Toen kwam de actie van het geld jatten en was de diplomatie weer verbrokenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: wat vinden jullie van axel en jane bij roddel op 1?
Jordy : ik heb altijd gezegd ik vertrouw haar niet altijd voor de volle 100%
matthie: paar dagen geleden zei axel , misschien moeten we dingen samen tactisch bespreken en gaan samenwerken ...maar houd het voor je.. was een dag of 3 geleden
Kwam doordat Charice en Milena dicht op elkaar zaten toen de poll van Salar sloot om 18.00 uur. Daarna kon er nog gewoon een poos "echt" gestemd worden.quote:
Nope, polls waren een heel klein verschil tussen Milena en Sharice. Maar op veel SM werd opgeroepen om op Sharice te stemmen en zo Milena weg te krijgen.quote:
dat was om te peilen of jolien of matthie wilden overlopen..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toen kwam de actie van het geld jatten en was de diplomatie weer verbroken
Eensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die man ... oplichter is ie .. maar z'n poll is wel leuk.
En sorry .. offtopic.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk lukt dat niet, er zal sowieso van beide kanten bewoners op blijven staan
was 25% ernaast.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kwam doordat Charice en Milena dicht op elkaar zaten toen de poll van Salar sloot om 18.00 uur. Daarna kon er nog gewoon een poos "echt" gestemd worden.
Is wel zoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Jane gebruikt ons een beetje, maar wij haar misschien ook een beetje....
Keanu is degene die altijd iets wat krom is weer probeert recht te pratenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Jane gebruikt ons een beetje, maar wij haar misschien ook een beetje....
Niet de mensen hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft maar 1 groep mensen nodig en dat zijn de mensen buiten en zolang hij ziet dat mensen fan zijn van het kartel
Pffff die Keanu is echt iedere keer naief (te goed) weet ik veel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
Matti hoorde axel zeggen dat hij de holbewoner was van jordy. Die zegt is gewoon jaloezie. Jordy zegt ze zit keihard aan de anderen kant. Keanu zegt nou nee denk ik niet. Ze wil informatie en we krijgen niets terug. Keanu is beetje naif nog. Jordy zegt we hebben alleen elkaar nodig
In dat geval hebben ze het slim gespeeld en het blijft tenslotte een spel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat het kartel met zijn vieren gewoon de finale gaat halen zoals het nu gaat ....
Dat gebeurt niet ( mag van mij )quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat het kartel met zijn vieren gewoon de finale gaat halen zoals het nu gaat ....
Zou me niet verbazen dat Keanu afvalt en de finale week bestaat uit Jane, Jordy, Jolien en Mattheusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Keanu is echt kansloos tegen zo'n gewiekste speler als Jane!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef Ynti het volgende:
Keanu: toch denk ik dat al we gaan nomineren, dat zij (Jane) wel zegt op wie hun gaan stemmen.
Ja, Keanu, dat gaat ze doen, maar ze verteld niet de waarheid.
Dat blijkt toch nergens nog uit. Als Jane met de andere kant meestemt staat het kartel erop met iemand van de andere kant. Als die dan minder populair is dan vliegt die eruit is dat niet zo vliegt er iemand van het kartel uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch zal BB in mijn ogen wat moeten doen tegen het Kartel
Want ik denk dat er veel kijkers gaan afhaken als deze 4 de dienst enkel alleen gaan uitmaken
Nee hoor, stel Axel moet het veld ruimen dan red Jane het wel tot de finale.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hahaha.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:56 schreef spapaars het volgende:
Waar kartel staat wil ik veranderen is slaafjes, stop.
Poll van Salar zat ook maar 2 of 3 % verschil tussen milena en sharicequote:
Van mij mag jolien of mattie winnen. Rn als 3e dan jordyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb er geen enkel probleem mee als iemand van het kartel wint. Ook niet als Jaxel wint. Hebben ze het goed gedaan.
Sharice en Pootje staan bij mij wel onderaan.
Dacht dat Jordy ook nog iets 2x heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:00 schreef rinardo het volgende:
volgens mij ziet het er zo uit momenteel
[ link | afbeelding ]
Jordy heeft z'n terugkaatser al ingezet met die 'medaille-nominaties'.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:00 schreef rinardo het volgende:
volgens mij ziet het er zo uit momenteel
[ link | afbeelding ]
Een TOPDAGquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat Jordy ook nog iets 2x heeft
Pootje is de Randy van vorig jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet ( mag van mij )
Maar BB zorgt er altijd voor dat er iets anders loopt dan je denkt
Rocking Randy vorig jaar
Niemand die hem in de finale zag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |