Dan ben je de enige denk ikquote:Op maandag 3 maart 2025 16:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En toch denk ik dat het heel vet gaat worden…👍🏻
WD-40 vetquote:Op maandag 3 maart 2025 16:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En toch denk ik dat het heel vet gaat worden…👍🏻
Tis echt te triest ditquote:Op maandag 3 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
Sorry voor de fans hier, maar deze opdracht kan ik niet aanzien. Wat een gezeik.
Sterkte Jockari, ik begrijp je volkomen. Beterschap gewenst.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
Sorry voor de fans hier, maar deze opdracht kan ik niet aanzien. Wat een gezeik.
Zelfs dat lukt niet, hij moet pastelkleuren doenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:23 schreef engine het volgende:
Matthie heeft wel geluk met zijn grote witte vaas
Tja hij kan 'm perongeluk van de tafel stotenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:23 schreef engine het volgende:
Matthie heeft wel geluk met zijn grote witte vaas
Die grafische opleiding van hem had waarschijnlijk nog een hoofdstuk: "Kunstpoepen in de thuispot", meer kan het niet geweest zijn.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die grafische opleiding van hem had waarschijnlijk nog een hoofdstuk: "Kunstpoepen in de thuispot", meer kan het niet geweest zijn.
BB heeft dit jaar al vaker grappige uitspraken gehadquote:
Fijn dat je wat laat weten van de andere stream Koos.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
Axel weet niet dat keanu en jolien weer extra dingen hebben
Zat ik ook al maar te kijkenquote:
Ik denk dat er ook echt wel mensen zijn die het inderdaad niet leuk vinden wat Jordy doet of heeft gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:28 schreef Koos1958 het volgende:
Stemgedoe en welke ze erop zetten. Axel weer dat hij niet weet hoe jordy er nu bij staat buiten. Mensen vinden het niet leuk wat hij gister heeft gedaan. Axel denkt echt verkeerd. En ook dat hun 4 beslissen wie er op de bank komen. Die 4 anderen mogen ook stemmen. Hij denkt dat hij almachtig is.
Oh vandaar dat Sharice blij is eindelijk Mattie erop.......quote:Op maandag 3 maart 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hopen de 'dief' te kunnen kopen. Dan gaan ze de redding stelen van Matt.
Ja je kan er donder op zeggen dat dit zo gebeurd.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
Niet iedereen houdt van dat stiekeme gedoequote:Op maandag 3 maart 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook echt wel mensen zijn die het inderdaad niet leuk vinden wat Jordy doet of heeft gedaan.
Tuurlijk maar dan nog gaat hij niet weg. Anders is het de hele dag kijken naar zonnende of kaartende mensen.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook echt wel mensen zijn die het inderdaad niet leuk vinden wat Jordy doet of heeft gedaan.
Hier net zo en dan die BB erbijquote:Op maandag 3 maart 2025 16:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn god ik zit hier gewoon in me uppie te lachen hier wat een kneus![]()
Dat is helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan nog gaat hij niet weg. Anders is het de hele dag kijken naar zonnende of kaartende mensen.
Nou de meeste wel hoor met dat geld heeft hij weer een leuke actie gedaan. Dat gezeur en gezeik van bv axel en sharice is gewoon niet leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van dat stiekeme gedoe
Bij gebrek aan Milena begint ze zich nu te hechten aan Jane. Het ging net een beetje de goede kant op met Sharice. Als ze nu gaat plakken aan Jane loopt het weer verkeerd.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice en Jane proberen iets te bedenken om ruzie te kunnen maken.
Dat hou je altijd, de een vindt het niet leuk en een ander wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is gewoon een plakker. En gelukkig is Jane geen Milena.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Milena begint ze zich nu te hechten aan Jane. Het ging net een beetje de goede kant op met Sharice. Als ze nu gaat plakken aan Jane loopt het weer verkeerd.
ik vond het een heel stomme actie met dat geld, en ik denk met mij wel meer mensen.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou de meeste wel hoor met dat geld heeft hij weer een leuke actie gedaan. Dat gezeur en gezeik van bv axel en sharice is gewoon niet leuk om naar te kijken
Ja die BB moet toch ook denken wat heb ik aangehaaldquote:Op maandag 3 maart 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net zo en dan die BB erbij![]()
En die snaren is kut maar je kan er zo nieuwe opzetten.
En dat er zogenaamd ruzie hebben is zo ontzettend leuk voor de kijkers......quote:Op maandag 3 maart 2025 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice en Jane proberen iets te bedenken om ruzie te kunnen maken.
En dat vinden dan andere misschien wel leuk.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou de meeste wel hoor met dat geld heeft hij weer een leuke actie gedaan. Dat gezeur en gezeik van bv axel en sharice is gewoon niet leuk om naar te kijken
Waarquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is gewoon een plakker. En gelukkig is Jane geen Milena.
Oh jammer dan vinden zo ook het spel van ruzie niet leuk waar ze al mee begonnen zijn....quote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van dat stiekeme gedoe
Dat zegt jordy zelf ook. Axel denkt dat hij wint zeker.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Ik denk dat hij [Jordy] ver gaat komen, maar geen winnaar.
Ik vond het geweldig, ik had het wel eerder verwacht dat iemand alles zou pakkenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het een heel stomme actie met dat geld, en ik denk met mij wel meer mensen.
Dat kan ik niet beantwoorden, heeft hij niet gezegd net.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zegt jordy zelf ook. Axel denkt dat hij wint zeker.
Hij wil geen speter tafelquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja die BB moet toch ook denken wat heb ik aangehaald
Ze heeft ook al een hele avond Jolien gekroeld en gemasseerd.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Milena begint ze zich nu te hechten aan Jane. Het ging net een beetje de goede kant op met Sharice. Als ze nu gaat plakken aan Jane loopt het weer verkeerd.
Ik bedoel dat sarcastischquote:Op maandag 3 maart 2025 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beantwoorden, heeft hij niet gezegd net.
Het blijft toch in de pot voor de winnaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het een heel stomme actie met dat geld, en ik denk met mij wel meer mensen.
A jij hebt het sprongetje vast gelegdquote:
Ja maar de meerderheid vind het geweldig dus eruit gaan doet hij niet hieromquote:Op maandag 3 maart 2025 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Was die gitaar niet van de moeder van een fan met emotionele waarde en waar die fan af en toe op speelde als herinnering?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:26 schreef chufi het volgende:
Keabu denkt zelfs nog dat ie gitaar het nog gewoon doet
Tenzij je het uitgeeft aan GC'ers natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 16:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het blijft toch in de pot voor de winnaar.
Dan kom ik echt niet meer bij hoor, hopelijk is die 4 april aanwezig bij de liveshow.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was die gitaar niet van de moeder van een fan met emotionele waarde en waar die fan af en toe op speelde als herinnering?
Als dat zo is dan is het toch ook niet slim om dit daar te laten doen?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was die gitaar niet van de moeder van een fan met emotionele waarde en waar die fan af en toe op speelde als herinnering?
Sja.. dan moet je 'm niet opsturen.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan kom ik echt niet meer bij hoor, hopelijk is die 4 april aanwezig bij de liveshow.
Daarom kan ik er ook dan om lachen, dat stuur je dan toch niet op.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het toch ook niet slim om dit daar te laten doen?
Zal wel meevallen. Anders stuur je zo'n gitaar niet naar dit stelletje ongeregeldquote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tja wat verwachten ze danquote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja.. dan moet je 'm niet opsturen.
Ja zit er net zo inquote:Op maandag 3 maart 2025 16:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom kan ik er ook dan om lachen, dat stuur je dan toch niet op.
De mensen die jordy leuk vinden, vinden zijn actie leuk en mensen die jordy niet leuk vinden, vinden dat niet. Maar dat was al zo en veranderd dus niks.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar de meerderheid vind het geweldig dus eruit gaan doet hij niet hierom
Ik herken dat wel. Winterzon en lentezon heerlijk maar in de zomer haat ik die zon. Te heet en te fel.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:46 schreef zodeju het volgende:
Ach, Axel net als Jane houdt niet van in zon liggen behalve nu die winter zon....
Als je goed luistert dan merk je dat hij bijna alles leuk vindt wat Jane leuk vindt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |