaal niks meer doen in het huishouden.
Lunchtijd is bijna bijna voorbij.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou op zich ook wel even beeld willen hebben op de kwaadheid van 'hun'. Heb het kartel inmiddels wel weer gezien.
Oeh... je zegt pissed off!! Foeiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar dat snap ik gedeeltelijk wel, Keanu ging gisteren vragen aan Jane of ze vroeger konden eten.
Dat kan, maar het is wel beetje raar om Jolien op 1 te zien als Jane.
Zou ik ook pissed off zijn.
Die vraagt zich tenminste nog af of dat zo is.....Axel zegt alleen dat het aan de kijker ligt....quote:
Tuurlijk wel......ik weet wie ik zou kiezen tussen Keanu of Jane.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vrees dat de fans van het kartel altijd massaal zullen stemmen als iemand van hen op de bank komt.
Daar gaat geen ander, Jane ook niet meer, het tegen redden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |