quote:Op maandag 3 maart 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
* greysbones halen we allemaal even in
Hoeveel zou hij daar voor vangen, geen goedkoop grapje ditquote:Op maandag 3 maart 2025 14:27 schreef Verity het volgende:
Wel leuk dat hij ook probeert om beweging te krijgen in de bewoners.
Heel leuk gedaan juist van hem.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een slecht optreden!![]()
Maar ze krijgen vanavond een feestje!![]()
Leuke freeze!
Feestjeeeequote:Op maandag 3 maart 2025 14:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoorde je dat? Hij zei Jordy doe je best.. Omg komt ie
OH echt dan zijn ze echt zuurquote:Op maandag 3 maart 2025 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
Die axel, jane, pootje en sharice niet eens een knuffel geven aan jordy. Zure vruchten
Ja TOPdag is alweer gevallen, hij is ineens niet meer moe…klaar mee iddquote:Op maandag 3 maart 2025 14:31 schreef Puzzie het volgende:
Weer genoeg Jordy gezien voor vandaag , ik hoor het wel
ze komen toch gewoon lachend en enthousiast naar binnen?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
Die axel, jane, pootje en sharice niet eens een knuffel geven aan jordy. Zure vruchten
Was hij al niet meerquote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja TOPdag is alweer gevallen, hij is ineens niet meer moe…klaar mee idd
Alleszins beter dan een grootmoeder die met een pot spagetti naar binnen komt.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
vond dit echt een hele leuke freeze![]()
![]()
Is dacht ik een bekend zanger onder nederlandstalige muziek.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:28 schreef RelDaThief het volgende:
Lol effe ne kluchtzanger erin gooien voor Jordy.
Mag hij bij het afronden ineens ook Matt en Axel meenemen en alle 4 samen naar huis vertrekken.
ja natuurlijk, hij liep meteen naar Jordy en weet waarschijnlijk dat Jordy dat liedje heel vaak zingtquote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
Jordy denkt ook echt dat hij speciaal voor hem komt
Weet ik wel. Net daarom...quote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dacht ik een bekend zanger onder nederlandstalige muziek.
Ja liedje is heel bekend en hij ook wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja uitdagen met die microfoon was leuk! Maar de andere helft van de tijd lag die Marco zelf in een deuk of zong vals of zong in zijn geheel niet... Kan zijn dat hij een probleem met zijn oortjes had, want daar zat ie steeds meer te kloten.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heel leuk gedaan juist van hem.
Lekker die microfoon bij die mensen hun mond enzo
Heel leuk gedaan door hem
Het is allemaal zo obviousquote:
s gewoon een top 40 nummer 1 hitquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is nummer 1 zanger van dit genre momenteel (of om discussie te voorkomen, de meeste dure in zijn segment).quote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En voor onsquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef Droopie het volgende:
Gelukkig voor de persoon Jordy dat ie zijn snuggy voor zijn lijf had.
Ja als haar vriend zou komen, wel even volledige info graagquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jane.net nog met haar grote mond ik ga gewoon bewegen
Mooier kon niet...en leuk dat ze bijna in hun nakie stonden.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Was niet best nee.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja uitdagen met die microfoon was leuk! Maar de andere helft van de tijd lag die Marco zelf in een deuk of zong vals of zong in zijn geheel niet... Kan zijn dat hij een probleem met zijn oortjes had, want daar zat ie steeds meer te kloten.
ja vastquote:Op maandag 3 maart 2025 14:30 schreef lojanda het volgende:
Hij krijgt nog even de opdracht van BB om te zeggen; Jordy doe je best
Ja dat was als er fans of familie kwamen dan zou ze bewegen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jane.net nog met haar grote mond ik ga gewoon bewegen
Oke dat laatste niet meegekregen goed dat je het zegtquote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja als haar vriend zou komen, wel even volledige info graag
De beste onder de "braderiezangers" noemen wij datquote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is nummer 1 zanger van dit genre momenteel (of om discussie te voorkomen, de meeste dure in zijn segment).
Pootje kent Marco nietquote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef Ebinas het volgende:
Omg. Ik ben benieuwd naar de reacties van degene die hem niet zo mogen
Dat laat zich raden.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef Ebinas het volgende:
Omg. Ik ben benieuwd naar de reacties van degene die hem niet zo mogen
Ik denk dat hij vandaag voor de eerste keer van Jordy heeft gehoord.. net voordat hij de opdracht kreeg van BB om aan het einde Jordy nog even aan te moedigenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja natuurlijk, hij liep meteen naar Jordy en weet waarschijnlijk dat Jordy dat liedje heel vaak zingt
Het klonk en zag er echt uit of dat zijn oortjes niks dedenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja uitdagen met die microfoon was leuk! Maar de andere helft van de tijd lag die Marco zelf in een deuk of zong vals of zong in zijn geheel niet... Kan zijn dat hij een probleem met zijn oortjes had, want daar zat ie steeds meer te kloten.
Net wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
s gewoon een top 40 nummer 1 hit
Niet iedereen houdt van Nederlands talig
Maar dat maakt hem nog geen kluchtzanger
Ik hou niet zo van deze stijl maar heb wel gehoord dat hij vrij sympathiek is.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Marco Schuitmaker denkt dat is weer 10k
Naah vind dat ook een beetje lulligquote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
De beste onder de "braderiezangers" noemen wij dat
Vaak worden dat soort artiesten er wel op gewezen hoor, mssn zelfs filmpjes aan het doorgestuurd door Jordy fans :quote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vandaag voor de eerste keer van Jordy heeft gehoord.. net voordat hij de opdracht kreeg van BB om aan het einde Jordy nog even aan te moedigen
Toen wolter kroes keek ook programma mee.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vandaag voor de eerste keer van Jordy heeft gehoord.. net voordat hij de opdracht kreeg van BB om aan het einde Jordy nog even aan te moedigen
Dit soort Nederlandstalige muziek is in Vlaanderen ook echt niet gekend, hoor. Dus helemaal niet vreemd. Ik kende die man ook helemaal niet tot zonet.quote:
die strijkt zijn gage op en gaat lekker verder cashen bij de carnavalquote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat maakt jou smaak beterquote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Net wel.
Schlagerzangers = kluchtzangers
Maar goed... Smaken (en het gebrek aan) verschillen...
Kluchtzanger? Die gast staat deze maand in de Ziggo Domequote:Op maandag 3 maart 2025 14:28 schreef RelDaThief het volgende:
Lol effe ne kluchtzanger erin gooien voor Jordy.
Mag hij bij het afronden ineens ook Matt en Axel meenemen en alle 4 samen naar huis vertrekken.
Pootje kan hem letterlijk meezingenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dit soort Nederlandstalige muziek is in Vlaanderen ook echt niet gekend, hoor. Dus helemaal niet vreemd. Ik kende die man ook helemaal niet tot zonet.
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kluchtzanger? Die gast staat deze maand in de Ziggo Dome
Dat is echt heel kut.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het klonk en zag er echt uit of dat zijn oortjes niks deden
Niet lullig bedoeld, zo noemen wij iedereen die Nederlandstalig zingt en waar wij geen klote aan vinden. Allemaal braderiezangers, mogen daar gaan staan, heb ik er geen last vanquote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naah vind dat ook een beetje lullig
Die man verdient er prima zijn geld mee
En zijn nummer kan door de meeste nl-ers worden meegezongen
Het is ook niet mijn muziek maar het is een vette nummer 1 hit hier geweest en je hoort hem op elk feestquote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja omdat Jordy dat al 2 maand nonstop loopt te zingen! Niet omdat het hier in Belgie al ooit op de radio geweest is of zo.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pootje kan hem letterlijk meezingen
Ik denk eerder dat ie eventueel een reactie niet zou kunnen horen van een bewoner.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het klonk en zag er echt uit of dat zijn oortjes niks deden
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze komen toch gewoon lachend en enthousiast naar binnen?
Tja. Veel mensen zonder smaak dus.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kluchtzanger? Die gast staat deze maand in de Ziggo Dome
Denk dat hij wel meer is.....en hoeft geen braderie's te doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit jaar moet dat een Nederlander worden zo langzamerhand na 2 jaar achter elkaar een Belg als winnaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Goh alweer? Zou hij BB moeten gaan winnen misschien
Mijn muziek ook niet maar net als vorig jaar met de EK en met een feestje of Carnaval is dit soort muziek natuurlijk wel leukquote:Op maandag 3 maart 2025 14:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn muziek maar het is een vette nummer 1 hit hier geweest en je hoort hem op elk feest
misschien volgt hij ook wel BB hahaquote:Op maandag 3 maart 2025 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja natuurlijk, hij liep meteen naar Jordy en weet waarschijnlijk dat Jordy dat liedje heel vaak zingt
Waarom zouden ze dat moeten doen? Dit slaat ook weer nergens opquote:Op maandag 3 maart 2025 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice kent het welquote:Op maandag 3 maart 2025 14:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja omdat Jordy dat al 2 maand nonstop loopt te zingen! Niet omdat het hier in Belgie al ooit op de radio geweest is of zo.
Eerlijk, had iemand me gezegd dat Jordy deze song zelf geschreven had, dan had ik dat 100% geloofd
Juist en om Mieke Telkamp nou te sturen voor Sharice is ook weer zo'n dooddoener.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jin muziek ook niet maar net als vorig jaar met de EK en met een feestje of Carnaval is dit soort muziek natuurlijk wel leuk![]()
Weer eens wat anders. Had alleen liever een ander soort muziek gehoordquote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Charice en oma kennen het ook en draaien het ookquote:Op maandag 3 maart 2025 14:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja omdat Jordy dat al 2 maand nonstop loopt te zingen! Niet omdat het hier in Belgie al ooit op de radio geweest is of zo.
Eerlijk, had iemand me gezegd dat Jordy deze song zelf geschreven had, dan had ik dat 100% geloofd
Ook niet direct mijn muziek, maar klinkt als een meezinger.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn muziek maar het is een vette nummer 1 hit hier geweest en je hoort hem op elk feest
Dat zei ze nietquote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Sharice wilde dat de opdracht faalde want hij moest gewoon bewegen vond ze.
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zeker, maar ze hebben niet geknield en tenen gekust enzo ...
Begin dit kansloze gedoe aardig zat te worden.
Hij ging ook voor Matt staan en noemde ook zijn naamquote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
Jordy denkt ook echt dat hij speciaal voor hem komt
Hmmm niet zonder smaak, andere smaak, ik hoor ook liever andere muziek maar hier is een flinke markt voorquote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Tja. Veel mensen zonder smaak dus.
Mag en kan.
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Juist en om Mieke Telkamp nou te sturen voor Sharice is ook weer zo'n dooddoener.
Het is ook een vette oorwurmquote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook niet direct mijn muziek, maar klinkt als een meezinger.
Ze zeiquote:
[..]
Juist en om Mieke Telkamp nou te sturen voor Sharice is ook weer zo'n dooddoener.
Origineel is door een Vlaamse zangeres gezongenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Wat ik zeg: dan had de opdracht dus mislukt. Ze zegt dit dus gewoon uit rancune.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei
Dat ze het niet erg had gevonden als hij had mee gezongen
Daar had ze wel begrip voor
Oja dat leerde ali toenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft het over Wolter Kroes die in het huis was..![]()
dat was toen wel een aanfluiting
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hmmm niet zonder smaak, andere smaak, ik hoor ook liever andere muziek maar hier is een flinke markt voor
Zoekt even de prijzenpot van de bewoners op na 2 maandenquote:Wat kost Marco Schuitmaker boeken? De prijs voor Marco Schuitmaker boeken is ¤ 9.495,- voor een set van een half uur, exclusief BTW en BUMA. Marco is een graag geziene artiest op uiteenlopende evenementen zoals bedrijfsfeesten, tentfeesten en kermissen, maar ook events zoals het Mega Piraten Festijn.
Nee sorry echt leuk bedoeld deze keer. Eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg: dan had de opdracht dus mislukt. Ze zegt dit dus gewoon uit rancune.
Apart, hoor. Maar Sharice heeft wel vaker nogal aparte smaak of interesses. Zo kende ze Jane ook goed van op social media... ik had zelf nog nooit van haar of Hooly girls gehoord.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice kent het wel
Haar oma kent het zelfs
Dan is ze gewoon niet zo slim.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee sorry echt leuk bedoeld deze keer. Eerlijk is eerlijk.
Tuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg: dan had de opdracht dus mislukt. Ze zegt dit dus gewoon uit rancune.
Ach dat compenseren ze met Action kwasten en verfquote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Zoekt even de prijzenpot van de bewoners op na 2 maanden
Hij heeft wel wat airplay op radio 2 en MNM gehad... Voor zover dat al referenties zijn natuurljk...quote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Apart, hoor. Maar Sharice heeft wel vaker nogal aparte smaak of interesses. Zo kende ze Jane ook goed van op social media... ik had zelf nog nooit van haar of Hooly girls gehoord.
Maar goed, laat het me er dan op houden dat 95% (gokje!) van de Vlamingen nog nooit van Marco Schuitmaker (ik moest het net nog opzoeken!) hebben gehoord.
Ik heel eerlijk had het ook niet erg gevonden als iedereen mee had gezongen en gedanst......dit vond ik een beetje triest te moeten zingen voor etalagepoppen.....niet lachen geen duimpje ophoog....quote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee sorry echt leuk bedoeld deze keer. Eerlijk is eerlijk.
Ze had in een gesprek met Jane al gezegd dat ze het niet erg zou vinden als iemand zou bewegen, ze heeft er zelf ook spijt van.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jolien kent hem ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:46 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat airplay op radio 2 en MNM gehad... Voor zover dat al referenties zijn natuurljk...
Hij moet nog in de make up ?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:48 schreef Droopie het volgende:
Keanu vraagt of ze wat vroeger kunnen eten
Ieder normaal denkend mens laat de boel toch even de boel tijdens en na zo'n half uurtje.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:47 schreef greysbones het volgende:
Je kunt best veel van sharice vinden en zeggen
Maar qua emoties is ze een behoorlijk open boek
En ze meende wat ze zei tegen jordy
Deed haar ook goed
Was ook echt heel leukquote:Op maandag 3 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
Buiten vinden ze het ook leuk dat hij er was.
Keesquote:Op maandag 3 maart 2025 14:50 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje vraagt nog eens hoe Marco heet
De zanger van samen niet alleenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:50 schreef Jockari het volgende:
Jordy vindt dat ze nu ook kleine John moeten laten komen. Mij ook onbekend.
Marco misschien meer geld kunnen vangen nuquote:Op maandag 3 maart 2025 14:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze beseffen zich niet dat carnaval buiten gaande is
Waarom denk je dat ie om half drie komtquote:Op maandag 3 maart 2025 14:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Marco misschien meer geld kunnen vangen nu![]()
Die zal volgeboekt zijn deze dagen![]()
Nu zijn nog de optochten her en derquote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie om half drie komtop een maandagmiddag
Heb ook nog geen filmpje voorbij zien komen, helaas , wel gif'squote:
Staan er een aantal op Xquote:Op maandag 3 maart 2025 14:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb ook nog geen filmpje voorbij zien komen, helaas , wel gif's
Helemaal mee eens. Daarnaast stond Jordy halfnaakt te druipen in de woonkamer, dan zou ik ook even overslaanquote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat moeten doen? Dit slaat ook weer nergens op
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:57 schreef lojanda het volgende:
Maar goed het is duidelijk wat voor een feestje er komt vanavond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
ik vind echt dat Marco dat top deed. Hij lag in een deuk. Ongemakkelijk maar gouden ervaring denk ik ook voor hem,.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heel eerlijk had het ook niet erg gevonden als iedereen mee had gezongen en gedanst......dit vond ik een beetje triest te moeten zingen voor etalagepoppen.....niet lachen geen duimpje ophoog....
Denk het niet. Prijs is denk het feestje en dat hebben ze al helemaal voorbereid. Het was niet de bedoeling dat deze Freeze zou mislukken.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:40 schreef Verity het volgende:
BB had waarschijnlijk verwacht dat, net als met de valentijnskaarten, ze Jordy hiermee wel zouden pakken.
Totototomatenplukkersquote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
voor Axel hoeft er geen Ned artiest te komen.. hij gaat voor niemand bewegen
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]apres ski
![]()
![]()
En een beetje carnavalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zal vast leuk worden![]()
Even geen strijd en ze hangen weer allemaal bij elkaar om de nek
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Misschien hadden beter DJ Bompa & De Mens kunnen komen. Broek uit op je hoofdquote:Op maandag 3 maart 2025 14:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Daarnaast stond Jordy halfnaakt te druipen in de woonkamer, dan zou ik ook even overslaan
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:55 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het allemaal over Nederlandse artiesten en Pootje kent er niets van![]()
De anderen vinden het raar. Ik vind het niet zo raar en zou ook niet echt Belgische artiesten op kunnen noemen.. ja Clouseau maar verder ook niet.
Eehhmmm.... we waren al dik 10 minuten klaar met de Marco discussie???quote:Op maandag 3 maart 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
Ieder zijn smaak, ieder zijn mening Maar Marco hoeft hier niet verdedigd of totaal afgebrand te worden
De een prijst hem de hemel in en de ander vindt niets helemaal goed.
En dan nu terug naar de streams
En kat elkaar eens niet zo af omdat iemand ergens anders in staat dan een ander
Het broeit, een gebroken nacht,dan een game wat ze van elkaar vinden, dan drank..quote:Op maandag 3 maart 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy wil zich vanavond echt klem zuipen
wat zei jane nu over Keanu?
Vind ik ook raarquote:Op maandag 3 maart 2025 14:55 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het allemaal over Nederlandse artiesten en Pootje kent er niets van![]()
De anderen vinden het raar. Ik vind het niet zo raar en zou ook niet echt Belgische artiesten op kunnen noemen.. ja Clouseau maar verder ook niet.
Dan is het duidelijk voor een volgende keer.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmmm.... we waren al dik 10 minuten klaar met de Marco discussie???
En ook nog ondertussen de meubels pimpen!quote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het broeit, een gebroken nacht,dan een game wat ze van elkaar vinden, dan drank..
Als het nu geen gezeik wordt weet ik het ook niet meer.
Keanu werd naar DBK geroepenquote:Op maandag 3 maart 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy wil zich vanavond echt klem zuipen
wat zei jane nu over Keanu?
Ze houden je wel bezigquote:Op maandag 3 maart 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk voor een volgende keer.
Ik was eerst in het TR dossier gedoken.
Ach ja, had ik maar een vak moeten lerenquote:
Die is zijn caravan seizoensklaar aan het maken en heeft geen tijd (Hoop ik...)quote:Op maandag 3 maart 2025 15:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien kunnen ze gewoon oud bewoners vragen om iets te komen zingen. Lenie van vorig jaar en die brompot Rob van 2 jaar geleden
kan je dit in de SC doen ik hoef die naam hier niet te zienquote:Op maandag 3 maart 2025 15:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien kunnen ze gewoon oud bewoners vragen om iets te komen zingen. Lenie van vorig jaar en die brompot Rob van 2 jaar geleden
quote:Op maandag 3 maart 2025 15:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Misschien hadden beter DJ Bompa & De Mens kunnen komen. Broek uit op je hoofd
Kan ook niet maar daar heeft ze zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dat dubbelspel van Jane, gaat mij ook zo tegenstaan! Ik vertrouw haar niet.
Maar de zon heeft echt wel kracht hoor!quote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, had ik maar een vak moeten leren![]()
Ze liggen daar buiten in de zon alsof het 20 graden is blote armen blote benen en het is 10 graden
Hier is het ook 10 graden, maar in de zon is het 20 graden hierquote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, had ik maar een vak moeten leren![]()
Ze liggen daar buiten in de zon alsof het 20 graden is blote armen blote benen en het is 10 graden
Maandagquote:Op maandag 3 maart 2025 15:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Maar wat is het weer vandaag? Ik geef een voorzet; het is een …dag!
Voor Jordy vandaag een zeikdagquote:Op maandag 3 maart 2025 15:11 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Maar wat is het weer vandaag? Ik geef een voorzet; het is een …dag!
Sorryquote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmmm.... we waren al dik 10 minuten klaar met de Marco discussie???
Moet je me daar voor wakker maken ?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
In mijn huis wordt niet geslapen, buitenshuis mag dus schijnbaar wel. Op beide streams slapende bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |