Dat was BB die riep het net omquote:
Nou Axel en Jane waren behoorlijk aan het gillen en achter elkaar aan het rennen.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:33 schreef greysbones het volgende:
Jane was niet aan het schreeuwen
Geen idee wie het wel was
Zegt Jane
Nee, gewoon stil in de kamer en hoorde ook geluid....quote:Op maandag 3 maart 2025 15:33 schreef greysbones het volgende:
De sfeer is 2 dagen goed geweest
Volgens Jane
En na het kluis moment niet meer
Wat een onzin
En nu zegt Jane dat ze gisteravond niks deden
Volgens mij kan Jane ook niet zo goed tegen drank......quote:Op maandag 3 maart 2025 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Axel en Jane waren behoorlijk aan het gillen en achter elkaar aan het rennen.
Ze waren idd daarvoor aan het zuipen in de suitequote:Op maandag 3 maart 2025 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij kan Jane ook niet zo goed tegen drank......
Is voor volgende knutsel koppelquote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef Jockari het volgende:
Brandalarm !!! Of zoiets... Hels kabaal !
Die waren aan het gillen etcquote:Op maandag 3 maart 2025 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, gewoon stil in de kamer en hoorde ook geluid....![]()
Neequote:Op maandag 3 maart 2025 15:40 schreef zodeju het volgende:
Oh, zijn ze al geweest vandaag Axel en JaNE......
Ze waren gister als 1e.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:40 schreef zodeju het volgende:
Oh, zijn ze al geweest vandaag Axel en JaNE......
Ik snap hem.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze waren gister als 1e.
Keanu en Matti zijn als enige nog niet in het atelier geweest. De andere moeten ook allemaal wel nog verder werken
Voelt wat aan als prei waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Keanu heeft nog nooit schuurpapier in zijn handen gehad
quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voelt wat aan als prei waarschijnlijk.
Sharice ging vannacht inderdaad naar buiten toen ze de spuitlak gebruikte. Daar was toen een stukje kunstgras dat mooi zilver kleurde, lol.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou dat verf spuiten even buiten doen keanu
Echt? Jezus...quote:Op maandag 3 maart 2025 15:55 schreef kater1 het volgende:
Keanu heeft een grafische opleiding gehad???? In z'n dromen zeker.
Hij heeft iig geen engelbewaatderquote:Op maandag 3 maart 2025 15:55 schreef kater1 het volgende:
Alleen het hoofdstuk "Hoe slijp ik een potlood"quote:Op maandag 3 maart 2025 15:55 schreef kater1 het volgende:
Is hij wel voor geslaagd hč. Met de hakken over de sloot, maar toch.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen het hoofdstuk "Hoe slijp ik een potlood"
Hij heeft alles vast gespotenquote:
en haar hele houding en gezicht zijn ook ontspannen.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:14 schreef OmaJacky het volgende:
En toch denk ik dat Charice heel erg is mee gezogen in het negatieve karakter wat Milena heeft. vind ik
Zo als ze nu is is ze toch anders vvind ik .
Ze heeft alles onthouden wat Jane over haar vader bv heeft verteld.
En de manier waarop ze nu praat met Jane is ook gewoon normaal, interesse.
Dit is toch treurigquote:Op maandag 3 maart 2025 16:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft alles vast gespotenecht nog nooit zo’n nitwit meegemaakt
wat is dat een domme gast
Vind ik ookquote:Op maandag 3 maart 2025 16:14 schreef OmaJacky het volgende:
En toch denk ik dat Charice heel erg is mee gezogen in het negatieve karakter wat Milena heeft. vind ik
Zo als ze nu is is ze toch anders vvind ik .
Ze heeft alles onthouden wat Jane over haar vader bv heeft verteld.
En de manier waarop ze nu praat met Jane is ook gewoon normaal, interesse.
Die snaren krijgen ze nooit meer losgedraaid als die moeten worden vervangenquote:
Dan ben je de enige denk ikquote:Op maandag 3 maart 2025 16:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En toch denk ik dat het heel vet gaat worden…👍🏻
WD-40 vetquote:Op maandag 3 maart 2025 16:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En toch denk ik dat het heel vet gaat worden…👍🏻
Tis echt te triest ditquote:Op maandag 3 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
Sorry voor de fans hier, maar deze opdracht kan ik niet aanzien. Wat een gezeik.
Sterkte Jockari, ik begrijp je volkomen. Beterschap gewenst.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
Sorry voor de fans hier, maar deze opdracht kan ik niet aanzien. Wat een gezeik.
Zelfs dat lukt niet, hij moet pastelkleuren doenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:23 schreef engine het volgende:
Matthie heeft wel geluk met zijn grote witte vaas
Tja hij kan 'm perongeluk van de tafel stotenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:23 schreef engine het volgende:
Matthie heeft wel geluk met zijn grote witte vaas
Die grafische opleiding van hem had waarschijnlijk nog een hoofdstuk: "Kunstpoepen in de thuispot", meer kan het niet geweest zijn.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die grafische opleiding van hem had waarschijnlijk nog een hoofdstuk: "Kunstpoepen in de thuispot", meer kan het niet geweest zijn.
BB heeft dit jaar al vaker grappige uitspraken gehadquote:
Fijn dat je wat laat weten van de andere stream Koos.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
Axel weet niet dat keanu en jolien weer extra dingen hebben
Zat ik ook al maar te kijkenquote:
Ik denk dat er ook echt wel mensen zijn die het inderdaad niet leuk vinden wat Jordy doet of heeft gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:28 schreef Koos1958 het volgende:
Stemgedoe en welke ze erop zetten. Axel weer dat hij niet weet hoe jordy er nu bij staat buiten. Mensen vinden het niet leuk wat hij gister heeft gedaan. Axel denkt echt verkeerd. En ook dat hun 4 beslissen wie er op de bank komen. Die 4 anderen mogen ook stemmen. Hij denkt dat hij almachtig is.
Oh vandaar dat Sharice blij is eindelijk Mattie erop.......quote:Op maandag 3 maart 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hopen de 'dief' te kunnen kopen. Dan gaan ze de redding stelen van Matt.
Ja je kan er donder op zeggen dat dit zo gebeurd.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
Niet iedereen houdt van dat stiekeme gedoequote:Op maandag 3 maart 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook echt wel mensen zijn die het inderdaad niet leuk vinden wat Jordy doet of heeft gedaan.
Tuurlijk maar dan nog gaat hij niet weg. Anders is het de hele dag kijken naar zonnende of kaartende mensen.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook echt wel mensen zijn die het inderdaad niet leuk vinden wat Jordy doet of heeft gedaan.
Hier net zo en dan die BB erbijquote:Op maandag 3 maart 2025 16:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn god ik zit hier gewoon in me uppie te lachen hier wat een kneus![]()
Dat is helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan nog gaat hij niet weg. Anders is het de hele dag kijken naar zonnende of kaartende mensen.
Nou de meeste wel hoor met dat geld heeft hij weer een leuke actie gedaan. Dat gezeur en gezeik van bv axel en sharice is gewoon niet leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van dat stiekeme gedoe
Bij gebrek aan Milena begint ze zich nu te hechten aan Jane. Het ging net een beetje de goede kant op met Sharice. Als ze nu gaat plakken aan Jane loopt het weer verkeerd.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice en Jane proberen iets te bedenken om ruzie te kunnen maken.
Dat hou je altijd, de een vindt het niet leuk en een ander wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is gewoon een plakker. En gelukkig is Jane geen Milena.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Milena begint ze zich nu te hechten aan Jane. Het ging net een beetje de goede kant op met Sharice. Als ze nu gaat plakken aan Jane loopt het weer verkeerd.
ik vond het een heel stomme actie met dat geld, en ik denk met mij wel meer mensen.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou de meeste wel hoor met dat geld heeft hij weer een leuke actie gedaan. Dat gezeur en gezeik van bv axel en sharice is gewoon niet leuk om naar te kijken
Ja die BB moet toch ook denken wat heb ik aangehaaldquote:Op maandag 3 maart 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo en dan die BB erbij![]()
En die snaren is kut maar je kan er zo nieuwe opzetten.
En dat er zogenaamd ruzie hebben is zo ontzettend leuk voor de kijkers......quote:Op maandag 3 maart 2025 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice en Jane proberen iets te bedenken om ruzie te kunnen maken.
En dat vinden dan andere misschien wel leuk.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou de meeste wel hoor met dat geld heeft hij weer een leuke actie gedaan. Dat gezeur en gezeik van bv axel en sharice is gewoon niet leuk om naar te kijken
Waarquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is gewoon een plakker. En gelukkig is Jane geen Milena.
Oh jammer dan vinden zo ook het spel van ruzie niet leuk waar ze al mee begonnen zijn....quote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van dat stiekeme gedoe
Dat zegt jordy zelf ook. Axel denkt dat hij wint zeker.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Ik denk dat hij [Jordy] ver gaat komen, maar geen winnaar.
Ik vond het geweldig, ik had het wel eerder verwacht dat iemand alles zou pakkenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het een heel stomme actie met dat geld, en ik denk met mij wel meer mensen.
Dat kan ik niet beantwoorden, heeft hij niet gezegd net.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zegt jordy zelf ook. Axel denkt dat hij wint zeker.
Hij wil geen speter tafelquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja die BB moet toch ook denken wat heb ik aangehaald
Ze heeft ook al een hele avond Jolien gekroeld en gemasseerd.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Milena begint ze zich nu te hechten aan Jane. Het ging net een beetje de goede kant op met Sharice. Als ze nu gaat plakken aan Jane loopt het weer verkeerd.
Ik bedoel dat sarcastischquote:Op maandag 3 maart 2025 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beantwoorden, heeft hij niet gezegd net.
Het blijft toch in de pot voor de winnaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het een heel stomme actie met dat geld, en ik denk met mij wel meer mensen.
A jij hebt het sprongetje vast gelegdquote:
Ja maar de meerderheid vind het geweldig dus eruit gaan doet hij niet hieromquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Was die gitaar niet van de moeder van een fan met emotionele waarde en waar die fan af en toe op speelde als herinnering?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:26 schreef chufi het volgende:
Keabu denkt zelfs nog dat ie gitaar het nog gewoon doet
Tenzij je het uitgeeft aan GC'ers natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 16:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het blijft toch in de pot voor de winnaar.
Dan kom ik echt niet meer bij hoor, hopelijk is die 4 april aanwezig bij de liveshow.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was die gitaar niet van de moeder van een fan met emotionele waarde en waar die fan af en toe op speelde als herinnering?
Als dat zo is dan is het toch ook niet slim om dit daar te laten doen?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was die gitaar niet van de moeder van een fan met emotionele waarde en waar die fan af en toe op speelde als herinnering?
Sja.. dan moet je 'm niet opsturen.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan kom ik echt niet meer bij hoor, hopelijk is die 4 april aanwezig bij de liveshow.
Daarom kan ik er ook dan om lachen, dat stuur je dan toch niet op.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het toch ook niet slim om dit daar te laten doen?
Zal wel meevallen. Anders stuur je zo'n gitaar niet naar dit stelletje ongeregeldquote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tja wat verwachten ze danquote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja.. dan moet je 'm niet opsturen.
Ja zit er net zo inquote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom kan ik er ook dan om lachen, dat stuur je dan toch niet op.
De mensen die jordy leuk vinden, vinden zijn actie leuk en mensen die jordy niet leuk vinden, vinden dat niet. Maar dat was al zo en veranderd dus niks.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar de meerderheid vind het geweldig dus eruit gaan doet hij niet hierom
Ik herken dat wel. Winterzon en lentezon heerlijk maar in de zomer haat ik die zon. Te heet en te fel.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:46 schreef zodeju het volgende:
Ach, Axel net als Jane houdt niet van in zon liggen behalve nu die winter zon....
Als je goed luistert dan merk je dat hij bijna alles leuk vindt wat Jane leuk vindt....
‘Die gitaar is ooit nog van m’n moeder geweest’ zei ze alleen. Het object waar ‘emotionele waarde’ werd gezegd was die van Pootje. Net ff gecheckt to be sure.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan voordat Jordy het pakte het er ook over had om het te doen. Die man is zo zuur hequote:Op maandag 3 maart 2025 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zit Axel wel hoog dat Jordy alles heeft gepakt, en dan zegt : "Was een grapje"
Maar hij heeft niet door dat hij steeds verbitterend wordt en zo erg gaag zakken. Hij voelt zich al winnaar want hij weet hoe mensen buiten denken.....quote:Op maandag 3 maart 2025 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : JMJ en als jij [Jane] nou even je toneelstukje doet. En ik hoop dat mensen de actie van J niet waarderen, dat hij naar huis gaat.
Dat ben ik met je eens.....maar de hele dag in de zon liggen ook al is het winterzon hoeft van mij echt niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Winterzon en lentezon heerlijk maar in de zomer haat ik die zon. Te heet en te fel.
Dat is in iedere RLS zodra er maar een straaltje zon te zien is zitten ze er een hele dag inquote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.....maar de hele dag in de zon liggen ook al is het winterzon hoeft van mij echt niet.
Dit blijft rond zingen maar is gewoon niet juist. Ik herhaal het dus ook nog maar een keer.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En dan voordat Jordy het pakte het er ook over had om het te doen. Die man is zo zuur he
Alles van hem zit hem hoog.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zit Axel wel hoog dat Jordy alles heeft gepakt, en dan zegt : "Was een grapje"
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit blijft rond zingen maar is gewoon niet juist. Ik herhaal het dus ook nog maar een keer.
Voor het spel ving Sharice op dat Jordy tegen Jolien zei dat ie van plan was alles te pakken
Na het spel hadden Sharice, Axel, Pootje en Jane het er daarom over dat zij hem voor moesten zijn door alles te pakken.
Dit hebben ze alleen niet gedaan. Wat niet slim is, maar dat terzijde. Het is Jordy's plan geweest, niet die van Axel.
Snap ik, toen hij het zelf om een paar tientjes deed werd ie er weken om met de nek aangekeken door oa. Jordy. Nu doet Jordy het zelf voor 1300 'voor de grap'.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij begrijpt de grap er niet van.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
En waar ligt Jordy nu danquote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan nog gaat hij niet weg. Anders is het de hele dag kijken naar zonnende of kaartende mensen.
Ik snap ze wel. Ik zit ook in dubio. Kan soms echt wel om ‘m lachen en best een okee gast. Heeft een leuke, grappige en aardige kant. Maar aan de andere kant een soms irritant, soms te aanwezig, regelmatig hypocriet mannetje die iets te veel naast z’n schoenen loopt en te veel aandacht en een soort macht wil. Te graag in het middelpunt staat. Vooral dat lachen als ie zelf iets doet maar boos zijn als een ander hetzelfde doet is strontvervelend soms.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:51 schreef Rhosyn het volgende:
Daarnet hoorde ik Jane, Charice, Axel en Pootje zeggen dat ze Jordy als persoon een geweldige kerel vinden maar het spel speelt hij irritant. Koud en berekenend. De speler Jordy vinden ze verschrikkelijk. De persoon Jordy leuk.
Okee
Ja zal zo zijn en dat moet Jordy mee dealen en dat hij zo zuur reageert elke keer dat is mijn ogen persoonlijk en niets spel. En hij kan wel zeggen dat dat niet zo is maar het straalt bij hem uit aan alle kanten. Ik vond en vind het nog steeds een goede grap wie het ook gedaan zou hebben. Als het nou om 10000 ging had ik anders gereageerdquote:Op maandag 3 maart 2025 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit blijft rond zingen maar is gewoon niet juist. Ik herhaal het dus ook nog maar een keer.
Voor het spel ving Sharice op dat Jordy tegen Jolien zei dat ie van plan was alles te pakken
Na het spel hadden Sharice, Axel, Pootje en Jane het er daarom over dat zij hem voor moesten zijn door alles te pakken.
Dit hebben ze alleen niet gedaan. Wat niet slim is, maar dat terzijde. Het is Jordy's plan geweest, niet die van Axel.
kijken welke gc. ze zeggen nu 2x dubbele stemquote:Op maandag 3 maart 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Aan jordy zijn spullen zitten door axel.
Was een andere tijd toen had niemand geld en was hij er nog geen weekquote:Op maandag 3 maart 2025 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ik, toen hij het zelf om een paar tientjes deed werd ie er weken om met de nek aangekeken door oa. Jordy. Nu doet Jordy het zelf voor 1300 'voor de grap'.
Maar we weten het nu wel, Axel blijft er mij ook te lang in hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond lekker zuipen en misdragen.
Volgende misselijk thuis onder een dekentje de media volgen
Hell To The Liars
Hij is leuk vanmiddag trouwens de hele BB is hij wel leukquote:
Echt he......kijken op een poster hoeveel van die gamedingen hij heeft...die poster hebben ze toch niet zelf gemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Aan jordy zijn spullen zitten door axel.
En het is algemeen bekend dat er veel fans zijn die zitten te wachtende dit soort praktijken.. dat zag je al met Huub in DGK, Jessie in Utopia en Jeffrey in Ejvjlquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hou je altijd, de een vindt het niet leuk en een ander wel.
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:58 schreef Droopie het volgende:
Jordy vanavond in RTL BoulevardDit is toch niet leuk meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond lekker zuipen en misdragen.
Volgende misselijk thuis onder een dekentje de media volgenMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Kijk die druipers aan de zijkantquote:
Dat geloof ik direct maar ik doelde meer op het gedrag van Jordy wat ziekelijk isquote:Op maandag 3 maart 2025 17:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is ook niet in Boulevard..staat nergens
Vind het een beetje clickbait, maar ja staat ook tussen allerlei clickbait op zo'n google nieuws voorkeuren.quote:
Hij heeft niet echt een filter, ook niet 's nachts met dat soort dingen.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct maar ik doelde meer op het gedrag van Jordy wat ziekelijk is
Ja maar dat mag allemaal, het is Jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 17:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct maar ik doelde meer op het gedrag van Jordy wat ziekelijk is
Mogen ze niet op elkaars poster kijken?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he......kijken op een poster hoeveel van die gamedingen hij heeft...die poster hebben ze toch niet zelf gemaakt.
Als dit echt is vind ik dat treurig.....
Ze gaan er vol in......quote:Op maandag 3 maart 2025 17:01 schreef RelDaThief het volgende:
Jane moet gewoon beginnen met Axel op te offeren en Matt eruit spelen.
Die staan haar serieus in de weg.
Moest Sharice wat subtieler kunnen zijn zou ze daar meer mee kunnen bekomen dan met Axel, die kan ze ook makkelijk zichzelf + Pootje laten opblazen nadat ze wat vuil werk heeft opgeknapt. Keanu kan ze dan als bliksemafleider gebruiken...
In elk geval nu moet ze volledig buiten schot blijven voor een week of 2, anders gaat die gast alles om zeep helpen.
Ik vind het dan eerder om te jankenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan kom ik echt niet meer bij hoor, hopelijk is die 4 april aanwezig bij de liveshow.
Link staat erbij, gewoon op de rtl site.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is ook niet in Boulevard..staat nergens
Ook toen was de boodschap: Je speelt voor jezelf.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was een andere tijd toen had niemand geld en was hij er nog geen week
Niet ergens uit pakken......quote:Op maandag 3 maart 2025 17:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mogen ze niet op elkaars poster kijken?
Vorige jaren was het huis ook zoveel mooier. Ziet er maar karig uit nu.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
Axel vind de ruimte saai. Vorig jaar stonden er planten en meer opfleuring. Jane vindt het hele interieur lelijk...
Zat in de doos....ook al zit er geen deksel op.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lag boven op de doos, het is nou niet zou dat ze in zijn kast aan het rommelen waren
Ja inderdaad dramaquote:Op maandag 3 maart 2025 17:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zat in de doos....ook al zit er geen deksel op.
Vond het wel grappig die weer eens te horen voor het eerst sinds … 2008(?). Was vast rond die tijdquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Pastel? Ik ben niet zo'n held met al die kleuren, maar pastel?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Jordy en Niels nog in de suite liggen en over Axel roddelen wat voor verschrikkelijke speler hij was en ze hadden ook totaal niet de behoefte om hem na BB te leren kennen. Ze zouden hem er elke week opzetten totdat hij weg was. Zowel Niels als Jordy hadden echt een hekel aan hem en Jordy nog steeds al beweert hij nu wat anders.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ik, toen hij het zelf om een paar tientjes deed werd ie er weken om met de nek aangekeken door oa. Jordy. Nu doet Jordy het zelf voor 1300 'voor de grap'.
Maar we weten het nu wel, Axel blijft er mij ook te lang in hangen.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie Jordy en Niels nog in de suite liggen en over Axel roddelen wat voor verschrikkelijke speler hij was en ze hadden ook totaal niet de behoefte om hem na BB te leren kennen. Ze zouden hem er elke week opzetten totdat hij weg was. Zowel Niels als Jordy hadden echt een hekel aan hem en Jordy nog steeds al beweert hij nu wat anders.
Dat hij nu Axel niet had genomineerd was alleen omdat Milena nomineren hem beter uit zou komen in het spel.. niet meer en niet minder.
Zijn in ieder geval geen donkere kleuren maar vrolijke kleuren. Beetje donkerpastel.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Denk niet dat hij aan het miepen is maar het heel leuk vindt dat hij zoveel aandacht van BB heeft gekregen.....quote:Op maandag 3 maart 2025 17:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu nog steeds miepen over dat BB hem aan het roasten was
Als je staat te spuiten als een malloot die nog nooit verf heeft gespoten dan helpt een fõhn ook niet. Een dikke laag natte verf er onder droogt er niet meequote:Op maandag 3 maart 2025 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
Dat ze niet op het idee komen om een föhn daar neer te leggen.. droog je de verf snel mee
Dan moet axel zelf ook zijn klep houden want die heeft ook niet altijd eerlijk gedeeld.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook toen was de boodschap: Je speelt voor jezelf.
Dat is wat ze doen. De een wilde daar eerder mee beginnen dan de ander. Je kunt dat niet eerst iemand kwalijk nemen om vervolgens hetzelfde te doen. Hoe lang iemand er was of hoe hoog de pot toen was staat er helemaal los van
Oppervlakkige kerel.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
Terugkerend gespreksonderwerp van Axel, het perfecte zonnetje om in te liggen.
Laat hem maar vol lopen, wordt leuke TVquote:Op maandag 3 maart 2025 17:17 schreef Hznootje het volgende:
Vanavond maar flink wat bier, dan kan Jordy zichzelf weer even voor schut zetten
Klopt, hij vertelde dat tegen Jane.....hij had ook geld gepikt.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet axel zelf ook zijn klep houden want die heeft ook niet altijd eerlijk gedeeld.
Wanneer niet dan? Behalve dat geld wat niet eerlijk verdeeld mócht worden?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet axel zelf ook zijn klep houden want die heeft ook niet altijd eerlijk gedeeld.
Is leuk toch om te zien. Hij wordt overmoedig en heeft geen kwade dronk.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:17 schreef Hznootje het volgende:
Vanavond maar flink wat bier, dan kan Jordy zichzelf weer even voor schut zetten
Ergens in de eerste weken. Eerste week van Axel zoiets.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wanneer niet dan? Behalve dat geld wat niet eerlijk verdeeld mócht worden?
ja, het gehamer over die 10.000 euroquote:Op maandag 3 maart 2025 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wanneer niet dan? Behalve dat geld wat niet eerlijk verdeeld mócht worden?
Klopt, z'n punt is dan ook meer dat hem dat toen niet in dank werd afgenomen door oa. Jordy, dus z'n verontwaardiging dat uitgerekend hij nu die hele pot 'voor de grap' pakt snap ik wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |