Niet ergens uit pakken......quote:Op maandag 3 maart 2025 17:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mogen ze niet op elkaars poster kijken?
Vorige jaren was het huis ook zoveel mooier. Ziet er maar karig uit nu.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
Axel vind de ruimte saai. Vorig jaar stonden er planten en meer opfleuring. Jane vindt het hele interieur lelijk...
Zat in de doos....ook al zit er geen deksel op.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lag boven op de doos, het is nou niet zou dat ze in zijn kast aan het rommelen waren
Ja inderdaad dramaquote:Op maandag 3 maart 2025 17:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zat in de doos....ook al zit er geen deksel op.
Vond het wel grappig die weer eens te horen voor het eerst sinds … 2008(?). Was vast rond die tijdquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Pastel? Ik ben niet zo'n held met al die kleuren, maar pastel?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Jordy en Niels nog in de suite liggen en over Axel roddelen wat voor verschrikkelijke speler hij was en ze hadden ook totaal niet de behoefte om hem na BB te leren kennen. Ze zouden hem er elke week opzetten totdat hij weg was. Zowel Niels als Jordy hadden echt een hekel aan hem en Jordy nog steeds al beweert hij nu wat anders.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ik, toen hij het zelf om een paar tientjes deed werd ie er weken om met de nek aangekeken door oa. Jordy. Nu doet Jordy het zelf voor 1300 'voor de grap'.
Maar we weten het nu wel, Axel blijft er mij ook te lang in hangen.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie Jordy en Niels nog in de suite liggen en over Axel roddelen wat voor verschrikkelijke speler hij was en ze hadden ook totaal niet de behoefte om hem na BB te leren kennen. Ze zouden hem er elke week opzetten totdat hij weg was. Zowel Niels als Jordy hadden echt een hekel aan hem en Jordy nog steeds al beweert hij nu wat anders.
Dat hij nu Axel niet had genomineerd was alleen omdat Milena nomineren hem beter uit zou komen in het spel.. niet meer en niet minder.
Zijn in ieder geval geen donkere kleuren maar vrolijke kleuren. Beetje donkerpastel.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Denk niet dat hij aan het miepen is maar het heel leuk vindt dat hij zoveel aandacht van BB heeft gekregen.....quote:Op maandag 3 maart 2025 17:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu nog steeds miepen over dat BB hem aan het roasten was
Als je staat te spuiten als een malloot die nog nooit verf heeft gespoten dan helpt een fõhn ook niet. Een dikke laag natte verf er onder droogt er niet meequote:Op maandag 3 maart 2025 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
Dat ze niet op het idee komen om een föhn daar neer te leggen.. droog je de verf snel mee
Dan moet axel zelf ook zijn klep houden want die heeft ook niet altijd eerlijk gedeeld.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook toen was de boodschap: Je speelt voor jezelf.
Dat is wat ze doen. De een wilde daar eerder mee beginnen dan de ander. Je kunt dat niet eerst iemand kwalijk nemen om vervolgens hetzelfde te doen. Hoe lang iemand er was of hoe hoog de pot toen was staat er helemaal los van
Oppervlakkige kerel.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
Terugkerend gespreksonderwerp van Axel, het perfecte zonnetje om in te liggen.
Laat hem maar vol lopen, wordt leuke TVquote:Op maandag 3 maart 2025 17:17 schreef Hznootje het volgende:
Vanavond maar flink wat bier, dan kan Jordy zichzelf weer even voor schut zetten
Klopt, hij vertelde dat tegen Jane.....hij had ook geld gepikt.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet axel zelf ook zijn klep houden want die heeft ook niet altijd eerlijk gedeeld.
Wanneer niet dan? Behalve dat geld wat niet eerlijk verdeeld mócht worden?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet axel zelf ook zijn klep houden want die heeft ook niet altijd eerlijk gedeeld.
Is leuk toch om te zien. Hij wordt overmoedig en heeft geen kwade dronk.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:17 schreef Hznootje het volgende:
Vanavond maar flink wat bier, dan kan Jordy zichzelf weer even voor schut zetten
Ergens in de eerste weken. Eerste week van Axel zoiets.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wanneer niet dan? Behalve dat geld wat niet eerlijk verdeeld mócht worden?
ja, het gehamer over die 10.000 euroquote:Op maandag 3 maart 2025 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wanneer niet dan? Behalve dat geld wat niet eerlijk verdeeld mócht worden?
Klopt, z'n punt is dan ook meer dat hem dat toen niet in dank werd afgenomen door oa. Jordy, dus z'n verontwaardiging dat uitgerekend hij nu die hele pot 'voor de grap' pakt snap ik wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |