Dan ben je de enige denk ikquote:Op maandag 3 maart 2025 16:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En toch denk ik dat het heel vet gaat worden…👍🏻
WD-40 vetquote:Op maandag 3 maart 2025 16:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
En toch denk ik dat het heel vet gaat worden…👍🏻
Tis echt te triest ditquote:Op maandag 3 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
Sorry voor de fans hier, maar deze opdracht kan ik niet aanzien. Wat een gezeik.
Sterkte Jockari, ik begrijp je volkomen. Beterschap gewenst.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
Sorry voor de fans hier, maar deze opdracht kan ik niet aanzien. Wat een gezeik.
Zelfs dat lukt niet, hij moet pastelkleuren doenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:23 schreef engine het volgende:
Matthie heeft wel geluk met zijn grote witte vaas
Tja hij kan 'm perongeluk van de tafel stotenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:23 schreef engine het volgende:
Matthie heeft wel geluk met zijn grote witte vaas
Die grafische opleiding van hem had waarschijnlijk nog een hoofdstuk: "Kunstpoepen in de thuispot", meer kan het niet geweest zijn.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die grafische opleiding van hem had waarschijnlijk nog een hoofdstuk: "Kunstpoepen in de thuispot", meer kan het niet geweest zijn.
BB heeft dit jaar al vaker grappige uitspraken gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |