Totototomatenplukkersquote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
voor Axel hoeft er geen Ned artiest te komen.. hij gaat voor niemand bewegen
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]apres ski
![]()
![]()
En een beetje carnavalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zal vast leuk worden![]()
Even geen strijd en ze hangen weer allemaal bij elkaar om de nek
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Misschien hadden beter DJ Bompa & De Mens kunnen komen. Broek uit op je hoofdquote:Op maandag 3 maart 2025 14:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Daarnaast stond Jordy halfnaakt te druipen in de woonkamer, dan zou ik ook even overslaan
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:55 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het allemaal over Nederlandse artiesten en Pootje kent er niets van![]()
De anderen vinden het raar. Ik vind het niet zo raar en zou ook niet echt Belgische artiesten op kunnen noemen.. ja Clouseau maar verder ook niet.
Eehhmmm.... we waren al dik 10 minuten klaar met de Marco discussie???quote:Op maandag 3 maart 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
Ieder zijn smaak, ieder zijn mening Maar Marco hoeft hier niet verdedigd of totaal afgebrand te worden
De een prijst hem de hemel in en de ander vindt niets helemaal goed.
En dan nu terug naar de streams
En kat elkaar eens niet zo af omdat iemand ergens anders in staat dan een ander
Het broeit, een gebroken nacht,dan een game wat ze van elkaar vinden, dan drank..quote:Op maandag 3 maart 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy wil zich vanavond echt klem zuipen
wat zei jane nu over Keanu?
Vind ik ook raarquote:Op maandag 3 maart 2025 14:55 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het allemaal over Nederlandse artiesten en Pootje kent er niets van![]()
De anderen vinden het raar. Ik vind het niet zo raar en zou ook niet echt Belgische artiesten op kunnen noemen.. ja Clouseau maar verder ook niet.
Dan is het duidelijk voor een volgende keer.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmmm.... we waren al dik 10 minuten klaar met de Marco discussie???
En ook nog ondertussen de meubels pimpen!quote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het broeit, een gebroken nacht,dan een game wat ze van elkaar vinden, dan drank..
Als het nu geen gezeik wordt weet ik het ook niet meer.
Keanu werd naar DBK geroepenquote:Op maandag 3 maart 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy wil zich vanavond echt klem zuipen
wat zei jane nu over Keanu?
Ze houden je wel bezigquote:Op maandag 3 maart 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk voor een volgende keer.
Ik was eerst in het TR dossier gedoken.
Ach ja, had ik maar een vak moeten lerenquote:
Die is zijn caravan seizoensklaar aan het maken en heeft geen tijd (Hoop ik...)quote:Op maandag 3 maart 2025 15:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien kunnen ze gewoon oud bewoners vragen om iets te komen zingen. Lenie van vorig jaar en die brompot Rob van 2 jaar geleden
kan je dit in de SC doen ik hoef die naam hier niet te zienquote:Op maandag 3 maart 2025 15:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien kunnen ze gewoon oud bewoners vragen om iets te komen zingen. Lenie van vorig jaar en die brompot Rob van 2 jaar geleden
quote:Op maandag 3 maart 2025 15:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Misschien hadden beter DJ Bompa & De Mens kunnen komen. Broek uit op je hoofd
Kan ook niet maar daar heeft ze zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dat dubbelspel van Jane, gaat mij ook zo tegenstaan! Ik vertrouw haar niet.
Maar de zon heeft echt wel kracht hoor!quote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, had ik maar een vak moeten leren![]()
Ze liggen daar buiten in de zon alsof het 20 graden is blote armen blote benen en het is 10 graden
Hier is het ook 10 graden, maar in de zon is het 20 graden hierquote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, had ik maar een vak moeten leren![]()
Ze liggen daar buiten in de zon alsof het 20 graden is blote armen blote benen en het is 10 graden
Maandagquote:Op maandag 3 maart 2025 15:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Maar wat is het weer vandaag? Ik geef een voorzet; het is een …dag!
Voor Jordy vandaag een zeikdagquote:Op maandag 3 maart 2025 15:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Maar wat is het weer vandaag? Ik geef een voorzet; het is een …dag!
Sorryquote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmmm.... we waren al dik 10 minuten klaar met de Marco discussie???
Moet je me daar voor wakker maken ?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
In mijn huis wordt niet geslapen, buitenshuis mag dus schijnbaar wel. Op beide streams slapende bewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |