Daarom zijn de artikelen dus zo duur 🤣🤣quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Even hier, ik had vandaag hele filmploeg in de voortuin ze namen een reclamespotje op voor Lebara
Had hele grasmaaier in de tuin hahah
Maar wat een werk en hoop mensen voor 5 seconden reclame wel leuk om keer mee te maken .
En nog leuke vergoeding ook ervoor![]()
Ja idd als je ziet hoe dat gaat er waren wel 15 a 20 man aan werk en dan ook nog catering ,visagiste kleding allemaal nog nieuw niet normaal .quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zijn de artikelen dus zo duur 🤣🤣
En dan zie je nog niet de pre-productie, castingproces, post-productie,...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd als je ziet hoe dat gaat er waren wel 15 a 20 man aan werk en dan ook nog catering ,visagiste kleding allemaal nog nieuw niet normaal .
Splinternieuwe maaimachine
Ja idd moesten de kaartjes eraan blijvenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En dan zie je nog niet de pre-productie, castingproces, post-productie,...
De kosten van een productie van een commercial kunnen erg oplopen, maar zijn nog altijd een schijntje in vergelijking met het prijskaartje wat vasthangt aan het effectief op tv laten uitzenden tijdens de reclameblokken.
Weetje ivm die kleding: veel stylisten sturen die kledingstukken nadien terug ("jammer, het paste niet zo goed")
En ook al voorziet een stylist altijd wat outfits, vaak wordt aan cast gevraagd om ook eigen kleding mee te brengen - toch als het om alledaagse, casual outfits gaat. Dat oogt op beeld altijd beter/echter dan een kledingstuk dat voor het eerst gedragen wordt.
En ja, ik werk in die branche(niet styling, wel casting)
Dank je wel Flory, je bent de eerstequote:Op woensdag 5 maart 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
@:Droopie Gefeliciteerd!!!![]()
[ afbeelding ]
Aaawquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dank je wel Flory, je bent de eerste![]()
Voelde me net een beetje Eva vanavond.
Valt wel mee hoor, morgen lekker uit eten en dan is ook Feyenoord nog op tv.quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, morgen lekker uit eten en dan is ook Feyenoord nog op tv.
TOP FELICITATIEquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
En TOP Nominaties morgen voor iedereen.
presentquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
@:kissingbird Melden je batterijwissel is nog niet gedaan![]()
Proficiat Droopiequote:Op woensdag 5 maart 2025 00:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar he. En hoeveel mensen zullen nu echt naar een reclame kijken?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd als je ziet hoe dat gaat er waren wel 15 a 20 man aan werk en dan ook nog catering ,visagiste kleding allemaal nog nieuw niet normaal .
Splinternieuwe maaimachine
Zo te zien ben je jarig, van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is zo beschamend, net zoals dat je moeder op je socials baby foto´s van je plaatst.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:31 schreef rinardo het volgende:
@:Droopie gefeliciteerd
De moeder van Jordy gaat wel heel ver nu , eerst post ze in allemaal verschillende groepen haar ongenoegen over de bewoners die niet bij het Kartel horen, en nu maakt ze een eigen groep voor Jordy
https://x.com/bigbroer/status/1897177035195457836
Dat wat je liefhebt toe juichen prima maar iets openen/groep maken om je eigen woede te kunnen uiten is ziek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:31 schreef rinardo het volgende:
@:Droopie gefeliciteerd
De moeder van Jordy gaat wel heel ver nu , eerst post ze in allemaal verschillende groepen haar ongenoegen over de bewoners die niet bij het Kartel horen, en nu maakt ze een eigen groep voor Jordy
[ x ]
nee was heel stil daar, maar denk wel dat er gewoon minuut verschilt met live streamquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat of niet. Maar denk dat er misschien wel meer aan de poort staan daar
nee maar ik belde gelijk Ma of ze me hoorde schreeuwen Mattiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zit wel iets verschil in tijd inderdaad. Zou je dat kunnen horen op de stream denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |